Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekis mieli vaan vetää kunnon kännit ja lähteä pakoon tätä lapsiperhearkea sekä miestä
13.09.2016 |
Pitäisi vain pakata laukku valmiiksi ja viedä se jonnekki säilöön odottamaan. Sitten illan hiljaisina tunteina lähteä "lenkille" ja jäädä sitten sille reissulle pidemmäksi aikaa.
Kommentit (123)
Mistä te löydätte näitä tyyppejä? :DDDDDD
T. ikisinkkumies
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikset lähde?
Ihan sovitusti?
Mä ja mun kaveritkin käydään välillä usean päivän (ryyppy)reissuilla, vaikka ollaan perheellisiä.
Tekee hyvää välillä.
Alue: Aihe vapaa
Täällä samanmoiset kokemukset! Ennen lapsia mies oli siisti, kohtelias, huomaavainen.. Sitten, jotaki vaan muuttu. Mutta siitäpä sen enempää, mutta näin muutama kk eron jälkeen hän on ollut enemmän läsnä pojilleen mitä on ollut heidän koko elämänsä aikana. Minä aika harvoin vapaa-aikaa saan vieläkään, mutta tietääpähän tehneensä oikean ratkaisun kun ex ja esikko painuvat yhdessä pihalle ilman erillistä patistusta!
Vastapainoksi, esikoinen oli n. 2,5v erotessamme ja isänsä oli käyttänyt ulkona hänet 6 krt koko 2,5v aikana kun käskin. Kyllä, laskin.
Sittenku sais vielä ympäripuhuttua ottaan joskus maailmassa molemmat yhdeksi yöksi niin vähän nukkusin! Makaisin tunnin suihkussa, söisin sohvalla löhövaatteissa roskaruokaa ja ruokajuomaksi olutta. Joku paska leffa, puhelin kiinni eikä mitään sosiaalista kontaktia jos ei huvita :D