Onko 9v poika muka liian vanha naisten puolelle uimahallissa?
Eli käytiin aamulla pojan kanssa uimahallissa ja otin hänet tavalliseen tapaan mukaani naisten puolelle, kun ei osaa vielä toimia itsenäisesti miesten puolella. Ja eikö siihen tule joku päälle kärttyisä päälle 50v eukko uimalakki päässä nipottamaan minulle asiasta. Ihan kuin hänelle jotenkin kuuluisi miten minä lapseni kasvatan. Kyllä minusta alle 10-vuotiaan lapsen voi aivan hyvin viedä vielä naisten puolelle, jos pojan isä ei pääse mukaan uimahalliin. Vai mitä mieltä täällä ollaan?
Kommentit (129)
Täälläpäin ikäraja on 7v ja se on ihan ok.
No tota... mun mielestä se ikä menee max. 6-vuotiaassa.
On liian vanha. Mä laitoin 8v. pojan yksin miesten pukkariin.
No ei ole ok samanikäisen tyttöjen mielestäkään, kouluikäisenä käydään oman sukupuolen mukaisissa pukuhuoneissa.
0/5, ei aina tätä samaa vanhaa provoa, kiitos!
Jos poikasi ei tuijota muita naisia siellä, niin senkus viet.
No,täällä on ikäraja 7 vuotta, eli mene Porvooseen uimaan.
Tuskin aikuisia haittaa, mutta jos saman ikäinen tyttö, vaikkapa luokkakaveri sattuu sinne, niin häntä voi kyllä haitata. Joissakin uimahalleissa on ihan sääntö, että 7- vuotiaat tai koululaiset sukupuolen mukaan omalle puolelle. Terve 9-vuotias osaa varmasti toimia jo yksinkin,
Vain alle kouluikäiset pojat naisten puolelle.
jos pojalla on noin vaikeaa uskon, että voit mennä itse miesten puolelle . me miehet ollaan totuttu, että siellä pyörii kaikenlaisia naisia.
Ilmeisesti erityislapsi kyseessä. On se silloin ymmärrettävää.
Onko lapsesi kehitysvammainen? Silloin ok.
Meillä ikäraja 7 vuotta. Oma 9-vuotias poikani ei ikinä suostuisi naisten puolelle.
Ei tämä ole provo. Minä kysyin asiasta vielä erikseen valvojilta ja heidän mielestä se oli ok. Soittakaa Itiksen uimahalliin ja kysykää sieltä tapahtuneesta, jos ette usko. Ap
Koululaisilla koulutoverit on verrattavissa työkavereihin. Vaikka monet aikuiset saunoo keskenään, niin yllättävä työkaverin ilmestyminen suihkuun voi olla kiusallinen tilanne. Koululaisilla se on vielä herkempää. Ei ole edes mistään seisokeista kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsesi kehitysvammainen? Silloin ok.
Kärsii keskivaikeasta autismista, joten sen takia tuo miesten puolella yksin toimiminen on hieman hankalaa.
Mutta jos kikkeli jo seisoo niin ei tule viedä! Voi olla uhka muille
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole provo. Minä kysyin asiasta vielä erikseen valvojilta ja heidän mielestä se oli ok. Soittakaa Itiksen uimahalliin ja kysykää sieltä tapahtuneesta, jos ette usko. Ap
Joo Itiksessä onnistuu kunnes täyttää 49 jos sanoo olevansa lapsi.
Mä muistan kun 11-vuotiaana tyttönä olin uimahallissa saunassa. Ja yhtäkkiä saunaan tuli pari vuotta nuorempi, samassa koulussa oleva tuttu poika äitinsä kanssa jonka kanssa oli yhteisiä kavereitakin. Oltiin molemmat tosi noloina. Ei yhtään kiva kokemus kummallekaan, jäi mieleen... Päästäkää / käskekää oikeesti ne kouluikäiset jo sukupuolensa mukaisille puolille!
Eiköhän tämä provo ole väännetty täällä jo ihan tarpeeksi monta kertaa.