Miehen tulkintaa (mikä "uusi" aihe!), mutta ahdistuin...
Tapasin - noh aika monetta kertaa jo - yhden miehen, johon olen törmännyt muutaman vuoden kuluessa aika usein, käydään samoissa paikoissa. Hän on aina jäänyt mielestäni katselemaan minua, ja usein sanonut ohimennen kauniiksi kun ollaan juteltu muista asioista, olen joskus pyytänyt samaan pöytään ja hän on tuntunut tulevan todella mielellään seuraan. Noh, nyt äskettäin satuttiin taas samaan paikkaan, hän oli välillä jo lähdössä koska aamulla oli aikainen herätys töihin. Mutta pyysin jäämään, koska pidän hänen seurastaan paljon, ja hän jäi. Ystäväni lähtivät jossain vaiheessa toiseen paikkaan, jäin hänen ja erään toisen miehen kanssa vielä. Lähdin myöhemmin hänen kanssaan kahdestaan. Matkalla hän yhtäkkiä suuteli minua. Noh tulee pitkä selostus... joka tapauksessa päädyttiin samaan paikkaan yöksi. Hän oli erittäin - jotenkin, intensiivinen ja kohteli minua niin kuin hänellä olisi jotain syvempiäkin tunteita minua kohtaan. Huomautinkin tästä. Hän ei vastannut. Hän suuteli todella paljon, silitti hiuksia, piti sylissä yms. En saanut nukkua koko yönä kun ehkä hetken. Aamulla hän jatkoi samaa. Hän ei olisi selvästi halunnut lähteä, lähti paria minuuttia vaille tapaamiseen, johon matka oli puolisen tuntia. Pussasi vielä ihan kunnolla. Hän ei kuitenkaan pyytänyt numeroani, jotenkin vaan roikkui siinä, itselläni oli kyllä järkyttävä päänsärky enkä ehkä ollut kovin vastaanottavainen. Ja sitten, asia menee mutkikkaaksi näillä kahdella seikalla: Hän on varattu (ollut todella pitkään saman ihmisen kanssa), ja julkisuuden henkilö. Olen aika varma, että hän on rakastunut, mutta jotenkin koko juttu saa ahdistumaan kun en tiedä totuutta. En halua rikkoa mitään, haluaisin vaan tietää olenko oikeassa. Mikä kuulostaa todella pöljältä... mutta silti. Varmaankin näen hänet uudestaan, hänkin sen kyllä tietää, sanoi ennen kuin lähti jotain tyyliin kun taas tavataan, en muista. Pitäisi varmaan unohtaa koko juttu, mutta varmaan moni täälläkin tietää miten helppoa se on. Ehkä voisinkin, jos tietäisin hänen oikeat ajatuksensa ja tunteensa. Tiedän, että hän ei "harrasta" tällaista, on aina lähtenyt kiltisti yksin kotiin aiemmin. Kuulostan varmaan idiootilta, mutta minusta on aina tuntunut siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Pelkään kohdanneeni sielunkumppanini - joka on VARATTU. Omassa elämässäni on nyt paljon kaikenlaista vaikeutta, en haluaisi ajatella liikaa. Miltä tämä teille vaikuttaa? Arvostan kaikkia asiallisia kommentteja... kiitos.
Kommentit (84)
sekaisin kirjoitti:
Eli lähes kaikki ovat sitä mieltä, että kyse on vaan ylitunteellisuudesta tms. ja tässä ei ole mitään positiivista, tai "oikeaa".
Meillä on käytössä vain sinun subjektiiviset ja tunteiden värittämät ajatukset. Pitäisi vähintään saada vastaava kyseiseltä mieheltä, jotta voisi antaa minkäänlaista objektiivista arviota. Te kaksi olitte paikalla, ei me muut. En minä ainakaan voi tulkita miestä tai teidän tilannetta vain sun kuvauksen perusteella. Voihan sun vaisto olla oikeassakin, en minä ole mikään sanomaan sitäkään. Sanot että haluat tietää, onko hän sinuun rakastunut. Siihen sinä et voi saada meiltä varmistusta. Sanot, ettet haluaisi ajatella liikaa. No, siihen vain sinä itse voit vaikuttaa, eikä tämä oikein edesauta sitä. Olet nyt saanut velloa asiassa, joko riittäisi? Jatka elämääsi, jätä episodi taaksesi. Jos kyseessä on jotain elämääsuurempaa sielunkumppanuutta, kyllä se sinulle vielä selviää.
Aika monissa kommenteissa etsitään tapahtumaan yhtä vastuunkantajaa, ja negatiivisesti, syyllistäen: nainen on paska koska meni sänkyyn varatun miehen kanssa, tai mies on paska koska petti vaimoaan ja ap oli vain joku tahdoton kappale.
Eiköhän tässä kaksi ihmistä toiminut ihan vakain tuumin (kännivarauksella) ja yhteisvastuullisesti. Jälkikäteen molemmat prosessoivat aika pienen, arkisen tapahtuman omien tarpeittensa mukaan. Miehen on keksittävä selityksiä vaimolle ja mahd. työkavereille (tapaaminen). Nainen tuntee ehkä huonoa omatuntoa - naistenhan tulee olla siveellisiä. Siksi hän alkaa kirjoittaa käsikirjoitusta, jonka mukaan kohtaamiseen liittyy suurempia haluja ja tunteita kuin siinä oli. Silloin se saa merkityksen.
Mutta siis: molemmat ovat yhtä lailla vastuussa, molemmat yhtä lailla inhimillisiä.
Julkkiksilla on enemmän kaverita kuin tietävätkään: kaikki tuntevat apinan, mutta apina ei tunne ketään. Jotkut käyttävät tilannetta hyväkseen taloudellisesti, saadakseen seksiä tms. Toiset taas ovat näille "kavereille" kohteliaita, koska se on yksinkertaisin ja tehokkain tapa saada olla rauhassa.
38
Annat olla. Et tee mitään ennen kuin jättää puolison.. Mutta ei ne jätä. Tai ainakin hyvin harvoin. Se ei ole sinulle se oikea tai sielunkumppani, jos sillä on jo puoliso ja pitää sinua siinä sivussa. Niin se vain menee.
Joopa joo. Jos hän tekee tota sun kanssa, niin tekee sen sulle. Eli kyllä lähtee sun luota pusuttelemaan jotain toista, vaikka rakastuisitte toisiinne. Vaikka sitä vaimoansa tai sitten uutta baarihoitoa, joka tällä hetkellä olet. Olet aika vanha ollaksesi noin lapsellinen. Tai ehkä sulla vaan ei ole elämänkokemusta? Mikä siihen on syynä, että realiteetit puuttuu, etkö keskustele ihmisten kanssa ihmissuhteista ja elämästä? Eikö ole kokemuksia parisuhteista, deittailusta? Vai onko realiteeteilla mitään väliä, haluut vaan hulluna nyt uskoo?
Eipä tosta mitään tule. Voihan sitä tykätä, pussailukin on kivaa ja teillä voi olla ainutlaatuinen yhteys ja vetovoima. Se on sitten eri asia, että kiinnostaako häntä hevonvittua rakentaa sun kanssa mitään ihmissuhdetta, jossa hän kunnioittaisi sinua, sitoutuisi sinuun, esittelisi sinut tärkeille perheenjäsenilleen ja oppisitte tuntemaan toisenne syvällisesti.
On epäselvää, onko teistä kummallaakaan syvällistä puolta tai valmiuksia tälaisiin ulottuvuuksiin parisuhteessa. Kenties mies saa nämä tarpeet jo tyydytettyä vaimonsa kanssa ja haluaa vaan vähän lisäpussailua ja paneskelua sun kanssa. Sen jälkeen maistuu aina paremmalta omankin kullan kanssa. Valitettavasti vaan satuttaa silloin kumpaakin naista.
Sinä olet jo päätökseksi tehnyt. Aiot katsoa nämä kortit ja ottaa sen, mitä saat. Mies katsoo, kuinka paljon saa pillua ja kivoja haleja, hyviä bileitä ja semmosta kivaa lisää säpinää. Samalla pitää ne perhe-arvot ja kristilliset kulissinsa pystyssä;) Mutta valitettavasti tämä kaikki tulee vuotamaan julkisuuteen. Muista aina peittää kasvosi aurinkolaseilla, kun liikutte yhdessä Hänen kanssaan.
Hei kaikki, kiitos näistä kommenteista. ARVOSTAN. Että jotkut ottavat aikaa vastatakseen, oli se sitten mitä tahansa. Kiitos.
En ole lapsellinen mielestäni ja on kaikenlaista suhdetta ja elämänkokemusta ja ihan mitä vaan voi kuvitella ja ei voi kuvitella... sattuu ja tapahtuu. Ehkäpä olette oikeassa, että kuvittelin asioilla olevan enemmän merkitystä.
Tää on muuten ensimmäinen kerta kun olen ikinä kirjoittanut millekään tällaiselle palstalle.
Jotenkin vaan ahdistuin ja totta, on syyllinen olo, en ole tietoisesti koskaan ollu aiemmin varatun kanssa. Olen siis yrittänyt olla kiltisti... siihen nähden aikamoista syyllistämistä täältäkin on tullut. Itse olen kuitenkin täysin vapaa ihminen. Ja varmaan aion jatkossakin olla. Mutta eihän meistä kukaan täällä tiedä toisistamme mitään ja mitään muuta kuin mitä tänne on kirjoitettu.
Olen itse myös aikamoisen sitoutumiskammoinen, kai sen takiakin kehitin tästä ahdistusta, ehkä helpompaa olisi ollut vaan ettei olisi tunteiltu yhtään niin homma olisi ollut sitämyöten selvä molemmille.
Kuten sanoin, julkisuus asialla tai sen mainitsemisella on vaan se merkitys, että ihmisiä kiinnostaa enemmän kun tavallisesti, siis mahdollisia ulkopuolisia. Se myös ahdistaa.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Tuskin tämä sitä toivomaasi "positiivista" on, mutta: kohtaamisenne kuulostaa aika tavalliselta baaripanolta. Koska olette aikuisia ihmisiä ("vanhoja jopa", kuten kirjoitit), niin tuskin oli kummallekaan ensimmäinen tuollainen tapaus. Erottuanne mies alkoi miettiä, miten selittää myöhästymisensä palaverista (kiivasta kännyköintiä taksin takapenkillä); sen jälkeen hän miettii, mitä sanoo kotona vaimolle.
Sinä taas alat kehitellä ihmissuhdetta päässäsi, ehkä perustellaksesi sen, että lähdit kännissä baarista varatun miehen kanssa. Olet rakastellut tämän miehen kanssa yhden kerran, joten et voi hirveän isoja, tunteita koskevia johtopäätöksiä vetää hänen tavastaan rakastella. Jos hän on ohimennen sanonut sinua kauniiksi, se voi olla osoitus hänen sosiaalisuudestaan, tai sitten yksinkertaisesti olet kaunis ja hän toteaa sen. Se on kohteliaisuus, ei sen kummempaa.
Kaikki vähän elämää nähneet naiset ovat olleet tuossa tilanteessa. Ainakin minä kuvittelin aina aikoinani, että näistä tilapäispanoista seuraisi jotain ja että mies oli selvästi kiinnostunut minusta jne jne jne. Huihai.
Kuinka paljon miehen vetovoimaa lisää se, että hän on julkisuuden henkilö? Mainitsit sen, vaikkei siihen ollut mitään syytä.
Olisitte voineet olla menemättä sänkyyn, mutta menitte. Tehty mikä tehty. Mene eteenpäin.
Kun seuraavan kerran näette, moikkaa iloisesti ja pysyttele omien kaveriesi seurassa. Koko illan.
Hei, ensinnä, vastataanko näihin kommentteihin näin vai miten? En osaa käyttää tätä...
Niin se on ollut tässä vuosien aikana sellainen toistuva kommentti. Usein hän tuijottaa koko illan, vaikka olisi jossain kauempana.
Voi olla, että ei olekaan mitään oikeaa kiinnostusta. Kun luen omia juttujani, tulee sellainen olo että enemmän pelottaa että siinä olisi.
Julkisuus.. hyvin suuri osa ystävistäni on jotenkin julkkiksia, samoin pari exää. Mainitsen sen siksi, että mies otti aikamoisen riskin. Jos joku olisi nähnyt/arvannut jotain, olisi varmasti lööpeissä. Samoin hän ei voi mitenkään olla varma, etten itse lörpöttele. En ikinä tekisi niin, mutta hän ei voi olla siitä varma, joko luottaa tai ottaa suuren riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seuraillut toimintaa useamman vuoden.
Ja aika nopeasti juorut leviää ja joku lehti kirjoittaa, jos jotain tollasta on.
Tai sitten kyseessä on joku tyyliin Teemu Selänne, jolla on immuniteetti kaikenlaista kirjoittelua kohtaan jos kyseessä olisi vähänkin imagoa huonontava asia.
Ei ole Teemu! Mutta joo, sinänsä samaa mieltä, olen häneen kyllä törmännyt pari kertaa. Joillain ihmisillä on. Tämä henkilö ei kuitenkaan ole niitä. Itse asiassa olen yrittämällä yritänyt eilen löytää hänestä törkyä, sitä ei ole. Muuta kun joku pieni käytökseen liittyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö et ole ainut, joka ajattelee kohdanneensa sielunkumppanin yön pimeinä tunteina baarin jälkeen. Onko hän sinuun yhteyksissä päiväsaikaan ja selvinpäin?
Tiedän. Ei tämä ajattelu ollut uusi - siltä on tuntunut aina. Mutta olen vältellyt, koska hän on VARATTU.
Ei, enkä sellaista ole pyytänyt enkä varmaan haluakaan. Tai - en tiedä mitä haluan.
On tuossa seiskapäivää-salarakas -urakehityksen mahdollisuus, mutta ei muuta...ja sekin vain siinä tapauksessa, että julkisuuskuva ei kärsi liikaa. Odota hormonihöyryjen laskemista, vuoden tai kahden kuluttua ihmettelet, mitä päässäsi oikein liikkui - ja jos kaikki menee hyvin, voit onnitella itseäsi siitä, että vältyit pahemmilta törttöilyiltä. Rakastajattarena voi olla vain sellainen, joka ei toivokaan enempää, muut saavat siipeensä.
sekaisin kirjoitti:
Tapasin - noh aika monetta kertaa jo - yhden miehen, johon olen törmännyt muutaman vuoden kuluessa aika usein, käydään samoissa paikoissa. Hän on aina jäänyt mielestäni katselemaan minua, ja usein sanonut ohimennen kauniiksi kun ollaan juteltu muista asioista, olen joskus pyytänyt samaan pöytään ja hän on tuntunut tulevan todella mielellään seuraan. Noh, nyt äskettäin satuttiin taas samaan paikkaan, hän oli välillä jo lähdössä koska aamulla oli aikainen herätys töihin. Mutta pyysin jäämään, koska pidän hänen seurastaan paljon, ja hän jäi. Ystäväni lähtivät jossain vaiheessa toiseen paikkaan, jäin hänen ja erään toisen miehen kanssa vielä. Lähdin myöhemmin hänen kanssaan kahdestaan. Matkalla hän yhtäkkiä suuteli minua. Noh tulee pitkä selostus... joka tapauksessa päädyttiin samaan paikkaan yöksi. Hän oli erittäin - jotenkin, intensiivinen ja kohteli minua niin kuin hänellä olisi jotain syvempiäkin tunteita minua kohtaan. Huomautinkin tästä. Hän ei vastannut. Hän suuteli todella paljon, silitti hiuksia, piti sylissä yms. En saanut nukkua koko yönä kun ehkä hetken. Aamulla hän jatkoi samaa. Hän ei olisi selvästi halunnut lähteä, lähti paria minuuttia vaille tapaamiseen, johon matka oli puolisen tuntia. Pussasi vielä ihan kunnolla. Hän ei kuitenkaan pyytänyt numeroani, jotenkin vaan roikkui siinä, itselläni oli kyllä järkyttävä päänsärky enkä ehkä ollut kovin vastaanottavainen. Ja sitten, asia menee mutkikkaaksi näillä kahdella seikalla: Hän on varattu (ollut todella pitkään saman ihmisen kanssa), ja julkisuuden henkilö. Olen aika varma, että hän on rakastunut, mutta jotenkin koko juttu saa ahdistumaan kun en tiedä totuutta. En halua rikkoa mitään, haluaisin vaan tietää olenko oikeassa. Mikä kuulostaa todella pöljältä... mutta silti. Varmaankin näen hänet uudestaan, hänkin sen kyllä tietää, sanoi ennen kuin lähti jotain tyyliin kun taas tavataan, en muista. Pitäisi varmaan unohtaa koko juttu, mutta varmaan moni täälläkin tietää miten helppoa se on. Ehkä voisinkin, jos tietäisin hänen oikeat ajatuksensa ja tunteensa. Tiedän, että hän ei "harrasta" tällaista, on aina lähtenyt kiltisti yksin kotiin aiemmin. Kuulostan varmaan idiootilta, mutta minusta on aina tuntunut siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Pelkään kohdanneeni sielunkumppanini - joka on VARATTU. Omassa elämässäni on nyt paljon kaikenlaista vaikeutta, en haluaisi ajatella liikaa. Miltä tämä teille vaikuttaa? Arvostan kaikkia asiallisia kommentteja... kiitos.
Minä ainakin kohtelen naisia aina hyvin, vaikka tarkoitukseni ei olisi koskaan enää tavata kyseistä naista. Ei seksi ole mitään jos siinä ei ole tunnetta kunnolla mukana.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa seiskapäivää-salarakas -urakehityksen mahdollisuus, mutta ei muuta...ja sekin vain siinä tapauksessa, että julkisuuskuva ei kärsi liikaa. Odota hormonihöyryjen laskemista, vuoden tai kahden kuluttua ihmettelet, mitä päässäsi oikein liikkui - ja jos kaikki menee hyvin, voit onnitella itseäsi siitä, että vältyit pahemmilta törttöilyiltä. Rakastajattarena voi olla vain sellainen, joka ei toivokaan enempää, muut saavat siipeensä.
Haha, hyvin sanottu! Se on ehkä kaukaisin rooli omasta persoonastani, en todellakaan ole mikään tyrkky-salarakas-mitänäitänyton. Sillä olisi todella huono heijastus omaan uraan, olen... noh, pitkälle kouluttautunut ja urallakin pitkälle päässyt. En tällä mainitulla "uralla".
Toivottavasti on vaan hormoneista kyse.
Ymmärrän kyllä hämmennyksesi tilanteesta, mutta olen samaa mieltä kuin monet aiemmatkin tänne kirjoittaneet. Loppupeleissä kyse on siitä, että varattu mies teki syrjähypyn baarikierroksen päätteeksi.
Jos miehellä on aitoja tunteita sinua kohtaan ja jos hän on säällinen ihminen, niin hän eroaa nykyisestä puolisostaan ja lähestyy sinua sen jälkeen. Siinä tapauksessa voitte hyvin katsoa, mitä jutustanne seuraa. Mutta ei sinun kannata ryhtyä toiseksi naiseksi. Siinä menettäisit niin itsekunnioituksesi kuin kunnioituksesi miestä kohtaan, ja kohtelisitte kumpikin kaltoin miehen puolisoa puhtaan itsekkäistä syistä.
Pallo on siis nyt miehellä. Odota ja katso, onko hänessä miestä tekemään oikein. Jos ei, niin unohda koko juttu.
Pari asiaa:
Jos tämä mies on ollu ilman lähe4isyyttä ja tosi hellyydenkipeä.
Sinä täytit tämän tarpeen.
Yksi alkeellinen moka (hyvin harva on tämän yläpuolella)
on se, että hyvää seksuaalista tai läheisyysyhteyttä voi luulla ns. "sielunkumppanuudeksi."
Teillä toimiva taso on fyysinen vetovoima.
Sielun taso ihan eri asia, käytännön tasolla toimiva suhde ihan eri asia, toimiva seksi ihan eri asia.
Joku voi luulla yhden tason toimivuutta sielunkumppanuudeksi.
Tämän asian oppii sitten kun on ollut paljon monenlaisia suhteita. Toimivaa seksiä voi olla vaikka minkä tahansa urpon kanssa.
Mutta, mitä tuota ottamaan niin vakavasti jos näätte joskus ja halailette ja hinkkaatte toisianne juoskus niin so what? Loppuu aikanaan tai sit ei.
Ihmiset aina haluaa ajatella liian pitkälle läheisyyden perusteella. Se on kai vissiin niin harvinaista herkkua meille suomalaisille. (joka kerta kun saa, niin tyyliin lehdistötiedote ulos :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä hämmennyksesi tilanteesta, mutta olen samaa mieltä kuin monet aiemmatkin tänne kirjoittaneet. Loppupeleissä kyse on siitä, että varattu mies teki syrjähypyn baarikierroksen päätteeksi.
Jos miehellä on aitoja tunteita sinua kohtaan ja jos hän on säällinen ihminen, niin hän eroaa nykyisestä puolisostaan ja lähestyy sinua sen jälkeen. Siinä tapauksessa voitte hyvin katsoa, mitä jutustanne seuraa. Mutta ei sinun kannata ryhtyä toiseksi naiseksi. Siinä menettäisit niin itsekunnioituksesi kuin kunnioituksesi miestä kohtaan, ja kohtelisitte kumpikin kaltoin miehen puolisoa puhtaan itsekkäistä syistä.
Pallo on siis nyt miehellä. Odota ja katso, onko hänessä miestä tekemään oikein. Jos ei, niin unohda koko juttu.
On kiva saada asiallisia kommentteja, kiitos. Tätä on vähän vaikea kuvata, kun en voi kertoa liian yksityiskohtaisesti, en halua että kukaan tunnistaa kumpaakaan. Itsellä ei ole tapana hyppiä ihmisestä toiseen, ja oikeasti tiedän ettei hänelläkään. Ollaan vältelty tuota mikä tapahtui jo pitkään. Olen aina ollut tarkka siitä etten sekaannu varattuihin miehiin, siitä yleensä mitään hyvää seuraa, kyllähän sen järkevä ihminen tietää.
Taidan itse olla ihastunut. Se on hyvin harvinaista.
Hän mitä todennäköisemmin on säällinen ihminen. Mutta en tiedä - voi olla, että heillä on joku sopimus että ollaan yhdessä maailmanloppuun asti lasten takia, vaikka mikä olisi. Itse en usko yli 20 vuoden parisuhteisiin kovin paljon. Toki poikkeuksiakin on.
Olet täysin oikeassa. Tuo on ainoa "oikea" tapa toimia.
Ap: ei väliä, en lörpöttele asiaa, vaikka julkkis. Lue: kirjoitan asiasta lemmenkipeänä av:lle.
Tässä saattaa olla taustalla, että ap toivoo miehen jäävän kiinni.
Arvaukseni intuition perusteella miehen henkilöllisyydestä: Hans Välimäki tai Lorenz Backman. Oli kuka oli, vaaralliseen naiseen sekaantui.
Vierailija kirjoitti:
sekaisin kirjoitti:
Minä ainakin kohtelen naisia aina hyvin, vaikka tarkoitukseni ei olisi koskaan enää tavata kyseistä naista. Ei seksi ole mitään jos siinä ei ole tunnetta kunnolla mukana.
Se on hyvä, eikä valitettavasti kovin yleistä. Arvostan.
Tuosta alkujutusta nyt puuttuu kaikenlaista. Keskusteltiin tosi paljon. Sitä tulen kaipaamaan. Olisi mahtavaa, jos voisimme olla ystäviä. Mutta ei se taida olla mahdollista.
Hei, ehkä meidän pitäisi ryhtyä johonkin säätöön, että unohdan tämän, ja maailma pelastuu?? :D
Vierailija kirjoitti:
Ap: ei väliä, en lörpöttele asiaa, vaikka julkkis. Lue: kirjoitan asiasta lemmenkipeänä av:lle.
Tässä saattaa olla taustalla, että ap toivoo miehen jäävän kiinni.
Arvaukseni intuition perusteella miehen henkilöllisyydestä: Hans Välimäki tai Lorenz Backman. Oli kuka oli, vaaralliseen naiseen sekaantui.
hmmm...mitä että? En ihan ymmärtänyt. AV?
Kirjoitin niin, että siitä on mahdoton arvata kenestä on kyse. Se ehkä teki myös asiasta liian ympäripyöreän, valitettavasti.
Itse asiassa, se on viimeinen asia mitä toivon, en toivo hänelle tai kenellekään pahaa tai ongelmia. Se mitä hän itse mahdollisesti tekee tai ei tee, on hänen asiansa ja päätöksensä.
Intuitiosi on hyvin väärässä - onko nuo edes julkisuuden henkilöitä...??
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa:
Jos tämä mies on ollu ilman lähe4isyyttä ja tosi hellyydenkipeä.
Sinä täytit tämän tarpeen.
Yksi alkeellinen moka (hyvin harva on tämän yläpuolella)
on se, että hyvää seksuaalista tai läheisyysyhteyttä voi luulla ns. "sielunkumppanuudeksi."
Teillä toimiva taso on fyysinen vetovoima.
Sielun taso ihan eri asia, käytännön tasolla toimiva suhde ihan eri asia, toimiva seksi ihan eri asia.
Joku voi luulla yhden tason toimivuutta sielunkumppanuudeksi.
Tämän asian oppii sitten kun on ollut paljon monenlaisia suhteita. Toimivaa seksiä voi olla vaikka minkä tahansa urpon kanssa.
Mutta, mitä tuota ottamaan niin vakavasti jos näätte joskus ja halailette ja hinkkaatte toisianne juoskus niin so what? Loppuu aikanaan tai sit ei.
Ihmiset aina haluaa ajatella liian pitkälle läheisyyden perusteella. Se on kai vissiin niin harvinaista herkkua meille suomalaisille. (joka kerta kun saa, niin tyyliin lehdistötiedote ulos :)
Voi olla. En tiedä. Itse asiassa toimiva taso ei ole fyysinen vetovoima, pelkästään. Ollaan keskusteltu hyvin paljon, hyvin monista asioista, mielipiteistä, kirjallisuudesta, taiteesta, elämästä.
Niinpä, olet oikeassa, jotenkin asia alkoi ahdistaa. Olisi pitänyt keskustella asiasta hänen kanssaan aamulla, mutta molemmilla varsinkin itselläni oli kiire enkä ehtinyt. Selvästi hän ei olisi halunnut lähteä. Sanoi, että voin hyvin jäädä hänen lähdettyään - mikä oli myös aika rohkeaa, koska talossa oli kaikenlaista sellaista mitä moni ei nää ikinä - mutta en olisi edes voinut.
Yritän näköjään vakuuttaa itseni siitä, ettei asia ole mitenkään merkityksellinen. Olet oikeassa, ei pitäisi ottaa niin vakavasti!
Samaa mieltä lähes kaikkien muidenkin kanssa; pettäjä pettää uudestaan.
Voihan mieskin olla sinuun jollain tasolla ihastunut, mutta mitä sitten? Parisuhteessa oleva ihminen saattaa toki ihastua muihinkin kuin omaan kumppaniinsa joskus, mutta ihastuminen ei ole edes verrattavissa sitoutumiseen ja rakkauteen, joten.. Mitä sitten, vaikka olisikin. Paskasesti tän kyllä vaimolleen tekee, sitähän voi toki myös miettiä, kuinka kiva vaimonsa asema olisi (vaikka en tod. syytä sinua varatun kanssa olemisesta).
Niin kauan, kun se tyyppi on varattu, en tekisi yhtään mitään - mutta ei kyllä kannata jäädä venailemaankaan vaan unohtaa se mahdollisimman pian. Toki mies saattaa ottaa suhun yhteyttä ja lirkutella vaikka mitä, mutta niin kauan kun se on parisuhteessa, eiköhän se ole vain pohjustusta uudelle pi**un saamiselle.
Mitä nopeemmin unohdat, sen helpompaa. Ja kun sulla itselläsi on ehkä aika ihastunut fiilis, en suosittele myöskään lähtemään kokeilemaan mitään 'no jos me nyt vaan sekstaillaan' -suhdetta - ei tuu onnistumaan.
Sielunkumppanuuden tunteminen johtuu monesti ihastuksesta tai vastapuolen hyvistä ihmistenlukutaidosta, jolloin hän osaa tietysti kohdella sua ja puhua sulle juuri oikealla tavalla saadakseen sen fiiliksen sussa aikaan.
Tunne, että on tuntenut jonkun tyyliin koko elämänsä - vaikka oikeasti on tuntenut 2 päivää - selittyy tutkitusti sillä, että kyseinen tyyppi muistuttaa sinua jostain vanhasta tutusta. Siis esim. Omaa samoja piirteitä kuin isäsi, vanha opettajasi tai kuka vaan miellyttävä vanha tuttu.
Vaikka ne sinänsä onkin vahvoja ja tosi 'todelta' tuntuvia tunteita, näin se vaan menee. Tylsää, tiedän :D
Kuulostaa siis hieman siltä, että sinä olet ihastunut/rakastunut osittain totuuteen pohjautuvan mielikuvaasi julkkiksesta kun hänelle olit kuitenkin ehkä vain arkinen baaripano tai tavallisen keski-ikää lähentelevän miehen parisuhde- tai ikäkriisin ilmentymä.
Vaikka miehellä olisikin oikeasti tunteita sua kohtaan, pettäminen humalassa ei ole hyvä alku parisuhteelle.