Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä tajusit, että mitään rakkautta ei ole tulossa tässä elämässä?

Vierailija
21.02.2025 |

Minä aikalailla 43-vuotiaana. Ehkä seuraavassa elämässä sitten on parempi onni sen suhteen :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuosien kynnyksellä, kun hormonit eivät enää vaikuttanut niin paljoa haluihin. Lävähti aikalailla kuin kylmä rätti kasvoille, että "rakkaus" on vain hormonien luomaa illuusiota, ja parisuhteet pelkkää molemminpuolista hyväksikäyttöä. Olin kyllä jo aiemmin tajunnut, että en ollut ikinä rakastanut ketään kumppaneista. Mutta hormonituotannon laantuessa se sitten kirkastui vasta paremmin.

Vierailija
2/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös nelikymppinen ja noin muutaman vuoden olen vahvasti tiedostanut sen, kuinka harvinaista on törmätä oikeaan aikaan mahdollisimman oikeanlaiseen kumppaniin. Ajattelen, että suuri osa suhteista ovat niitä alkukiimassa solmittuja, joissa ei ole yhteenkuuluvuuden tunteen ja samanlaisten arvojen kanssa mitään tekemistä, mutta ihmiset eivät lähtökohtaisesti halua muuttaa tilanteitaan ja luopua tutusta, koska se on aina kriisi. Joten en pidä kovin todennäköisenä löytää sen oikeanlaisen luo, mutta ehdottomasti uskon ja tiedän, että niitä on olemassa. Mutta en järjestä elämääni sen varaan vaan olen oppinut nauttimaan suhteettomuudesta, vapaudesta, lapsistani. Ei tarvitse riidellä eikä pahoittaa mieltä turvattomassa ja epätasapainoisessa suhteessa. Ja ihmiset tekee sitä paaaaljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaana, kun menin kouluun.

Vierailija
4/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen

Vierailija
5/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen

Missä iässä?

Vierailija
6/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuosissa kun totesin, että en oikeastaan enää edes kaipaa sitä. Seksiin kiinnostus oli mennyt, yksin viihdyin erinomaisesti, elämästäni ei tuntunut puuttuvan yhtään mitään, joten mitäpä minä miehellä. 

Vierailija
7/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin 35-vuotiaana, ettei taida löytyä "sitä oikeaa", mutta niin vain hän tupsahti eteeni ihan vanhanaikaisesti baarissa. Sattumaa sinänsä, sillä ei enää kumpikaan kamalan paljoa käyty yöelämässä. Hyvin nopeasti tiesin, että tässä on tuleva puoliso, nyt ollaan oltu 23 v. yhdessä.

Vierailija
8/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.

Vierailija
9/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin 35-vuotiaana, ettei taida löytyä "sitä oikeaa", mutta niin vain hän tupsahti eteeni ihan vanhanaikaisesti baarissa. Sattumaa sinänsä, sillä ei enää kumpikaan kamalan paljoa käyty yöelämässä. Hyvin nopeasti tiesin, että tässä on tuleva puoliso, nyt ollaan oltu 23 v. yhdessä.

Ei tapahdu enää nykyaikana tällaista.

Vierailija
10/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
11/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

59v

Vierailija
12/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeitä tapahtuu. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Kun on avoin uusille asioille, asenne on kohdallaan ja osaa rakastaa itseään sellaisena kuin on niin voi olla vaikka mitä luvassa. Jos pää painuksissa kulkee päivästä toiseen ei pääse osaksi niitä hetkiä jotka elämän varrella siunaantuu. Täytyy olla toiveikas elämän suhteen ja antaa asioiden tapahtua ja edetä omalla painollaan.

Vierailija
13/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeitä tapahtuu. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Kun on avoin uusille asioille, asenne on kohdallaan ja osaa rakastaa itseään sellaisena kuin on niin voi olla vaikka mitä luvassa. Jos pää painuksissa kulkee päivästä toiseen ei pääse osaksi niitä hetkiä jotka elämän varrella siunaantuu. Täytyy olla toiveikas elämän suhteen ja antaa asioiden tapahtua ja edetä omalla painollaan.

Ja kun lakkaa tavoittelemasta rakkautta, jota ei ole tulossa, niin jää aikaa olla avoin kaikenlaisille muille uusille, hienoille asioille ja saa nauttia elämästään paljon enemmän. :)

Vierailija
14/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut ja antanut rakkautta läpi elämän. Surullista taaksepäin katsoessa, että suhteita ei ole juuri ollut, mutta rakkautta on ollut enemmän kuin itse aina jaksaa välittää muille. Se on elämää kantava voima.

Vierailija
15/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tiennyt sen, koska en ole kokenut ihmisiä tarpeeksi mielenkiintoisina rakastumiseen. Seksuaalinen halu on erikseen, eikä sitä tyydyttääkseen tarvitse todellakaan ottaa ketään ihmistä jatkuvasti viihdytettäväkseen. 

Yhden ainoan kerran olen ollut rakastunut, 30-vuotiaana. Meillä oli kuitenkin erilaiset toiveet parisuhteelle, joten päädyimme eri teille. Vaikka kyseessä oli mielenkiintoisin kohtaamani ihminen, en silti halunnut parisuhteen peruspakettia lapsineen, eikä se siten ollut vaivan arvoista. 

Mulle tämä ei ole mikään tragedia. Elämässä on vaikka kuinka paljon kiinnostavampiakin asioita.

Vierailija
16/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v kai tai aina.

Vierailija
17/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana. Luovuin rakastamasta muita ja aloin rakastamaan itseäni, elämäni paras päätös näin jälkeenpäin ajatellen.

M32

Vierailija
18/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista", näin on filosofoinut meille Andy McCoy. Tottahan se on, pakko myöntää.

Vierailija
19/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen teininä jo tajusin kun en kenellekkään kelvannut ja kaikilla kavereilla oli poikaystävä ja kun ero tuli, uusi löytyi joko lähes heti tai oli jo katsottuna valmiiksi. Ikisinkkuna hautaan. N36

Vierailija
20/23 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämäni on ollut täynnä rakkautta 0-vuotiaasta asti sillä se on antamis-peli, eikä kerjäämis-.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi