Tuttu kävi vessassa ovi auki
Eilen olin viettämässä aikaa ystäväni ja hänen kämppiksensä luona, näin kämppiksen tokaa kertaa. Istuttiin rauhassa iltaa ja sitten kämppis nous, meni vessaan pissalle ja jätti oven auki. En tiedä olenko sitten kauhea snobi, mutta vähän tuli järkyttynyt olo tosta. Aika outoa ja epäkohteliasta, kun en vielä kunnolla edes tunne ihmistä. Mä en kävisi ikinä ovi auki puoli tuntemattoman ollessa vieraana... Olemme kaikki siis naisia ikähaitarilla 20-25.
Kommentit (25)
Ex-vaimo teki samaa jopa ihan tutustumisen alussa. Reilu parikymppinen nainen. En ikinä tottunut siihen, itse kun jopa yksin ollessani laitan oven lukkoonkin. Ei häntä kyllä oltu sivistyksellä siunattu muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee samaa. Tuntuu inhottavalta. Tämä kuitenkin mun talo
ÄÄÄÄÄÄ! TÄÄ ON MUN KOTI! TÄÄ ON MUN KOTI!
Vierailija kirjoitti:
Nämä on rajattomia ihmisiä ja se sama näkyy sitten kaikessa muussakin.
Kyllä on ahdas maailma, jos tuo on ongelma
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo teki samaa jopa ihan tutustumisen alussa. Reilu parikymppinen nainen. En ikinä tottunut siihen, itse kun jopa yksin ollessani laitan oven lukkoonkin. Ei häntä kyllä oltu sivistyksellä siunattu muutenkaan.
Yksin ollessa oven lukkoon.🤣😅
Olen aina ihmetellyt näitä rajattomia ihmisiä, jotka kusevat, paskovat ja jotkut nussivatkin muiden nähden. Jotain oleellista puuttuu päästä näiltä.