Ominaisuuksia, joihin nuoret naiset ihastuvat vanhemmissa miehissä?
Voisin mainita ainakin elämänkokemuksen, itseluottamuksen ja tietynlaisen rauhallisuuden nuoriin kloppeihin verrattuna. Onhan näitä tietysti paljon muitakin.
-mryouth75
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ketju osoittaa kuinka kakaroita parikymmpiset on. M43
Siksi me halutaankin ikäloppujen pysyvän kaukana. Saadaan olla rauhassa kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvinsäilyneistä 35-45 miehistä koska he ovat kasvaneet aikuisiksi eivätkä uhoa kuten parikymppiset kakarat. Tienaan itse sen verran hyvin että en tarvitse elättäjää.
N26
Ja sun takia ap:n kaltaiset ikäloput luulee suurimman osan nuorista naisista tykkäävän ikälopuista.
Jos haluat viettää aikaasi jätkien kanssa jotka käyttäytyvät kuin kakarat niin ole hyvä vain, se ei ole minulta pois. Itse en enää jaksa teinimeininkiä miehiltä.
Vakavaraisuus, on omakotitalot ja autot omasta takaa ja talous on kaikin puolin turvattu. Siitä se johtuu. Joillain voi olla jotain daddy issueita, eli oma isä ei oo ollut läsnä tai tarpeeksi isä, ja sitä isähahmoa etsitään sitten parisuhteen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvinsäilyneistä 35-45 miehistä koska he ovat kasvaneet aikuisiksi eivätkä uhoa kuten parikymppiset kakarat. Tienaan itse sen verran hyvin että en tarvitse elättäjää.
N26
Ja sun takia ap:n kaltaiset ikäloput luulee suurimman osan nuorista naisista tykkäävän ikälopuista.
Jos haluat viettää aikaasi jätkien kanssa jotka käyttäytyvät kuin kakarat niin ole hyvä vain, se ei ole minulta pois. Itse en enää jaksa teinimeininkiä miehiltä.
Suurin osa ikäisistäni miehistä käyttäytyvät asiallisesti. Sulla on vain jotain ennakkoluuloja ikäisiäs miehiä kohtaan ja sitten otat jonkun ikälopun, jolla tuskin ees seisoo. Vai voisko johtua siitä, ettet saa ikäistäsi miestä ja siksi haukut heitä kakaroiksi.
Ketju osoittaa kuinka kakaroita parikymmpiset on. M43