Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset kiinnostuu sinusta?

Vierailija
08.09.2016 |

Kuvaile ensin itseäsi, sitten kerro millaisia ovat tuntemattomat ihmiset jotka yleensä kiinnostuvat sinusta esim. baarissa!

Tai voit kertoa millaisia ihmisiä sinä lähestyt.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tau joskys koiran kanssa ulkona muut koiran ulkoiluttajat tulee juttelemaan.

2/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä asiakkaiden kanssa jutellaan henkilökunta-asiakkaat juttuja. Välillä ihan ei-niin asiallisia. Baarielämässä yksikään nainen ei kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä punanen tukka, n26. Ilmeisesti tukan takia minua lähestyvät miehet odottavat että syötän saappaani heille tai sidon heidät sänkyyn ja annan piiskaa. Sitä en tee.

Vierailija
4/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen. Poikkeuksetta kaupassa tulee joku randomi mies tai nainen juttelemaan jostakin kaupan tuotteesta tai säästä ym. Baarissa lähestyy aina, (jos ylipäätään lähestyy) joku vähä reppanan oloinen mies.

Vierailija
5/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minusta kiinnostuvat yleensä boheemit naiset. En ymmärrä tätä koska olen täysin päinvastainen ja se on varmasti helposti havaittavissa.

M33

Vierailija
6/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tavis, joten sellaiset elämäm_koulu-miehet lähestyvät useimmiten. Yleensä vielä reilusti itseäni vanhemmat. Ajattelevat kai, että olen epätoivoinen, koskan en ole häikäisevän kaunis, erikoisen hyväkroppainen tai muodikas jne. Vaikutan kai myös jotenkin kiltiltä, eli helposti sänkyyn huijattavalta.

Vierailija
7/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan perusharmaa naapurinpoika, todella rauhallinen ja joku on mukavaksi haukkunut. Liikun todella aktiivisesti ja olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa.

Syystä tai toisesta johtuen vedän kahdenlaista naistyyppiä pääsääntöisesti puoleeni: ns. viidakon tähtösiä/pintaliitäjiä ja sitten jonkun asteen mielenterveys ongelmista kärsiviä. (3 edellistä tapailukumppania on paljastanut olevansa bipoja)

Ja sitten ns. Naapurin tytöt juoksevat minua karkuun.

Kaikkea ei vissiin voi saada :)

Vierailija
8/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaiset, joista itse en ole kiinnostunut :D

Vierailija
9/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vedän puoleeni erittäin vaikeita, alistavia, ongelmaisia ja ilkeitä ihmisiä. Itse olen ujo, arka, empaattinen, kohtelias, kiltti...

Vierailija
10/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen olevani oikeasti kaikinpuolin hyvännäköinen nuori nainen. Minua kuitenkin lähestyy kaikki ällöttävät tatuoidut "bodarit", geordie shore tyyppiset miehet siis. Pidän HIUKAN nörttimäisistä, fiksuista miehistä, jotka pukeutuu siististi.. he vain eivät tunnu pitävän minusta.

Vierailija
11/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nelkytvee nainen, hoikka, pitkä, jonkin verran boheemI. Minua lähestyvät sellaiset vähän eksentriset miehet. Tosin uskon, että he lähestyvät kaikkia. En kyllä käy baarissa melkein ikinä, joten en osaa sen tarkemmin sanoa. Kadulla mua ei kuitenkaan niin hirveän usein lähestytä.

Vierailija
12/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nelkytvee nainen, hoikka, pitkä, jonkin verran boheemI. Minua lähestyvät sellaiset vähän eksentriset miehet. Tosin uskon, että he lähestyvät kaikkia. En kyllä käy baarissa melkein ikinä, joten en osaa sen tarkemmin sanoa. Kadulla mua ei kuitenkaan niin hirveän usein lähestytä.

Viimeksi mua ovat lähestyneet (kadulla) reilu kuusikymppinen käärmeennahkatakkiin pukeutunut mies ja parikymppinen rastatukka.

Vierailija
13/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat

Vierailija
14/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen keskustelevat.

Vierailija
15/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ja kavereiden kaverit kiinnostuu minusta. Naiset ei ollenkaan.

Vierailija
16/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaikki epätoivoiset rumilukset ja läskit viimeisenä yrityksenään päästä kai sänkyyn (joo ei saisi haukkua toki, mutta näin se on), tai sitten ihan papat. Olen 25-vuotias tavisnainen. En koskaan jää kenenkään mieleen, olen kai sellainen hajuton ja mauton, väritönkin? :) asia ei liioin minua kyllä haittaakaan.

Vierailija
17/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen tavisukko. Minusta ei kiinnostu kukaan enkä ole lähestynyt ketään.

Vierailija
18/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20kg ylipainoinen nelikymppinen. Ei kukaan kiinnostu.

Vierailija
19/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlaiset miehet. Monen ikäiset. Olen 32-vuotias isorintainen nainen ja käytän paljon hameita ja mekkoja. Hyvät sääret. Kasvoiltani olen kuivahkon nätti. Painoindeksi 23. Olen aika karismaattinen ja itsevarma kuitenkin.

Vierailija
20/42 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen, kauniskasvoinen mutta lihava, lähemmäs nelikymppinen nainen. Jostain syystä vedän puoleeni vähän uhkaavan oloisia miehiä, vaikka en todellakaan nauti sellaisten seurasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme