Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako uutta vaatetta ostat kuukaudessa?

Vierailija
10.09.2016 |

Tuntuu että työpaikoilla ja harrastuspiireissä mukana olevilla naisilla on ihan joka tapaamiskerta eri vaatteet, ja mietin että kuinka suuri vaatevalikoima mahtaa keskimäärin olla naisilla?
En nyt ole toisten vaatekappaleita laskeskellut, mutta nähdään niin usein että tullut tämänlainen mielikuva.
Montako uutta vaatetta sinä ostat kuukausittain? Tai montako olet ostanut esim. tässä kuussa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aika paljon vaatteita. Noin pari viikossa. Tykkään kun on valinnan varaa niin voi pukeutua fiiliksen mukaan. Ostan aina edullisia tosin. Siis jos pilkkahintaan (max 10 euroa/vaate) saan osta uutena, muuten kirpparilta, sielläkin kipuraja noin 10 e/vaate. Pistän vaatteita kiertoon sitten myös toisesta päästä, lähinnä uffille ja kierrätyskeskukseen. Joskus myyn kirpputorilla.

Vierailija
22/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan keskimäärin 2-3 vaatetta kuukauden aikana + yleensä kerran kuussa uudet alusvaatteet/alustoppeja tms. Omistan paljon vaatteita, mutta lähinnä siksi, että teen ostokseni miltei aina materiaali ja laatu edellä - esimerkiksi tänään päälläni olleen mekon olen ostanut 6 vuotta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin ostan vaatteita, varsinkaan itselleni tai miehelle, meillä kun on kaapit täynnä rettuja, päinvastoin pitäisi laittaa niitä taas raakalla kädellä pois. Viimeksi ostin vaatteita itselleni kun Anttilassa oli ne loppuunmyynnit, tissiliivejä ja sukkia. Ostin myös miehelle ja pojille sukkia ja pitkät kalsarit. Sitten ostin pojille t-paitoja ja pitkähihaiset Prismasta kun oli puoleen hintaan kerrankin kivoja, aloittivat ekan luokan niin ja kasvavat kovaa, laitoin pieniä taas aika pinon pois.

Itselle on erittäin hankala löytää hyviä housuja, ja joka päivä pitää vaatteet vaihtaa, käytän viikon aikana kaikki hyvät housut töissä, ja sitten viikonlopun aikana pesen ne. Paitoja on enemmän hyviä,  mutta suurin osa vaatteista jotka kaappeja täyttää on sellaisia joita en koskaan pidä, joko pieniä jotka odottaa laihtumista, tai jotenkin vähän epämukavia mutta kuitenkin hienoja eli haluaisin pitää niitä.

Vierailija
24/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut tänä vuonna 3 t-paitaa ja 3 mekkoa.

Löysin tosi kauniin t-paidan ja kävin ostamassa seuraavana päivänä 2 samanlaista mutta eri väristä.

Mekoissa kävi sama juttu.

Eli ostan n yhden vaatteen per kk.

Vierailija
25/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) No en usko teitä.

Ketä ne naiset sitten on, joita tänäänkin oli ostoskeskuksen vaatekaupat täynnä? Vai eikö ne käy vauvapalstalla. :D

-ap

Silloin kun asuin lähellä itistä, kävin siellä monta kertaa kuussa kun olin lapsen kanssa kotona, kunhan vietin aikaa, en ostanut kovin usein mitään vaatetta, yleensä kävin vain ruokakaupassa oikein ostoksilla. Ei se  ole pakko mitään ostaa vaikka kävisi kiertelemässä kaupoissa.

Vierailija
26/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta joka kuukausi, mutta kun oikein ajattelen asiaa, itselle tulee kyllä ostettua vaatteita aika monena kuukautena vuodessa (jos alushousut ja sukatkin lasketaan, ja miksi ei laskettais), vaikka en mikään shoppailija olekaan. Itse asiassa inhoan vaatteiden ostamista. Mulla sattuu olemaan niin, että oon tehnyt lapset tähän viiden vuoden sisään, joten vartaloni on kokenut aika paljon muutoksia viiden vuoden aikana (vaikka se ei nyt olekaan kauhean erilainen kuin ennen ensimmäistä raskautta). Lisäksi oon tarvinnut sellaisia varusteita, joita en enää tarvitse, esim. imetysliivejä, äitiyshousuja sekä takkeja, jotka sopivat raskausmahan kanssa. Mulla on tällä hetkellä aika vähän käyttövaatteita, kun monet on tullut käytettyä ihan nuhjuksi. Nyt niitä pitää sitten uusia. Kävin just viime viikolla ostamassa uusia vaatteita, ostin kolme mustaa toppia, kahdet sukat, yhdet jumppatrikoot sekä urheiluliivit. Olisin ostanut myös mustan pitkähihaisen paidan, jos olisin löytänyt kivan. Tuo on mulle iso kertaostos, yleensä ostan vain yhden vaatteen kerralla.

Vierailija
27/27 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän