Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Speed-dating tilaisuudessa moni mies valitti että nainen on ennen antanut muille miehille "heti" seksiä mutta ei heille

Vierailija
07.01.2025 |

Kukaan ei ole toiselle velkaa seksiä. Ja aina voi pyytää suoraan. Mutta lähes varmasti tulee pakit ellet ole kirjaimellisesti miesmallin näköinen.

Normaalina miehenä kannattaa tottua siihen että kukaan ei halua panna sinua heti tavattuaan vaan haluaa tutustua ensin vaikka muutamia viikkoja. Ja sekään ei ole tae mistään.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sekään ei ole tae mistään"

- Se onkin syy siihen, miksi normaalina miehenä pitää yrittää tutustua mahdollisimman moniin sinkkunaisiin ja tapailla niin montaa, kuin pystyy.

Vierailija
2/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antaa seksiä nopeasti, koska "varaa" itselleen tämän miehen. Tiedostaa että muut naiset on kiinnostuneet, ja miehellä alkaa erittymään oksitosiinia, joka saa kiintymään tähän naiseen. Tavallaan fiksuakin ja ei varmasti tehdä muille miehille, kuin niille jotka nähdään saaliina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Se onkin syy siihen, miksi normaalina miehenä pitää yrittää tutustua mahdollisimman moniin sinkkunaisiin ja tapailla niin montaa, kuin pystyy.

Palstamiesten kommenttien perusteella noin käy korkeintaan kerran joka kolmas vuoi.

Vierailija
4/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan anna, minä otan. 

T. Nainen 

Vierailija
5/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen elämässäni käynyt speed datingissa, mutta ei siellä kyllä tullut mielenkään puhua mistään seksiin liittyvästä.

Vierailija
6/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen ja miksi ihmeessä ne miehet valittaa tästä pikadeittikumppanille? Todellinen turn off.

Vierailija
7/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa seksiä nopeasti, koska "varaa" itselleen tämän miehen. Tiedostaa että muut naiset on kiinnostuneet, ja miehellä alkaa erittymään oksitosiinia, joka saa kiintymään tähän naiseen. Tavallaan fiksuakin ja ei varmasti tehdä muille miehille, kuin niille jotka nähdään saaliina.

Mitä helvettiä nyt taas? Eiköhän nainen harrasta seksiä nopeasti siksi, että kokee seksuaalista halua? 

Vierailija
8/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta ei pidä loukkaantua taviksena taikka rumana, jos ei itse kuulu siihen porukkaan, vaan pitää itse tehdä vaikutus naiseen.

Se määrä 'itsetietoisia' rumia miehiä joita olen deitannut mielenkiintoisen persoonan vuoksi on lopahduttanut mielenkiinnon deittailuun lähes kokonaan.

Nämä eivät aiheuta mitään fyysisiä kipinöitä mutta odottavat että heitä kohdellaan kuin adonista. Missä peili ja kriittisyys?

Vierailija
9/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että?

Jos nainen haluaa seurustella miehen kanssa, niin jonkin aikaa muodon vuoksi pihtaa. Mutta jos ei halua jatkoa, antaa heti.

Mitä olette mieltä?

Vierailija
10/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas? Eiköhän nainen harrasta seksiä nopeasti siksi, että kokee seksuaalista halua? 

Sepä se. Ja vastaavasti himmailee sen kanssa jos ei koe seksuaalista halua tapailemaansa miestä kohtaan.

Vierailija
11/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten kommenttien perusteella noin käy korkeintaan kerran joka kolmas vuoi.

Palstamiehet ovatkin laiskoja. Se on suurin syy sille, miksi ovat sinkkuja.

Vierailija
12/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asia ei ole sukupuolisidonnainen. On todella paljon täysin harhaisia ihmisiä jotka eivät ymmärrä objektiivisesti omaa viehättävyyttään mitenkään.

Pahimpia mielestäni on oman ikäryhmäni (+50) tietyt miehet ja naiset jotka kuvittelevat edelleen olevansa 35. Ja näkevät itsensä edelleen 80-kiloisena 110 sijasta. Jonkinlainen todellisuusvääristymä joka ei korjaannu itsestään elleivät saa ympäristöltä palautetta.

Vierailija
13/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku 'jokamiesluokan' speed dating -hommeli, missä ostarin penkkien sivustamiehet ja kapakkiruusut koitti turata yhteistä tulevaisuutta karaokeilta, kilisevä kassi ja pikapano silmissä kiiluen. Ei tavallinen ihminen tuollaisia mieti etsiessään elämänkumppania.

Vierailija
14/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet ovatkin laiskoja. Se on suurin syy sille, miksi ovat sinkkuja.

Itse olen patalaiska ja löysin silti kumppanin ja lasteni vanhemman Tinderistä 2017. Tuurista oli kiinni että halusi pyyhkäistä oikealle ja jutella, ja jopa tavata sen jälkeen. Klikkasi tarpeeksi että seurustelu alkoi ja syveni.

Vierailija
15/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta ei pidä loukkaantua taviksena taikka rumana, jos ei itse kuulu siihen porukkaan, vaan pitää itse tehdä vaikutus naiseen.

Se määrä 'itsetietoisia' rumia miehiä joita olen deitannut mielenkiintoisen persoonan vuoksi on lopahduttanut mielenkiinnon deittailuun lähes kokonaan.

Nämä eivät aiheuta mitään fyysisiä kipinöitä mutta odottavat että heitä kohdellaan kuin adonista. Missä peili ja kriittisyys?

En minä ainakaan miehenä halua deittailla naista joka ajattelisi minusta noin, että "mielenkiintoinen persoona" mutta ei mitään "fyysistä kipinää". Kyllä minä lähden siitä että molemman sorttista vetoa pitää olla, sekä henkistä että fyysistä.

Vierailija
16/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että?

Jos nainen haluaa seurustella miehen kanssa, niin jonkin aikaa muodon vuoksi pihtaa. Mutta jos ei halua jatkoa, antaa heti.

Mitä olette mieltä?

Kuulostaa totaalisen älyttömältä. 

Vierailija
17/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Minä olen ollut se mies jolle annetaan heti. Nyt on toki hiljaisempaa kun mittarissa alkaa olla 50.

Vierailija
18/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ennen hakenut ihan vain seksiseuraa tai muuta hyvin kevyttä, ja ollaan harrastettu seksiä ensimmäisellä (ja välillä ainoalla) tapaamisella. Se on ollut ihan kivaa. Nykyään mulla ei kuitenkaan enää seksuaaliset halut juuri koskaan nouse ensitapaamisella vaan tarvitsen siihen vähän enemmän tunnelatausta. Ei siinäkään ole mitään väärää, ihmiset muuttuvat.

Vierailija
19/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan anna, minä otan. 

T. Nainen 

Otat suihin?

Vierailija
20/52 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että?

Mitä olette mieltä?

Oma kokemus viittaa siihen, että mitä kiinnostuneempi nainen on, sitä nopeammin hänellä on kulli suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän