Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ovat karjalaiset piirteet?

Vierailija
08.09.2016 |

Ulkonäössä siis?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lyhyitä, perseviä, persjalkaisia, ohuthiuksisia, tihrusilmäisiä, perunanenäisiä ja ylipainoisia.

Kuvailit juuri maamme savo-hämäläisen kannan. Noita istutettiin Karjalaan jo 1600-luvulla Kustaa Vaasan käskystä, tuhra sotkea karjalaisiin.

Vierailija
62/112 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lyhyitä, perseviä, persjalkaisia, ohuthiuksisia, tihrusilmäisiä, perunanenäisiä ja ylipainoisia.

Kiitos tästä. :D Kaikki muut osui paitsi ylipainoisuus. Iloisia kyllä olemme ja huumorintajuisiakin.

Ja välillä kipakoita. Minä oon kyllä ylipainoinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puoliksi aito karjalainen (ukki oli vielä ortodoksi ja hänen perhe puhui karjalaa) meiän suvussa on paljon kaikkia verisuonisairauksia jne. olen tummahiuksinen, vihreäsilmäinen, pitkä ja hoikka. terävät kasvon piirteet löytyy jokaiselta meistä.

Vierailija
64/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaisessa suvussamme kenelläkään ei ole vinoja silmiä. Ei myöskään tihrusilmiä. Vinosilmäisyys ei ole karjalaisuutta.

Vierailija
65/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänsiniset silmät, täysin mantelinmuotoiset, tummat piirteet, pitkät raajat tai vaihtoehtoisesti persjalkasia, metsäpaholaisia, karhunkaatajia, maanläheisiä, itkuvirsien ajoista kai jäänyt sellainen surumielisyys ja lyyrisyys. Klassisen komeita ja kauniita, erittäin pidettyjä ulkonäön puolesta ulkomailla.

Vierailija
66/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilo pintaan vaik´ syvän märkänis" - asenne.  Sisukasta heimoa!

Inhorealistinen versio: Paskaaks' tässä, jatketaan.

Ei taituta, vaikka maailma jyrää päälle. Osataav haaveilla, mutta ymmärretään, että kaikki haaveet ei vaan toteudu, ja maailma ei siihen kaadu (vaikka jyrääkin päälle).

100% karjalainen perimä, suvussa puhuttu karjalaa ja karjalan murretta. Ka miehän en haasta ennää.

Vierailija
67/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalainen ulkomuoto on helposti tarkastettavissa. Haet vaan internetistä koko karjalaisen kansan kuvan, elikkä perussuomalaisten ehdokkaat Joensuussa ja Lappeenrannassa.  Eikö olekin kaunista katseltavaa!

Vierailija
68/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaiset naiset ovat ihania. Niin myös miehetkin.

Karjalaisten ei yleensäkään ole tarpeellista tällaiseen keskusteluun osallistua.

Rakastan karjalaisuuttani. Toivon, että jokainen teistä arvostaisi sukujuuriaan. Emme ole toisiimme verrattuna parempia, olemme ehkä vähän erilaisia.

Vierailija
69/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on monesti tosi komeita. Tummia (melkein mustat hiukset) skä vahvemmat piirteet kuin muualla Suomessa.

Kyllähän se itärajan läheisyys näkyy väkisinkin piirteissä, koska rajan takaa ne geenit on tulleet.

Vierailija
70/112 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät kasvot ja korkeat poskipäät.

Vierailija
71/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen savosta ei oo iso perse eikä lyhyet jalat. Olen pitkä säärinen kauniit sirot kasvot. Vihreät suuret silmät. En todellakaan ole ruma 

Vierailija
72/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaaleita pystynenäisiä, pitkäraajaisia ja harteikkaita. Länsisuomalaiset ovat yleensä tummia ja lyhyitä mm. turkulaiset (vrt.Sale,Leppis, Ile yms.).

Vierailija
73/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät pellavapää lapsena .Vanhemmat molemmat syn Viipurin evakkoja

Vierailija
74/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt olen, mutta en muuta noista😄 Äitin isän puolen sukua Karjalasta.

Vierailija
75/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on monesti tosi komeita. Tummia (melkein mustat hiukset) skä vahvemmat piirteet kuin muualla Suomessa.

Kyllähän se itärajan läheisyys näkyy väkisinkin piirteissä, koska rajan takaa ne geenit on tulleet.

Monen karjalaisen geenit ovat (osittain) tulleet Keski-Euroopasta. Sitä en tiedä, miksi karjalaisilla tällaisia juuria on. 

Vierailija
76/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinpuoleinen suku Laatokan Karjalan rannoilta, suvun naiset vaaleita tai punatukkaisia, keskimittaisia ja hoikkia, jäätävän siniset silmät ja korkeat poskipäät, erittäin kauniita. Isän puolelta miehet pitkiä, rotevia ja tummia, luultu jopa romaneiksi. Itse perinyt isän ulkonäön. Mun havaintojen mukaan karjalaiset ovat usein lyhyempiä ja tummempia kuin länsisuomalaiset, silmät hieman itämaiset, ripaus slaavilaista eksotiikkaa.

Vierailija
77/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koko suku on karjalan evakkoja,  siis olen 100pros karjalaista geeniperimää.

Minä olen hoikka, 167 cm ja 57kg, Vaaleat hiukset, korkeat poskipäät, aika leveä lantio mutta pikkuinen peppu. 😀 

Vierailija
78/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani Viipurista , ei onneksi yhtää  venäjän idän verta.92%Suomalainen 5% skandinaavi  inuiitti ja persia loput.

Vierailija
79/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen karjalaisen geenit ovat (osittain) tulleet Keski-Euroopasta. Sitä en tiedä, miksi karjalaisilla tällaisia juuria on. 

Siksi, että Viipuriin ja sen alueelle muutti aikoinaan paljon ihmisiä Saksasta. Olihan Viipuri Hansakaupunki.

Ja Suomen Karjalaan muutti paljon ihmisiä vuosisatojen aikana myös Ruotsista.

Vierailija
80/112 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalainen kauppamies. Miehet ovat komeita ja ystävällisiä,sopivat hyvin liike-elämään. Vaaleita,miehekkäitä ja kohteliaita puheissaan. Naiset tekeväisiä ja vilkkaita. Puhuvat paljon. Pyöreäkasvoisia,hymyileviä. Ystävinä kivoja,eivät loukkaa toista,eivätkä märehdi vanhoja,kuten länsisuomalaiset joskus. Karjalaiset ovat sopeutuneet hyvin siirtolaisina. Ei olisi tullut mitään,jos hämäläiset tai pohjalaiset olisivat joutuneet jättämään kotinsa.