Hävittäähän miehet eksän kuvat (alastonkuvat varsinkin) erottua?
Sanokaa mulle että näin on?! En tiedä mistä tuli nyt just mieleen, vuosia vanha juttu eikä todellakaan edes paha kuva/kuvat. Mut silti.
Kommentit (29)
En ole hävittänyt, itseasiassa ollaan otettu niitä lisääkin eron jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. Tapasin kesällä miehen, jonka kanssa oli ollut juttua pari vuotta aiemmin. Törmäsimme siis baarissa, ja hän innoissaan esitteli lähettelemiäni alastonkuvia kuinka vieläkin pitää niistä. Pahinta tässä oli, että hän on aina jaksanut siirtää ne vanhasta puhelimesta uuteen sillä hän kertoi puhelimen vaihtuneen paristi siitä kun niitä lähettelin. Ihmetellessäni hän tokaisi "mutta ethän sä koskaan pyytäny näitä poistamaan??".. joopa joo järki hoi. No, hyviä kuvia sentää olivat.
Siinähän ne muistikortilla sirtyy puhelimesta toiseen. Miksipä niitä olis poistanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mulle että näin on?! En tiedä mistä tuli nyt just mieleen, vuosia vanha juttu eikä todellakaan edes paha kuva/kuvat. Mut silti.
En minä aikaan poista. Varsinkaan alastonkuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ne löytää se seuraava nainen, kun penkoo miehen tavaroita.
Ja sitä seuraava nainen. Ja sitä seuraava... Kuvia on aina vaan useammasta.
Sitten vanhana pappana niitä saa lastenlasten kanssa katsella :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuvia lähes kaikista existäni. Ne ovat muistoja. Nekin joissa vähän kikkeli vilahtaa :D
N31
Kuinka hemmetin monta exää sulla oikein on? Nuori nainen ja ouhuu kuin niitä olisi tusina.
Säilytän toki, kryptattuna tukevasti varmuuskopioituna ja pilvessä löytyy myös yhdet kopiot. Koskaan ei tiedä milloin tulee tarvis, monesti olenkin hekumoinut ajatuksella laittaa muutama levitykseen sopivasti asiaan liittyville henkilöille ;) .
Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin... juu ei todellakaan hävitä jos ei uus enäntä "pakota"
Ymmärtääköhän levittäjät tai siitä fantasioijat, että "this is why we can't have nice things"? Aivan kohtuuton tabu muutenkin. Alastonkuvat! Iik! Kääk! Oho!
Ja sitä seuraava nainen. Ja sitä seuraava... Kuvia on aina vaan useammasta.