Onko vika omissa asetuksissa vai onko täällä keksitty joku tapa kiertää adblock?
Kommentit (17)
Tarkoittanet tuota vaaleansinistä ruutua, jossa tuputetaan muita ketjuja. Se ilmestyi tuohon tänään ja rassaa hermoja jo aika tavalla. Minä osaan etsiä kiinnostavat aiheet itsekin.
AdBlockin pettämisestä ei taida olla kysymys, toivottavasti ainakaan. Taitaa olla kyseessä palstan uusin surkea uudistus.
Vierailija kirjoitti:
Adblockin asetuksista voit käydä blokkaamassa elementin manuaalisesti.
Miten?
Adblockilla on kätevä lisäosa elementtien kadottamiseen. Suosittelen
En kyllä ymmärrä tällaista ajattelutapaa, jossa ihmisillä tuputetaan väkisin mainoksia. Luuleko noi mainostajat oikeasti, että se muka lisää ostajien määrää? Mä ainakin ihan periaatteesta ostamatta kaiken sellaisen mitä yritetään myydä puoliväkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Mulla on Adblock Plus ja Chrome, toimii niin että klikkaa ABP:n logoa, valitsee sieltä "Estä elementti" ja klikkaa sitä boksia minkä haluaa blokata. Duuniselain on syystä x suomeksi, mutta englanniksi taitaa olla "Block an element" tms.
Vierailija kirjoitti:
Adblockilla on kätevä lisäosa elementtien kadottamiseen. Suosittelen
Noni. Nyt onnistui.
Ihan varmasti tämäkin ketju poistetaan pian. Ettei kukaan vaan pysty estämään ärsyttäviä pop-uppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Mulla on Adblock Plus ja Chrome, toimii niin että klikkaa ABP:n logoa, valitsee sieltä "Estä elementti" ja klikkaa sitä boksia minkä haluaa blokata. Duuniselain on syystä x suomeksi, mutta englanniksi taitaa olla "Block an element" tms.
Minulle tulee monta eri vaihtoehtoa, siis sen jälkeen kun klikkaa tuota estä elementti-kohtaa. Että mikähän se noista mahtaa olla?
Lisäätte adblokin filttereihin käsin ||vauva.fi/ly-ajax/ajah/articles/* ja ||vauva.fi/ly-ajax/ajah/discussion/related/articles/*
Ja nips naps, ei näy eikä häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Lisäätte adblokin filttereihin käsin ||vauva.fi/ly-ajax/ajah/articles/* ja ||vauva.fi/ly-ajax/ajah/discussion/related/articles/*
Ja nips naps, ei näy eikä häiritse.
Oi, tuhannet kiitokset tästä <3
up
Tästä ketjusta pitää tehdä "sticky".
Ei voi kuin nauraa taas Sanomalle. Palsta on täynnä bugeja, joita ei jakseta korjata, mutta tällaiseen mainosten pakkotuputtamiseen kyllä riittää aikaa.
Ei näy mulle ainakaan mitään "lisää luettavaa"? Olen erikseen poistanut adblockin asetuksista palstalta otsikkoa ja esim. niitä FB-nappuloita myöten kaiken ylimääräisen.
Vierailija kirjoitti:
Vaiha adblock Ghosteryyn
Minulla on kyllä Ghostery, mutta ei se tuota Lisää luettavaa -laatikkoa estänyt.
Mullekin oli ilmestynyt tuollainen "Lisää luettavaa" -boksi viestiketjuun. Se on ikään kuin vauva.fi:n/Sanoman sisältöä, joten adblock ei blokkaa sitä. Adblockin asetuksista voit käydä blokkaamassa elementin manuaalisesti.