Häkkisen Marketan tyyli Bottaksen häissä
Kommentit (138)
Emilian hääpuvussa on paljolti samaa kuin Monacon Pierren vaimon puvussa. Miinukset antaisin huonosta ryhdistä monissa kuvissa. Puku oli ihan Emilian oloinen, en odottanutkaan samaa mahtipontista tyyliä kuin Mintulla. Nämä häät hoituivat tyylikkäämmin, kun ei piiloteltu froteepyyhkeiden alla. Pariskunta vilkutti iloisesti portailta. Marketa olisi voinut panostaa kampaukseen, eikä asukaan mikään kaunis. Mikalle näyttää vatsaa reilusti tulleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Emilia on Luxbag- liikkeessä myyjänä. Ei taida paljon uimisesta tai mieheltä rahaa tulla..
Pitäisikö tulla? Eikö aina solvata näitä hyvin tienaavien puolisoita, etteivät tee muuta kuin loisi lompakolla?
Morsian on ainakin kauni ja sulhanen komea :)
Vähän ankea asu joo. Eikö ne ole vieläkään naimisissa kun toimittaja kutsuu kumppaniksi?
Emilia näytti kauniilta yksinkertaisessa puvussaan. Sympaattinen pari, jonka näkeminen tuo hyvälle tuulelle. Parin näköiset häät, ei turhaa hössötystä. Marketan puku sisänsä oli ihan hänen oloisensa, mutta ei sopinut kirkkohäihin. Catherine taas ei ole koskaan myöskään tyylikkyydellään ketään hämmästyttänyt.
Tyylikkäin pariskunta suomalaisista F1-pareista sai nyt toisensa. Onnea heille, tosi kauniit ja ihanat yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö tai muistatteko missä mika häkkinen tapasi markettinsa?
Kerran strippari, aina strippari.
Tietosi perustuu julkiseen totuuteen, mutta oikeasti Kölnissä sijaitasevassa pascha nimisessä huoratalossa, joka ei ole strippari kapakka.
Mediat sittemmin kaunistelivat totuuden perinteisesti omaan tyyliinsä valehtelemalla.
Pascha mainostaa itseään euroopan suurimpana bordellina. Tässä on toteutunut Pretty Woman elokuva todellisuudessa.
Marketa on meidän oma "Pretty Woman"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Emilia on Luxbag- liikkeessä myyjänä. Ei taida paljon uimisesta tai mieheltä rahaa tulla..
Tai sitten on kiinnostunut jatkamaan uraa esim. muodin parissa siinä vaiheessa kun uintiura loppuu?
Mitäs pahaa rehellisessä työnteossa on?
marketan hiukset näyttää samalta kuin itselläni juuti heränneenä
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä erikoinen valinta. Samoin rva Kovalaisen valtava musta kassi, joka tungettu ratkeamiseen asti täyteen. Mutta siitä olen varma, että Emilia Pikkarainen näyttää ihanalta :) Emilia ja Valtteri ovat suosikkijulkkikseni, vaikuttavat aidoilta ja sydämellisiltä.
Rouva Kovalaisen kassi ei ole edes iso, vasn hän itse on niin pieni, että tuo Chanel näyttää jätiltä. Minulla on sama ja siihen juuri mahtuu lompakko, silmälasikotelo, aurinkolasikotelo, avaimet ja huulipuna, kun järjestää tavarat tietyllä tavalla. Nämä formulaihmiset vain ovat minikokoisia : D
Vierailija kirjoitti:
marketan hiukset näyttää samalta kuin itselläni juuti heränneenä
siis juuri eikä juuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhaisia ovat mammojen ajatukset. Johtuneeko huonosta itsetunnosta?
Se on sitten aina itsetunnosta kiinni jos näkee mikä näyttää hyvälle ja mikä ei?
Eikö se tähän asti ole johtunut ainoastaan kateudesta? Jos et tykkää, olet kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä erikoinen valinta. Samoin rva Kovalaisen valtava musta kassi, joka tungettu ratkeamiseen asti täyteen. Mutta siitä olen varma, että Emilia Pikkarainen näyttää ihanalta :) Emilia ja Valtteri ovat suosikkijulkkikseni, vaikuttavat aidoilta ja sydämellisiltä.
Rouva Kovalaisen kassi ei ole edes iso, vasn hän itse on niin pieni, että tuo Chanel näyttää jätiltä. Minulla on sama ja siihen juuri mahtuu lompakko, silmälasikotelo, aurinkolasikotelo, avaimet ja huulipuna, kun järjestää tavarat tietyllä tavalla. Nämä formulaihmiset vain ovat minikokoisia : D
Ei pidä paikkaansa, sinulla on sitten pienempi Chanel mitä rva Kovalaisella. Itselläni on sama Chanel kuin Catherinella ja sinne mahtuu ihan reippaasti tavaraa. Sen vuoksi en sitä ikinä häihin ottaisi, on ihan liian iso juhlalaukuksi. Ihmettelin kyllä mitä Catherine sinne laukkuun on tunkenut kun näyttää siltä että saumat repeää kohta. Itselläni se on lähes jokapäiväisessä käytössä ja tavaraa on mukana, muttei silti ikinä noin täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö tai muistatteko missä mika häkkinen tapasi markettinsa?
Marketan kautta kotiin.
mika alkoi hymyillä taas kun erosi erjasta ja alkoi oleen marketan kanssa. Ehkä se kertoo jotain...
Ei Suomessa ole ammattiurheilijoita kuin muutama. Melkein kaikkien on tehtävä jotain muutakin. Uinnista ei ole ammatiksi kellekään. Miksi pitäisi miehen rahoilla elää?
Ai että, olen kyllä niin onnellinen Emilian ja Valtterin puolesta! Todella tyyliikäs ja toisilleen sopiva pari, jalat maassa kummallikin eikä mitään julkisuuden kipeyttä.
Tai sitten on kiinnostunut jatkamaan uraa esim. muodin parissa siinä vaiheessa kun uintiura loppuu?