Häkkisen Marketan tyyli Bottaksen häissä
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Ja kukas sinä olet arvostelemaan kenenkään tyyliä. Koeta nyt pärjätä elämäsi vaikka kyrpä kasvaa otsastasi.
Karalahden ydinperhe viettää leppoisaa lauantai-iltapuhdetta :D
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ja CM:stä löytyy suominaisen tyyli, aivan perseestä.
O
Eikö Marketta ole tsekki tms.?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni kuvaa katsoessa että Marketakin hankkinut silarit.
Onhan ne olleet jo vuosia.
Näin monta sivua, eikä ole vielä ruodittu sitä, että tuolla Catherinella on punainen mekko, mikä on av-palstalla ehdottomasti kielletty häävieraalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Morsian on tylsän pyllerön näköinen ja häävieraat eivät selvästikään ole jaksaneet panostaa pukemiseen. En ole mikään Minttu ja Kimi-fani mutta heidän tyylinsä oli häissä ja muutenkin positiivisesti ihan toisella tasolla.
Iltaa Minttu!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Morsian on tylsän pyllerön näköinen ja häävieraat eivät selvästikään ole jaksaneet panostaa pukemiseen. En ole mikään Minttu ja Kimi-fani mutta heidän tyylinsä oli häissä ja muutenkin positiivisesti ihan toisella tasolla.
Onko tää se sössö vai joku muu vakiotrolli? Olympiaurheilija "tylsä pyllerö" :D:D:D Mä kuolen nauruun!
Itse silloin kun olin työtön, harkitsin ihan oikeasti keskustelupalstan viesteistä kunnianloukkaussyytteen nostamista. Ajattelin ottaa vain satunnaisesti valittuja tyyppejä kohteeksi. Koska tiesin, että työelämässä on pilvin pimein itseäni laiskempia enkä ole juoppo. Mikä oikeus ihmisillä on sanoa kaikkia työttömiä juopoksi? Työelämässä on paljon juoppoja laiskureita, ja täytyy olla itse juoppo laiskuri, jos tämän kieltää. Minä en ole, vaikka olenkin töissä kuten en ollut työttömänäkään. Asennevammat työttömiä kohtaan on suurin este työttömän työllistymiselle. Sitä paitsi, on laiska ja saaamaton työnantaja, jos ei löydä työntekijää-
Mol.fi-sivut ovat kaikkien käytössä, vaikka jotkut yksinkertaiset tyypit luulevat, että niitä lukevat vain työttömät. Jotkut, jotka eivät ole ikinä olleet työttöminä, ovat itse tyhmiä, laiskoja ja juoppoja. Nämä ovat yleensä suurimpia työttömien haukkujiakin. Terkuin nykyisin töissä ja tyhmiä laiskoja juoppoja tulee vastaan siellä - mm. palaveri on siirretty yhden juopon takia, yksi ei tajua mitään, vaikka rautalangasta vääntää ja laiskoja onkin sitten puolet. Tälläkin palstalla lintsareita esittäytyy ajoittain.
Catherine näyttää 50 v. Monella häävieraalla on iso laukku, jospa häälahja laitettu niihin.
Kanat nokkii, kanat nokkii, kanat nokkii
Itse repesin Kovalaisen emännän jättimäiselle säkille, mikä olalla kiikkuu. Mitä sillä on siellä, ihan täyteen sullottu jättimäinen säkki.
Rahalla ei todellakaan saa tyyliä. Mennään äärilaidasta toiseen tyyliin Minttu vs Kovalaisen vaimo
http://fanpix.famousfix.com/gallery/catherine-hyde/p19573292
Valtteri on komea. Oikeastaan ei muuta nähtävää.
En tajua tota laukkukritiikkiä. Kyllä mulla on yleensä häävieraana kaksi laukkua matkassa: isompi vaihtokengille ja lahjalle yms, ja sitten tietysti pikkulaukku itse juhliin. Usein juuri tuossa kirkkovaiheessa ja matkalla juhlapaikalle on vähän vaikea olla roudaamatta sitä isompaa mukana ainakin osaa ajasta ellei satu olemaan autolla liikenteessä. Ja tykkään että se isompikin on ihan oikea laukku eikä pelkkä kenkäpussi.
"Suuren maailman" häissä tietysti on järjestetty niin että vieraat voivat näyttäytyä alusta asti niissä iltalaukuissaan tai ilman laukkua, ilman takkia ja kunnon juhlakengissä. Nämä taisivat olla kuitenkin suht perinteiseen tapaan järjestetyt häät. - 76
Marketasta tulee mieleen se kangasalalainen mies, Häkkisen vanha kaveri, jota Häkkinen kiusasi rahalla juristiensa kanssa, koska tämä mies oli mennyt viittaamaan Marketan menneisyyteen. Häkkiselle arka paikka. Ymmärrän, että ystävyys kärsisi siitä, mutta alkaa nyt suoraan kostamaan taloudellisella tuhoamisella. Häkkiselle riitarahat oli killinkejä, kaverille merkittävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tuolla Marketalla on ollut silikonit, strippari ammatiltaan. Eikä nyt oikeasti sellaisilta kannata kauheesti tyyliä odottaakaan.
Ei häntä toki tyylitajusta voi syyttää, mutta ainakin Mika vaikuttaa onnelliselta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se sössö vai joku muu vakiotrolli? Olympiaurheilija "tylsä pyllerö" :D:D:D Mä kuolen nauruun!
Minä kommentoin ja meilläpäin tuon tyyppisiä naisia kutsutaan pylleröiksi eikä sillä ole mitään tekemistä fyysisen kunnon kanssa vaan yleisen olemuksen. Pyllerön miespuolinen vastine on Putte jollaiseksi mm. Timo Jutilaa aikanaan kutsuttiin. Hyvin suomalainen tyyppi, harmaa hiirulainen joka ei näytä urheilulliselta edes timmeimmässä kunnossaan. Päälle essu ja päähän huivi ja siinä on maatilan ehta emäntä Ei se kuule auta vaikka olis kuinka olympiaurheilija.
Vierailija kirjoitti:
Morsian on ainakin kauni ja sulhanen komea :)
Hieno pari ja Valtterikin on jotenkin söpö.