Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superpihi ystävä

Vierailija
10.09.2016 |

Miten menetellä esim. matkalla ystävän kanssa superpihin ystävän kanssa. Ystäväni on lähes rikas, ainakin paljon varakkaampi kuin minä.
Esim. laivalla ei voi edes kahvia tai vettä ostaa, oma vesipullo riittää. Onko minunkin siis oltava kuivin suin?
Vaikea mennä kahvilaan kun toinen vain katselee. En oikein viitsisi tarjotakaan.
Shoppailukin kanssaan on tylsää, ei missään tapauksessa "tuhlaa rahojaan".
Miten menettelisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse säännöstellä ostoksiasi. Miksi ihmeessä? Pihtailu on hänen harrastuksensa, nauttikoot siitä itsekseen. Sellaista ihmistä on kyllä rasittavaa kuunnella. Mutta mitä te oikein yhdessä teette, kaikkea ilmaista ja onko se mielestäsi kivaa? Sanot häntä kuitenkin ystäväksi.

Vierailija
2/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pihistämällähän rikkaaksi tullaan ja pysytään. Miten olisi matkakassa, johon matkan alussa pantaisiin tietty summa, ja jonka käytöstä sinä sitten päättäisit, tasapuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin kahvilla ja syömässä ja  ostoksilla niin kuin haluan, toinen roikkukoon mukana tai menköön omia teitään.

Vierailija
4/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo keljua olla sellaisen kanssa. Mulla samanlainen kaveri, mielellään ottaa kahvit, jos hänelle tarjoaa, istuu autokyydissä ja samalla kehuu kuinka säästää rahaa, kun oma auto seisonnassa.

Vierailija
5/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat itsellesi mitä haluat ja annat ystäväsi olla ilman jos ei mitään tahdo itse ostaa.

Vierailija
6/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menetellä esim. matkalla ystävän kanssa superpihin ystävän kanssa. Ystäväni on lähes rikas, ainakin paljon varakkaampi kuin minä.

Esim. laivalla ei voi edes kahvia tai vettä ostaa, oma vesipullo riittää. Onko minunkin siis oltava kuivin suin?

Vaikea mennä kahvilaan kun toinen vain katselee. En oikein viitsisi tarjotakaan.

Shoppailukin kanssaan on tylsää, ei missään tapauksessa "tuhlaa rahojaan".

Miten menettelisit?

Juot kahvisi missä ja milloin haluat. Ja tarvitseeko teidän olla matkoilla toisissanne kiinni kuin paita ja peppu? Omaa aikaa molemmille välillä.

Muista, että olet itse vastuussa omasta viihtyvyydestäsi. Teet sitä mistä nautit.

En kyllä ymmärrä, miksi olet hänet matkaseuraksi valinnut, jos hänen seurassa on tylsää.

Vierailija
7/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pihistämällähän rikkaaksi tullaan ja pysytään. Miten olisi matkakassa, johon matkan alussa pantaisiin tietty summa, ja jonka käytöstä sinä sitten päättäisit, tasapuolisesti.

Superitaran kanssa ei toimi se, että joku toinen päättää rahojen käytöstä.

Vierailija
8/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tuollaisen kanssa mihinkään.

Vierailija
9/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo keljua olla sellaisen kanssa. Mulla samanlainen kaveri, mielellään ottaa kahvit, jos hänelle tarjoaa, istuu autokyydissä ja samalla kehuu kuinka säästää rahaa, kun oma auto seisonnassa.

Minulla myös kyytiläispummi joka "maksaa" kyytinsä luennoimalla auton omistamisen järjettömyydestä.

Vierailija
10/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syö laivalla mitään vai kaivaa voileivän käsilaukusta? En lähtisi toista kertaa laivalle hänen kanssaan. Jotain ilmaista tekemistä yhdessä jatkossa. Kävisin laivalla itse lyhyellä matkalla hakemassa kahvilasta takeawaykahvin ja -leivän itselleni. Pitkällä matkalla menisin ravintolaan syömään yksin.

Vierailija
11/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kahvit ja anna sen toljottaa!

Vierailija
12/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pihin kanssa en lähtisi yhtään mihinkään, olkoonkin hyvä kaveri tms.

Nämä pihit kun yleensä ei paljon muusta puhukaan, kuin "mitä joku maksaa" tai "paljonko säästää jos..'

Huoh.

En kestäisi.

Vierailija
13/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö syö laivalla mitään vai kaivaa voileivän käsilaukusta? En lähtisi toista kertaa laivalle hänen kanssaan. Jotain ilmaista tekemistä yhdessä jatkossa. Kävisin laivalla itse lyhyellä matkalla hakemassa kahvilasta takeawaykahvin ja -leivän itselleni. Pitkällä matkalla menisin ravintolaan syömään yksin.

Tottakai on eväät! Kerran eivät riittäneet ja joutui parkuen ostamaan chorizon-makkarapaketin tax-freestä.

Olisi kiinnostanut maistaa, vaikka ravintolassa söinkin. Ei tarjonnut ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi