Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuja on ennätysmäärä. Tulevatko naiset luopumaan kovista vaatimuksistaan vai jatkuuko sinkkujen määrän nousu loputtomiin?

about percents
13.09.2016 |

Miten luulette että sinkkujen määrän jatkuva nouseminen tulee vaikuttamaan ihmisten käyttäytymiseen?

Tulevatko naiset vähentämään kriteereitä mitä he asettavat miespuoliselle kumppanille (nykyäänhän todella moni vaatii että miehen pitää olla ainakin aloitteen tekevä, komea, pitkä, lihaksikas, miehekäs, kiltti, fiksu, hauska, hyvin tienaava, hyvä sängyssä ja samat kiinnostuksen kohteet ja elämänarvot omaava) vai pitävätkö naiset jatkossakin kiinni näistä vaatimuksista, jolloin noin 90 prosenttia naisista joutuu jatkossakin kilpailemaan niistä laatumiehistä jotka muodostavat noin 10 prosenttia miesväestöstä?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän samalla tavalla mennä eteenpäin.

Vierailija
2/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän samalla tavalla mennä eteenpäin.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi ottaa maahanmuuttajia pienemmillä kriteereillä. Ei tarvitse kantasuomalaisia päästää helpolla.

Vierailija
4/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miespuolinen sinkku ja suurin syy on varmaan omat vaatimukseni ja estoni, jotka tekevät pariutumisen käytännössä mahdottomaksi. Lisäksi tykkään olla yksikseni. Joka tapauksessa en laittaisi asiaa pelkästään naisten piikkiin, vaikka kieltämättä moni hyvä parisuhde jää syntymättä prinsessaunelmien takia. Ja samasta syystä niitä lapsiakaan ei hankita kuin vasta lähellä menopaussia kun sitä oikeaa kumppania ei mukamas löytynyt silloin parikymppisenä. Ei varmaan kun se oikea sai aina pakit.

Vierailija
5/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisten määrä on kasvussa koska ne on lukenu netistä sun juttuja. Veikkaan että ilmiö on voimistumaan päin.

Vierailija
6/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuvatko miehet sovinismistaan vai jatkuuko sinkkujen nousun määrä loputtomiin?

7/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on valtavan kokoinen perse.

Muuten sieltä ei riittäisi noita tilastoja kymmeniin avaamiisi ketjuihin.

Vierailija
8/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset saa miehiltä kaiken tarpeellisen valtion kautta eli niin pitkään kuin hyvinvointiyhteiskunta maksaa kaiken ei ole miehille suurempaa kysyntää.

Vierailija
9/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoissa sinkuiksi lasketaan KAIKKI yksinasuvat, oli heillä parisuhde tai ei.

Vierailija
10/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tilanne on miehelle aika toivottoman surkea. Minkäänlaista naista ei ole saatavissa ellet ole aivan täydellinen mies, vain täydellisille miehille on kysyntää. Naisille ei riitä mikään.

Vierailija
11/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei KOSKAAN pidä laskea kriteereitään.

Vierailija
12/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

about percents kirjoitti:

Miten luulette että sinkkujen määrän jatkuva nouseminen tulee vaikuttamaan ihmisten käyttäytymiseen?

Tulevatko naiset vähentämään kriteereitä mitä he asettavat miespuoliselle kumppanille (nykyäänhän todella moni vaatii että miehen pitää olla ainakin aloitteen tekevä, komea, pitkä, lihaksikas, miehekäs, kiltti, fiksu, hauska, hyvin tienaava, hyvä sängyssä ja samat kiinnostuksen kohteet ja elämänarvot omaava) vai pitävätkö naiset jatkossakin kiinni näistä vaatimuksista, jolloin noin 90 prosenttia naisista joutuu jatkossakin kilpailemaan niistä laatumiehistä jotka muodostavat noin 10 prosenttia miesväestöstä?

Mun mielestä noi on ihan tavallisia kriteerejä, ei mitään kovin erikoista ja kummallista. Ehkä pituus ja lihaksikkuus ovat sellaisia, joista itse voisin joustaa (no mun mies on täydelliset 174cm). Komea mun silmään, ei ehkä jonkun muun. Hän on tosi kiltti ja fiksu. Tienaa sen verran että elättää itsensä. Hyvä sängyssä joo ja meillä kohtaa elämänarvot tosi hyvin ja arvostetaan samoja juttuja. 

Miksi ihmeessä naisten pitäisi ottaa joku joka on täysin itsensä vastakohta; tyhmä, epäystävällinen, impotentti, sossupummi? Nuo asiat, joita luettelet pitäisi löytyä ainakin puolelta suomalaisista miehistä. Jos oikeasti väität että vaan 10% miehistä on tuollaisia niin huonosti on tässä maassa miesten asiat. 

Vierailija
13/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sää oot ap pöhkö. Meinaakko, että ne 10 % miehistä riittää? Katoppa ympärilles ja kas, näät että pareja on aika paljon enemmän mihin tuo määrä riittäis. Ja suurin osa miehistä on ihan taviksia, aniharva mies edes on komea. Miksi naiset luopuis kriteereistään? Nainen pärjää ihan hyvin ilman miestäkin, monet on mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.

Vierailija
14/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt sinkuista vai yksinasuvista? Jälkimmäisten määrää selittää asumistuki, jota yhä useampi hakee.

Vierailija
15/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sinkkuus olisi jotenkin paha asia?

Vierailija
16/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli.

Vierailija
17/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä A2-lisääntymisillassa deittiguru neuvoi sen tärkeimmän: miehen tulee käydä joka aamu suihkussa, käydä parturissa kerran kuussa ja oliko se viimeinen sitten hammaslääkärissä kerran vuodessa. Tässä se!

Vierailija
18/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Nuorempana jaksoi uskoa miehiin, mutta kokemus opetti (sinkuksi).

Vierailija
19/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juurikaan muita vaatimuksia kuin hyvän kokoinen mulkku. Aina sitä vaan saa pettyä, markkinoilla on enää kuin vain minimunat. Joten mieluumin olen sitten yksin.

Vierailija
20/106 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunahan on ihana olla.

Niin on hyvässä parisuhteessakin, mutta miksi ihana sinkkuus pitäisi vaihtaa huonoon mieheen?

En ymmärrä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi