Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tulkintaa (mikä "uusi" aihe!), mutta ahdistuin...

sekaisin
10.09.2016 |

Tapasin - noh aika monetta kertaa jo - yhden miehen, johon olen törmännyt muutaman vuoden kuluessa aika usein, käydään samoissa paikoissa. Hän on aina jäänyt mielestäni katselemaan minua, ja usein sanonut ohimennen kauniiksi kun ollaan juteltu muista asioista, olen joskus pyytänyt samaan pöytään ja hän on tuntunut tulevan todella mielellään seuraan. Noh, nyt äskettäin satuttiin taas samaan paikkaan, hän oli välillä jo lähdössä koska aamulla oli aikainen herätys töihin. Mutta pyysin jäämään, koska pidän hänen seurastaan paljon, ja hän jäi. Ystäväni lähtivät jossain vaiheessa toiseen paikkaan, jäin hänen ja erään toisen miehen kanssa vielä. Lähdin myöhemmin hänen kanssaan kahdestaan. Matkalla hän yhtäkkiä suuteli minua. Noh tulee pitkä selostus... joka tapauksessa päädyttiin samaan paikkaan yöksi. Hän oli erittäin - jotenkin, intensiivinen ja kohteli minua niin kuin hänellä olisi jotain syvempiäkin tunteita minua kohtaan. Huomautinkin tästä. Hän ei vastannut. Hän suuteli todella paljon, silitti hiuksia, piti sylissä yms. En saanut nukkua koko yönä kun ehkä hetken. Aamulla hän jatkoi samaa. Hän ei olisi selvästi halunnut lähteä, lähti paria minuuttia vaille tapaamiseen, johon matka oli puolisen tuntia. Pussasi vielä ihan kunnolla. Hän ei kuitenkaan pyytänyt numeroani, jotenkin vaan roikkui siinä, itselläni oli kyllä järkyttävä päänsärky enkä ehkä ollut kovin vastaanottavainen. Ja sitten, asia menee mutkikkaaksi näillä kahdella seikalla: Hän on varattu (ollut todella pitkään saman ihmisen kanssa), ja julkisuuden henkilö. Olen aika varma, että hän on rakastunut, mutta jotenkin koko juttu saa ahdistumaan kun en tiedä totuutta. En halua rikkoa mitään, haluaisin vaan tietää olenko oikeassa. Mikä kuulostaa todella pöljältä... mutta silti. Varmaankin näen hänet uudestaan, hänkin sen kyllä tietää, sanoi ennen kuin lähti jotain tyyliin kun taas tavataan, en muista. Pitäisi varmaan unohtaa koko juttu, mutta varmaan moni täälläkin tietää miten helppoa se on. Ehkä voisinkin, jos tietäisin hänen oikeat ajatuksensa ja tunteensa. Tiedän, että hän ei "harrasta" tällaista, on aina lähtenyt kiltisti yksin kotiin aiemmin. Kuulostan varmaan idiootilta, mutta minusta on aina tuntunut siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Pelkään kohdanneeni sielunkumppanini - joka on VARATTU. Omassa elämässäni on nyt paljon kaikenlaista vaikeutta, en haluaisi ajatella liikaa. Miltä tämä teille vaikuttaa? Arvostan kaikkia asiallisia kommentteja... kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seuraillut toimintaa useamman vuoden.

Ja aika nopeasti juorut leviää ja joku lehti kirjoittaa, jos jotain tollasta on.

Tai sitten kyseessä on joku tyyliin Teemu Selänne, jolla on immuniteetti kaikenlaista kirjoittelua kohtaan jos kyseessä olisi vähänkin imagoa huonontava asia.

Vierailija
22/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

Hei, kiitos kommenteista! No olen useamman vuoden "tuntenut" ko. tyypin, tiedän vähän miten toimii. Siis että esim. lähtee kiltisti yksin kotiin.

Nyt oli eka kerta kun lähdin mukaan siihen... 

No en voi kertoa kuka, mutta varmasti nimi kaikille tuttu, mainitsin vaan siitä koska ei tosiaan ole kyseisestä tyypistä mitään törkyä tai epäilyjä toisista naisista, päinvastoin. Ja että otti aika riskin jäädä kiinni monellekin taholle. Siksi se mainittu. En siitä välitä, enemmän riesa ehkä.

Kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että kusettaja ja peluri. Ok. Se tavallaan helpottaisi. Sitten kuitenkin tuntui aika vahvasti, ettei näin ole. Ei kuulemma ikinä ollut tehnyt vastaavaa. 

1 tässä. Perustelen kantani: suuri osa näistä varatuista auervaaroista on kusettajia ja pelureita. Toki mukana voi olla molemminpuolista ihastumista, entä sitten? Rakkautta se ei ole, sillä tuskin tunnette toisianne. Joka tapauksessa rakkaussuhde ansaitsee parempaa kuin alkunsa pettämisellä ja jatkonsa siitä seuraavalla ihmissuhdesopalla. Mies ei myöskään ilmeisesti tunteile, ja pussailla voi ihan pimpsankin toivossa, anteeksi kielenkäyttöni. Eli av-termein: ei jatkoon.

Korjaan lausuntoani, ilmeisesti tunnette. Se ei silti takaa, että mies puhuisi totta.

joo tunnetaan. Mutta ollaan oltu kavereita, tai olen aina ohittanut kaiken muun. En tiedä miksen nyt tehnyt niin. Tuntuu että tunnetaan paremmin kuin oikeasti tunnetaan. Ja tiedän että kuulostaa naivilta. Mutta ollaan molemmat päälle nelikymppisiä, ei mitään kakaroita. Kun mietin tarkemmin, varmaan halusinkin kuulla tätä että tyyppi on kusettaja. En halua ruveta mihinkään... sotkuun kun siitä tulisi iso sotku. EI varsinaisesti kaduta, mutta en ole ylpeäkään, tuntui että se oli ollut tulossa jo pidempään. Vaikka ainahan voi... olla vahvempi ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

Hei, kiitos kommenteista! No olen useamman vuoden "tuntenut" ko. tyypin, tiedän vähän miten toimii. Siis että esim. lähtee kiltisti yksin kotiin.

No en voi kertoa kuka, mutta varmasti nimi kaikille tuttu, mainitsin vaan siitä koska ei tosiaan ole kyseisestä tyypistä mitään törkyä tai epäilyjä toisista naisista, päinvastoin. Ja että otti aika riskin jäädä kiinni monellekin taholle. Siksi se mainittu. En siitä välitä, enemmän riesa ehkä.

Kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että kusettaja ja peluri. Ok. Se tavallaan helpottaisi. Sitten kuitenkin tuntui aika vahvasti, ettei näin ole. Ei kuulemma ikinä ollut tehnyt vastaavaa. 

1 tässä. Perustelen kantani: suuri osa näistä varatuista auervaaroista on kusettajia ja pelureita. Toki mukana voi olla molemminpuolista ihastumista, entä sitten? Rakkautta se ei ole, sillä tuskin tunnette toisianne. Joka tapauksessa rakkaussuhde ansaitsee parempaa kuin alkunsa pettämisellä ja jatkonsa siitä seuraavalla ihmissuhdesopalla. Mies ei myöskään ilmeisesti tunteile, ja pussailla voi ihan pimpsankin toivossa, anteeksi kielenkäyttöni. Eli av-termein: ei jatkoon.

juu sinänsä samaa mieltä olen. Niin pussailu ei liittynyt siihen kun sitä oli jo saatu, heh. Ja tunteilee kyllä, mutta en nyt voi täällä mennä yksityiskohtiin.

Enkä muuten tiedä miksi väitän vastaan. Helpompaa olisi kun olisit oikeassa täydellisesti!

Kai sitä aina toivoo parasta, vaikutat romantikolta. Ihastuminen voi tapahtua tahtomatta, mutta se on aina valintakysymys, tekeekö asialle jotakin. Tuo voi jäädä tuohon tai siitä voi kehittyä suhde, mutta miehet ovat hyvin huonoja lähtemään pitkäaikaisten kumppaniensa (jalkojensa) luota. Helpommalla tosiaan pääsisit kun jättäisit väliin, olet varmaankin ansainnut parempaa kuin paikan varatun miehen viihteenä?

1

Vierailija
24/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

juu sinänsä samaa mieltä olen. Niin pussailu ei liittynyt siihen kun sitä oli jo saatu, heh. Ja tunteilee kyllä, mutta en nyt voi täällä mennä yksityiskohtiin.

Enkä muuten tiedä miksi väitän vastaan. Helpompaa olisi kun olisit oikeassa täydellisesti!

Kai sitä aina toivoo parasta, vaikutat romantikolta. Ihastuminen voi tapahtua tahtomatta, mutta se on aina valintakysymys, tekeekö asialle jotakin. Tuo voi jäädä tuohon tai siitä voi kehittyä suhde, mutta miehet ovat hyvin huonoja lähtemään pitkäaikaisten kumppaniensa (jalkojensa) luota. Helpommalla tosiaan pääsisit kun jättäisit väliin, olet varmaankin ansainnut parempaa kuin paikan varatun miehen viihteenä?

1

Viikon autocorrect...*vaimojensa

Vierailija
25/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda hänet. Jos tapaatte myöhemmin sinkkuina niin sitten katso kortit. Mutta älä jää odottamaan häntä tai laske mitään hänen varaansa. Varattu on varattu.

Olen erittäin samaa mieltä. 

Vierailija
26/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus :"D Mielestäni myötähäpeän tuottamisen tulisi olla laissa väkivallaksi luokiteltu teko.

Vierailija
27/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekaisin kirjoitti:

1

Enpä ole ikinä ajatellut olevani romantikko. Olen enemmänkin ollut aika realisti, tehnyt omaa uraa ja matkustellut paljon, sellaiset perusperhearvot on vieraat, hänelle taas erittäin tärkeät. Oikeasti ovat. En tiedä onko jotain ongelmaa, varmaan on, ei kai muuten petetäkään... ei oikeasti ole mikään sellainen tyyppi joka harrastaa tällaista. Yritän välttää, että tunnistetaan, siksi en oikein tiedä mitä kertoa. En välitä siitä muuten. Tunnen paljon vastaavia ihmisiä, siis enemmän tai vähemmän tunnettuja, sillä ei ole muuta väliä kuin se miten paljon tekemiset kiinnostaa muita, valitettavasti. Niinpä. Varmaan pääsisin paljonkin helpommalla. Jotenkin on vaan sellainen tunne, ettei jäänyt tähän. Onko sulle käynyt koskaan niin, että tapaat jonkun joka tuntuu siltä kuin olisit aina tuntenut? Ihan varmasti nähdään, yritän kai kerätä siihen... oikeaa asennetta. Ja en, en todellakaan ole koskaan ollut varatun miehen viihteenä enkä ole ajatellut sellaiseksi ryhtyä. 

Vierailija
28/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tunteita. Housuissaan.

Vierailija
29/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis hyppäsit sänkyyn varatun kanssa? Ei hyvä. Minun mielestäni rakastuminen pitäisi tapahtua tutustumisen kautta, ei sängyn kautta. Ja vielä kännissä. (Nolo). Jos olette olleet kavereita, olisit voinut odottaa, että hän on sinkku. Nyt jutustanne tuskin tulee mitään. Varaudu pettymykseen. P.s. Miksi ihmeessä piti tänne ilmottaa että hän on julkkis?

Vierailija
30/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus :"D Mielestäni myötähäpeän tuottamisen tulisi olla laissa väkivallaksi luokiteltu teko.

Hah. Ok. Pahoittelut tuottamastani myötähäpeästä.

Vierailija
31/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä harvinaisen simppeli ratkottava tämä. Varattu mies jolla on omat tunteet ja maailman vaatimukset (lue itse valitut sitoumukset) ristiriidassa. Ne sitoumukset voittaa aina. Jos mies ei niitä valitse niin ne rankaisee häntä niin kauan että mitään ei ole tunteista enää jäljellä.

Vierailija
32/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis hyppäsit sänkyyn varatun kanssa? Ei hyvä. Minun mielestäni rakastuminen pitäisi tapahtua tutustumisen kautta, ei sängyn kautta. Ja vielä kännissä. (Nolo). Jos olette olleet kavereita, olisit voinut odottaa, että hän on sinkku. Nyt jutustanne tuskin tulee mitään. Varaudu pettymykseen. P.s. Miksi ihmeessä piti tänne ilmottaa että hän on julkkis?

Näin on, sitä en kiellä. Enkä ole siitä myöskään ylpeä. Taisin itse olla aika paljon enemmän kännissä. Niin. En ole varma että haluaisinko siitä mitään tulevankaan. Selitin aiemmissa kommenteissa, miksi mainitsin sen. Ihan vaan siksi, että se vaikuttaa asioihin aika paljon. Tulisi hirveä skandaali, jos joku väärä taho tietäisi. Jne. En siitä muuten välitä, tunnen paljon vastaavanlaisia ihmisiä. Ihmiset on samanlaisia sinänsä, se miten heihin suhtaudutaan, ei. 

33/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä harvinaisen simppeli ratkottava tämä. Varattu mies jolla on omat tunteet ja maailman vaatimukset (lue itse valitut sitoumukset) ristiriidassa. Ne sitoumukset voittaa aina. Jos mies ei niitä valitse niin ne rankaisee häntä niin kauan että mitään ei ole tunteista enää jäljellä.

Niin. Voi olla. Ehkä niiden pitääkin voittaa. Ehkä se on ainoa oikea ratkaisu.

Olen aiemminkin pyytänyt jotakuta menemään takaisin perheen luo. 

34/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on tunteita. Housuissaan.

No se on varma.

35/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Olisit hänelle hoito nro 247.

Kerran pettänyt pettää aina uudelleen. Aina.

En ole. Siitä olen niin varma kun nyt ikinä toisesta ihmisestä voi olla.

Itsekin olen ajatellut niin, että kerran pettänyt pettää uudelleen. Sepä.

36/84 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähes kaikki ovat sitä mieltä, että kyse on vaan ylitunteellisuudesta tms. ja tässä ei ole mitään positiivista, tai "oikeaa".

37/84 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä aika kovia.

sanokaa joku jotain positiivista? Nyt tulikin paha mieli, vaikka ajattelin että tylyys tekisikin hyvää.

Vierailija
38/84 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä sitä toivomaasi "positiivista" on, mutta: kohtaamisenne kuulostaa aika tavalliselta baaripanolta. Koska olette aikuisia ihmisiä ("vanhoja jopa", kuten kirjoitit), niin tuskin oli kummallekaan ensimmäinen tuollainen tapaus. Erottuanne mies alkoi miettiä, miten selittää myöhästymisensä palaverista (kiivasta kännyköintiä taksin takapenkillä); sen jälkeen hän miettii, mitä sanoo kotona vaimolle. 

Sinä taas alat kehitellä ihmissuhdetta päässäsi, ehkä perustellaksesi sen, että lähdit kännissä baarista varatun miehen kanssa. Olet rakastellut tämän miehen kanssa yhden kerran, joten et voi hirveän isoja, tunteita koskevia johtopäätöksiä vetää hänen tavastaan rakastella. Jos hän on ohimennen sanonut sinua kauniiksi, se voi olla osoitus hänen sosiaalisuudestaan, tai sitten yksinkertaisesti olet kaunis ja hän toteaa sen. Se on kohteliaisuus, ei sen kummempaa. 

Kaikki vähän elämää nähneet naiset ovat olleet tuossa tilanteessa. Ainakin minä kuvittelin aina aikoinani, että näistä tilapäispanoista seuraisi jotain ja että mies oli selvästi kiinnostunut minusta jne jne jne. Huihai.

Kuinka paljon miehen vetovoimaa lisää se, että hän on julkisuuden henkilö? Mainitsit sen, vaikkei siihen ollut mitään syytä. 

Olisitte voineet olla menemättä sänkyyn, mutta menitte. Tehty mikä tehty. Mene eteenpäin. 

Kun seuraavan kerran näette, moikkaa iloisesti ja pysyttele omien kaveriesi seurassa. Koko illan. 

Vierailija
39/84 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin - noh aika monetta kertaa jo - yhden miehen, johon olen törmännyt muutaman vuoden kuluessa aika usein, käydään samoissa paikoissa. Hän on aina jäänyt mielestäni katselemaan minua, ja usein sanonut ohimennen kauniiksi kun ollaan juteltu muista asioista, olen joskus pyytänyt samaan pöytään ja hän on tuntunut tulevan todella mielellään seuraan. Noh, nyt äskettäin satuttiin taas samaan paikkaan, hän oli välillä jo lähdössä koska aamulla oli aikainen herätys töihin. 

Tiedän, että hän ei "harrasta" tällaista, on aina lähtenyt kiltisti yksin kotiin aiemmin. 

Muutaman vuoden kuluessa aika usein  oot törmännyt ja silti tiedät ettei harrasta tällaista? Tarvis aika  enemmän ku aika usein törmätä että noin voi päätellä..

Vierailija
40/84 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt oikein ymmärrä, mitä merkitystä sillä on, että tämä mies on kuulemma julkkis. Miksi mainitsit sen? Oletko ihastunut julkkiskuvaan, hieman samaan tyyliin kuin teinit ihastuvat milloin mihinkin poikabändiin ja hekin ajattelevat, että tämä on nyt tosirakkautta, sieluntoveruutta? Julkkikset ovat helposti tutun oloisia, vaikka heitä harva oikeasti tuntee ja heihin on helppo liittää omia (romanttisia) mielikuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän