Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
1/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siihen kuuluisi avioliitto rakastamani tytön kanssa. Jossain satulinnassa varmaankin jossa ei normaalit lait ja säännöt päde.

Vierailija
2/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui aloituksesta: Onko sinulla toteutunut jo joku elämäsi unelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Vierailija
4/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa voisi olla enemmän. Muuten ei kiinnosta sikäli.

Vierailija
5/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI unelmien elämää ole olemassa. ELämä on jatkuvaa läsnäoloa.

Vierailija
6/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Pinnallinen ajattelutapa tulevaksi lääkäriksi.

Vierailija
7/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin aviomieheni kanssa maalla, keskellä korpea. Lapsemme olisivat jo muuttaneet omilleen koulun perässä. Me olisimme täysin omavaraisia, sähkön, veden ja ruoan suhteen. Meillä olisi isot kasvihuoneet. Rahaa tulisi sijoituksista tarpeeksi muuhun. Talo olisi terve ja kauniisti sisustettu, siellä olisi kaikki mitä voisin kaivata, kuten iso vaate/pukeutumishuone, kodinhoitohuone, ihana makuuhuone, työhuone miehen etätöihin, suuri avokeittiö-ruokailuhuone-olohuone. Höyrysauna, poreallas ulkona terassilla.

Talo olisi älytalo ja mahdollisimman moni asia olisi automatisoitu, kuten vaikka puutarhan ja talon sisäiset valot ulkotilan valoisuuden mukaan.

Meillä olisi rescue-eläiminä muutama lammas ja vuohi, ehkä vanha lehmäkin, ja kanoja. Oma iso hevonen jolla voisi tehdä peltotöitä.

Säilössä olisi pahan päivän varalle paljon vettä, sidetarpeita, lääkintävälineitä, säilyvää ruokaa, eläimille tarpeita, vessapaperia, lääkkeitä...

Olisi ihana elää siellä omaa, rauhallista elämää nauttien luonnosta isojen ikkunoiden kautta kelillä kuin kelillä. Keitellä ihanaa teetä kauniissa keittiössä ja selailla nopeaa nettiä. Käydä hakemassa lounassalaattiin tarpeet kasvihuoneesta...

Vierailija
8/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oma lapsuuden/nuoruuden unelma on jo toteutunut. Asumme Los Angelesissa, minä, aviomieheni ja 4 lasta. Meillä on hyvä ja hieno koti sekä paljon ystäviä. Molemmilla hyvät palkat, itsellä oma yritys, jonka perustamisesta haaveilin pitkään. Mieheni työn ansiosta pääsemme matkustelemaan ympäri maailmaa, ja monta uutta maata on tullut nähtyä (tai ainakin ennen koronaa).

En olisi vielä 15v sitten teini-ikäisenä uskonut, että kaikki unelmani toteutuvat! Oma mottoni on, että unelmat on aina mahdollista toteuttaa, välillä se vaan on isomman työn takana.

Vierailija
9/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siihen kuuluisi avioliitto rakastamani tytön kanssa. Jossain satulinnassa varmaankin jossa ei normaalit lait ja säännöt päde.

Pakko kysyä, oletko ns. lapsirakas?

Vierailija
10/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituinen työpaikka, vaimo ja pari lasta olisi unelmissa. oikeassa elämässä työtön lapseton syrjäytynyt sinkku.

Vierailija
11/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oma lapsuuden/nuoruuden unelma on jo toteutunut. Asumme Los Angelesissa, minä, aviomieheni ja 4 lasta. Meillä on hyvä ja hieno koti sekä paljon ystäviä. Molemmilla hyvät palkat, itsellä oma yritys, jonka perustamisesta haaveilin pitkään. Mieheni työn ansiosta pääsemme matkustelemaan ympäri maailmaa, ja monta uutta maata on tullut nähtyä (tai ainakin ennen koronaa).

En olisi vielä 15v sitten teini-ikäisenä uskonut, että kaikki unelmani toteutuvat! Oma mottoni on, että unelmat on aina mahdollista toteuttaa, välillä se vaan on isomman työn takana.

Nyt täytyy myöntää, että tulin vähän kateelliseksi sulle. Oma haaveeni on aina ollut se, että asuisin Jenkeissä, jossa minulla olisi perhe ja työ.

Vierailija
12/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut hyvä ns. realistisissa unelmissa. Kaikki haavekuvani ovat vain täynnä lohikäärmeitä ja taikuutta.

Joten varmaan aikalailla tämä nykyinen elämäni, mitä nyt enemmän rahaa. :D

Vierailija
13/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma haaveeni on aina ollut rakastava mies sekä 3 lasta, ja se haave on jo toteutunut. Nyt ehkä toivoisin isompaa kotia, ja uutta koiranpentua... Tuntuu vähän säälittävältä nämä omat haaveet kun lukee teidän muiden unelmia ja niiden toteutumisia😁

Vierailija
14/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut hyvä ns. realistisissa unelmissa. Kaikki haavekuvani ovat vain täynnä lohikäärmeitä ja taikuutta.

Mutta eikö se toisaalta ole hyvä asia, jos elämässä on kaikki niin hyvin, että ei kaipaa mitään lisää🙂

Vierailija
15/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen ajattelutapa tulevaksi lääkäriksi.

Pakko kysyä, millä tavalla pinnallinen ajattelutapa? Itse en nähnyt tuossa mitään pinnallista, saahan lääkäreilläkin olla unelmia.

Vierailija
16/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää tasapainoinen kumppani, purjehtia kesät, joskus eksyä vaikka vieesille vesille ulkomaille. Taloudellinen hyvä elämä, onnellinen elämä. Voisi auttaa heitä ketkä apua tarvitsee. Pysyä terveenä.. siinähän ne.

Vierailija
17/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sitä parhaillaan. Opiskelen mun unelma-alaa, teen osa-aikaisena töitä yhdellä tosi kiinnostavalla alalla ja kun valmistun, tarvitsen enää toisen osa-aikaisen tai jonkin määräaikaisen projektin tms. Kokoaikaista vakityötä en koskaan huolisikaan, vaihtelu on mun juttu.

Asun myös mun unelmakämpässä unelma-alueella. Vielä kun mun unelmamieheni vastaisi tunteisiin niin en elämältä mitään lisää kaipaisi.

Vierailija
18/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne-elämäni, rahaa olisi niin paljon, että ei tarvitsisi miettiä sitä. Asuntoja olisi maailmalla kivoissa paikoissa ja olisi mahdollisuus asustella kalleimmissa hotelleissa. En haluaisi tehdä työtä enkä haluaisi parisuhdetta, haluaisin asua vain poikani kanssa niinkuin nytkin. Tekisin varmasti hyväntekeväisyyttä, koska jos rahaa olisi niin paljon, että sitä ei tarvitsisi miettiä, olisi varaa tehdä hyvää muille. En alkaisi kerätä mitään Chanel kokoelmaa, vaan minulle enemminkin elämykset ovat se Chanel. Pojalleni en antaisi kultalusikka suussa kaikkea vaan opettaisin elämästä ja antaisin niitä kokemuksia en tavaraa. Opettaisin myös hänelle kuinka tärkeää on auttaa vähäosaisia kun on mahdollisuus siihen.

Vierailija
19/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se toisaalta ole hyvä asia, jos elämässä on kaikki niin hyvin, että ei kaipaa mitään lisää🙂

Niin noh; omalla kohdallani voi toki olla niinkin, että olen jo niin lannistunut etten vain osaa enää unelmoida. 😅

(Täällä kirjoittelee tosiaan pitkäaikaistyötön sotkuisessa yksiössään, joka ei keksinyt mitään muuta toivottavaa kuin ”enemmän rahaa”.)

Vierailija
20/505 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut unelmista, painajaisistani on tullut totta.