Häkkisen Marketan tyyli Bottaksen häissä
Kommentit (138)
Tiedättekö tai muistatteko missä mika häkkinen tapasi markettinsa?
Ainahan tuolla Marketalla on ollut silikonit, strippari ammatiltaan. Eikä nyt oikeasti sellaisilta kannata kauheesti tyyliä odottaakaan.
Ikävä sanoa, mutta Mika ja Marketa ovat tyylitön pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran strippari, aina strippari.
Marketta on oma itsensä. Ei kai sitä kannata yrittää olla hienompi mitä oikeasti on
Ainahan tuolla Marketalla on ollut silikonit, strippari ammatiltaan. Eikä nyt oikeasti sellaisilta kannata kauheesti tyyliä odottaakaan.
Elämän kuluttama naama Marketalla ainakin on. Pikkarainen ja Bottas on ihana pari, onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran strippari, aina strippari.
Tietosi perustuu julkiseen totuuteen, mutta oikeasti Kölnissä sijaitasevassa pascha nimisessä huoratalossa, joka ei ole strippari kapakka.
Mediat sittemmin kaunistelivat totuuden perinteisesti omaan tyyliinsä valehtelemalla.
Oikeasti apua! Menikö eilinen ilta pitkäksi ja jäi hiukset pesemättä? Kiireitä lasten kanssa, eikä ehtinyt miettimään juhla-asua yhtään enempää ja se kaunis mekko haisi hielle?
Luulisi, että Marketa olisi voinut ottaa vaikka kampaajan ja meikkaajan tekemään hänelle juhlalook. Nyt ei juhla näy missään. Minusta hän on kuitenkin kaunis nainen ja yleensä kohtalaisen tyylikäskin.
Ärsyttävää nokkimista. Laittakaapa mammat tähän ketjuun kuvia itsestänne ja juhlapukeutumisestanne, niin vertaillaan.
Miten voi olla noin kamalat kuvat? Voiko oikeasti olla ainoat valittavana olleet, vai ihan vaan vittuillakseen valitut... Uskomatonta. Marketa kalpenee tästä Catherinesta julkaistun verralla.
Emilia Bottas olisi kyllä hieno nimi!
No nyt kun katto näitä muiden suomalaisten formulakuskien naisia niin tajusin että onhan se Minttu nyt noihin verrattuna todellinen kaunotar! Olen ihmetellyt lehtien liiallista ylistystä mutta jos taso on toi niin en ihmettele enää.
On aika homssuisen näköinen kyllä. Itse lähden tuollaisella hiuksilla ehkä vain kauppaan, töihinkin laittaisin enemmän. Saati sitten juhliin.
Enkä edes ole minkään julkkiksen puoliso.
Tuo Kovalaisen puolison nuttura on sen näköinen että olisi sen itse kiireessä väkertänyt. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016091022290237_vi.shtml
Siellä on kuulemma ollut railakkaat etkot eilen, eli ei ihme jos porukka on vähän tukka takussa.
Mä voin vaan kuvitella kuinka henkeviä noiden kahden keskustelut on. Entinen rouva Häkkinen varmaan katsoo näitä kuvia ja huokaa helpotuksesta.
Tämä Emilia on Luxbag- liikkeessä myyjänä. Ei taida paljon uimisesta tai mieheltä rahaa tulla..
Vierailija kirjoitti:
Pisteet siitä, että nämä häät on toteutettu ilmeisesti paljon vähäeleisemmin kuin erään toisen. Työssään tämä morsian ei myöskään voi työn luonteen vuoksi esiintyä ehostautuneena, eikä selvästikään edes välitä siitä. Tällä morsiammella on jopa oma ura ja selvästi enemmän jalat maassa kuin eräällä toisella.
Kyllä. Mua naurattaa kun tämä eräs toinen antaa ihan itse jatkuvasti haastatteluja lehdille ja julkaisee nettiin kaikenlaista kuvaa ja mitä muuta. Sitten valittaa siitä ettei ole yksityisyyttä. En usko että tämän päivän morsiamella on samoja ongelmia vaikka hänen omakin työnsä on julkista.
Tuli mieleeni kuvaa katsoessa että Marketakin hankkinut silarit.