Mitä tuotannosta poistettuja karkkeja/juomia/muita tuotteita kaipaat?
Itse tahtoisin vielä kerran maistaa Toffoja:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/af/e7/14/afe7145a3e83e7edd76b…
Kommentit (88)
1970 syntyneenä kaipaan jambo-suklaapatukoita, salmiakki- ja sitruunapommeja ja alkuperäisiä pehmeitä salmiakkikaloja. Yhteen aikaan sai myös hyvää ananasjäätelöä, olikohan akuankan nimellä. Vieläkö muuten laivoilta saa niitä peltipurkissa olevia kovia hedelmäkarkkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se fazerin remix pussi missä oli pelkästään eriaisia suklaanamejA esim. Feikki daimii ja vehnäpalleroita jne.. 😢
Onko tollasiakin ollut? Mä oon nähnyt vaan niitä sekoituspusseja (suklaa, hedelmä, salmiakki).
Oli! Mut ne poistu monta vuotta sitte.. Oli nimeltää joku remix snacks
Onhan fami patukoita tullut takasin ja löytyy jokapuolelta.
Itse kaipaan mars delight patukoita.
En muista merkkiä, mutta pienessä pussissa oli salmiakkijauhetta ja tikkari jota sitten dipattiin siihen jauheeseen. Niiiin hyvää! Muistaako joku valmistajaa/tuotteen nimeä?
Pirkka rommileivoskeksejä! Lähetin kyselyn pirkalle, mutta lopetettu tuote on :(( Jambo patukat.
Olen varmasti ainoa täällä, joka muistaa nämä: Superman karkit, jotka olivat myynnissä vain lyhyen aikaa vuonna 1979, kun Superman-elokuva pyöri teattereissa. Ne olivat pieniä, rakeen muotoisia, kovia salmiakkikarkkeja joissa oli ikäänkuin suolaa päällä ja niitä myytiin pienessä valkoisessa pussissa, jossa oli Supermanin kuva. Olin tuolloin 7-vuotias, mutta muistan edelleen niiden maun. Se maku oli todella ainutlaatuinen, suolainen salmiakin maku. Samanmakuisia karkkeja en ole koskaan sen jälkeen mistään löytänyt.
San Diego- sipsit. Niitä saa tosi vielä Tallinnasta. Ja sitten sellaiset Knorr:n salaattikastike annospussit, johon lisätään viinietikkaa ja vähän vettä. Super hyviä, mutta ei löydy enää mistään.
Miksi kaloista tehdään niin kovia nykyisin?Salmiakkiautoja on saatavilla punaisessa pahvilaatikossa. Pitäisi tehdä kansalaisadressi Roope Ankan kolikoiden paluusta. Niitä aina kaivataan näissä keskusteluissa. 80-luvulla oli tosi hyvä puolukkajugurtti, väkevän.makuinen.
Mustanaamio salmiakkidippitikkari
Bora Bora persikanmakuinen olut (90-luvulla)!
Rainbow creme brulee-suklaapatukka. Oli paras, parempi kuin mikään Geisha :( Ei tainnut suuri yleisö vaan löytää sitä.
Mistä Tampereelta saa noita kirpeitä Tsaukki Taukki-hedelmäversioita? Lielahden Filmtownissa ei ole (tai ainakaan viiteen vuoteen ollut)
Vierailija kirjoitti:
Fanny -suklaavanukas tetrassa
Cool bites- mehujäätelö
Pastirol -pastillit, etenkin omena
Fazerin omenajogurttisuklaa
Vanha Geisha, joka oli littanampi kuin nykyinen, pehmeämpää ja kääritty folioon
Bravo banaanisuklaajäätelöTämän lisäksi oli täytekeksi; keksin päällä oli valkoista täytettä, keskellä toffeesilmä ja tämä kaikki oli kuorrutettu suklaalla ja suklaaströsselillä.
Plus se mehujää, jossa oli mansikkamehujäätä mansikan muodossa, sitruunan makuista sitruunan muodossa ja appelsiinin makuista appelsiinin muodossa.
Ja jokin täydellinen minttusuklaajäätelö, jota myytiin litran pikarissa. Siinä oli isoja minttusuklaapalloja ja suklaakastiketta ja minttujäätelöä.
Woodpeckerin siideriä olisi kiva maistaa sekä kaktuslonkeroa.
Kaipaan hyvin pitkälti samoja tuotteita. Varsinkin tuo mehujää oli aivan ihana!
Vierailija kirjoitti:
Susette-vanukkaat :(
Susette jäätelö, samantyylinen kuin vanukkaat mutta litran purkki, kermajuttu päällä ja jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Kantolan Cream Cracker voileipäkeksit.
Englannin lakritsi, se vanha. Nykyisessä on kaikki samanmakuisia. Näkyy olevan myynnissä nimellä All Sorts.
Jyväshyvän kaurakeksi, tästäkin se vanhempi. Nykyinen ei maistu miltään.
En muista varmasti oliko Kantolan vai kenen valmistama mutta sellainen suklaa cookie keksi, älyttömän hyvä. Sittemmin nuo keksit alettiin valmistaa ulkomailla eivätkä olleet enää hyviä.
Olvin banaanilimonadia kaipaan, ja eikös joskus 90-luvun alkupuolella ainakin ollut myös omenanmakuisia ufokarkkeja?
Kahvinmakuinen Pepsi! Oli kausimakuna vuosia sitten, ei menestynyt, mutta se oli minun ja isäni herkkua :D
Thai keitto. Oli pussikeitto. Siitä tuli mukillinen keittoa.