Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tulkintaa (mikä "uusi" aihe!), mutta ahdistuin...

sekaisin
10.09.2016 |

Tapasin - noh aika monetta kertaa jo - yhden miehen, johon olen törmännyt muutaman vuoden kuluessa aika usein, käydään samoissa paikoissa. Hän on aina jäänyt mielestäni katselemaan minua, ja usein sanonut ohimennen kauniiksi kun ollaan juteltu muista asioista, olen joskus pyytänyt samaan pöytään ja hän on tuntunut tulevan todella mielellään seuraan. Noh, nyt äskettäin satuttiin taas samaan paikkaan, hän oli välillä jo lähdössä koska aamulla oli aikainen herätys töihin. Mutta pyysin jäämään, koska pidän hänen seurastaan paljon, ja hän jäi. Ystäväni lähtivät jossain vaiheessa toiseen paikkaan, jäin hänen ja erään toisen miehen kanssa vielä. Lähdin myöhemmin hänen kanssaan kahdestaan. Matkalla hän yhtäkkiä suuteli minua. Noh tulee pitkä selostus... joka tapauksessa päädyttiin samaan paikkaan yöksi. Hän oli erittäin - jotenkin, intensiivinen ja kohteli minua niin kuin hänellä olisi jotain syvempiäkin tunteita minua kohtaan. Huomautinkin tästä. Hän ei vastannut. Hän suuteli todella paljon, silitti hiuksia, piti sylissä yms. En saanut nukkua koko yönä kun ehkä hetken. Aamulla hän jatkoi samaa. Hän ei olisi selvästi halunnut lähteä, lähti paria minuuttia vaille tapaamiseen, johon matka oli puolisen tuntia. Pussasi vielä ihan kunnolla. Hän ei kuitenkaan pyytänyt numeroani, jotenkin vaan roikkui siinä, itselläni oli kyllä järkyttävä päänsärky enkä ehkä ollut kovin vastaanottavainen. Ja sitten, asia menee mutkikkaaksi näillä kahdella seikalla: Hän on varattu (ollut todella pitkään saman ihmisen kanssa), ja julkisuuden henkilö. Olen aika varma, että hän on rakastunut, mutta jotenkin koko juttu saa ahdistumaan kun en tiedä totuutta. En halua rikkoa mitään, haluaisin vaan tietää olenko oikeassa. Mikä kuulostaa todella pöljältä... mutta silti. Varmaankin näen hänet uudestaan, hänkin sen kyllä tietää, sanoi ennen kuin lähti jotain tyyliin kun taas tavataan, en muista. Pitäisi varmaan unohtaa koko juttu, mutta varmaan moni täälläkin tietää miten helppoa se on. Ehkä voisinkin, jos tietäisin hänen oikeat ajatuksensa ja tunteensa. Tiedän, että hän ei "harrasta" tällaista, on aina lähtenyt kiltisti yksin kotiin aiemmin. Kuulostan varmaan idiootilta, mutta minusta on aina tuntunut siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Pelkään kohdanneeni sielunkumppanini - joka on VARATTU. Omassa elämässäni on nyt paljon kaikenlaista vaikeutta, en haluaisi ajatella liikaa. Miltä tämä teille vaikuttaa? Arvostan kaikkia asiallisia kommentteja... kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kun riisutaan pois ylimääräinen tunteilu ja ylitulkinta, niin tapailet varattua miestä.

Unohda koko juttu.

Vierailija
2/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Olisit hänelle hoito nro 247.

Kerran pettänyt pettää aina uudelleen. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda hänet. Jos tapaatte myöhemmin sinkkuina niin sitten katso kortit. Mutta älä jää odottamaan häntä tai laske mitään hänen varaansa. Varattu on varattu.

Vierailija
4/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ny saatana kuka se on?!

Vierailija
5/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen???

Vierailija
6/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedät, että hän ei yleensä toimi noin, vaan menee kiltisti kotiin? Et mistään. Onhan se hienoa ajatella, että on jotakin ainutlaatuista mutta ei se useinkaan valitettavasti pidä paikkaansa. 

Vierailija
7/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppani? Ainakin kundi tietää miten hölmöjä naisia narutetaan.

Vierailija
8/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö et ole ainut, joka ajattelee kohdanneensa sielunkumppanin yön pimeinä tunteina baarin jälkeen. Onko hän sinuun yhteyksissä päiväsaikaan ja selvinpäin? 

Vierailija
9/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka sanoo löhes ventovierasta naista kauniiksi, on törppö, narsisti tai varattu. Yhden asian perässä, ja sitähän se sai.

Kokeile seuraavaksi miestä, joka kehuu jotain henkistä ominaisuuttasi.

Vierailija
10/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos kommenteista! No olen useamman vuoden "tuntenut" ko. tyypin, tiedän vähän miten toimii. Siis että esim. lähtee kiltisti yksin kotiin.

Nyt oli eka kerta kun lähdin mukaan siihen... 

No en voi kertoa kuka, mutta varmasti nimi kaikille tuttu, mainitsin vaan siitä koska ei tosiaan ole kyseisestä tyypistä mitään törkyä tai epäilyjä toisista naisista, päinvastoin. Ja että otti aika riskin jäädä kiinni monellekin taholle. Siksi se mainittu. En siitä välitä, enemmän riesa ehkä.

Kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että kusettaja ja peluri. Ok. Se tavallaan helpottaisi. Sitten kuitenkin tuntui aika vahvasti, ettei näin ole. Ei kuulemma ikinä ollut tehnyt vastaavaa. 

Vierailija
11/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut toimintaa useamman vuoden.

Ja aika nopeasti juorut leviää ja joku lehti kirjoittaa, jos jotain tollasta on.

Vierailija
12/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne pettäjät koskaan olekkaan muiden kanssa, tyhmähän sitä olisi jos myöntäisi, ehkä petaa mahdollisuutaan seuraavaan kertaan kun alkaa tekemään mieli.

Vierailija
13/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka sanoo löhes ventovierasta naista kauniiksi, on törppö, narsisti tai varattu. Yhden asian perässä, ja sitähän se sai.

Kokeile seuraavaksi miestä, joka kehuu jotain henkistä ominaisuuttasi.

Voi olla. Olen kuitenkin seurannut vierestä jo aika monta vuotta, enkä ole koskaan kuullut puhuvan näin muille.

Niinpä, henkiset ominaisuudet onkin parasta.

Vierailija
14/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin kirjoitti:

Hei, kiitos kommenteista! No olen useamman vuoden "tuntenut" ko. tyypin, tiedän vähän miten toimii. Siis että esim. lähtee kiltisti yksin kotiin.

No en voi kertoa kuka, mutta varmasti nimi kaikille tuttu, mainitsin vaan siitä koska ei tosiaan ole kyseisestä tyypistä mitään törkyä tai epäilyjä toisista naisista, päinvastoin. Ja että otti aika riskin jäädä kiinni monellekin taholle. Siksi se mainittu. En siitä välitä, enemmän riesa ehkä.

Kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että kusettaja ja peluri. Ok. Se tavallaan helpottaisi. Sitten kuitenkin tuntui aika vahvasti, ettei näin ole. Ei kuulemma ikinä ollut tehnyt vastaavaa. 

Tiesit siis, että on varattu, pyysit jäämään eli esitit avoimen kutsun. Mikä sulle nyt oli yllätys?

Vierailija
15/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppani? Ainakin kundi tietää miten hölmöjä naisia narutetaan.

Enpä ole itse koskaan käyttänyt tuota sanaa. Ja ollaan molemmat ihan aikuisia ihmisiä. Vanhoja jopa. 

Vierailija
16/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin kirjoitti:

1 tässä. Perustelen kantani: suuri osa näistä varatuista auervaaroista on kusettajia ja pelureita. Toki mukana voi olla molemminpuolista ihastumista, entä sitten? Rakkautta se ei ole, sillä tuskin tunnette toisianne. Joka tapauksessa rakkaussuhde ansaitsee parempaa kuin alkunsa pettämisellä ja jatkonsa siitä seuraavalla ihmissuhdesopalla. Mies ei myöskään ilmeisesti tunteile, ja pussailla voi ihan pimpsankin toivossa, anteeksi kielenkäyttöni. Eli av-termein: ei jatkoon.

Vierailija
17/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa käytöstä. Oletko itsekin yhtä sekava, kun pidät sielunkumppanina?

Vierailija
18/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

Tiesit siis, että on varattu, pyysit jäämään eli esitit avoimen kutsun. Mikä sulle nyt oli yllätys?

Niin pyysin jäämään ulos seurueeseen en kahdestaan.

Vierailija
19/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

1 tässä. Perustelen kantani: suuri osa näistä varatuista auervaaroista on kusettajia ja pelureita. Toki mukana voi olla molemminpuolista ihastumista, entä sitten? Rakkautta se ei ole, sillä tuskin tunnette toisianne. Joka tapauksessa rakkaussuhde ansaitsee parempaa kuin alkunsa pettämisellä ja jatkonsa siitä seuraavalla ihmissuhdesopalla. Mies ei myöskään ilmeisesti tunteile, ja pussailla voi ihan pimpsankin toivossa, anteeksi kielenkäyttöni. Eli av-termein: ei jatkoon.

juu sinänsä samaa mieltä olen. Niin pussailu ei liittynyt siihen kun sitä oli jo saatu, heh. Ja tunteilee kyllä, mutta en nyt voi täällä mennä yksityiskohtiin.

Enkä muuten tiedä miksi väitän vastaan. Helpompaa olisi kun olisit oikeassa täydellisesti!

Vierailija
20/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

Korjaan lausuntoani, ilmeisesti tunnette. Se ei silti takaa, että mies puhuisi totta.