Lue keskustelun säännöt.
Millaiset ihmiset kiinnostuu sinusta?
08.09.2016 |
Kuvaile ensin itseäsi, sitten kerro millaisia ovat tuntemattomat ihmiset jotka yleensä kiinnostuvat sinusta esim. baarissa!
Tai voit kertoa millaisia ihmisiä sinä lähestyt.
Kommentit (42)
Kaikki sekopäät erityisesti :) Vedän niitä puoleeni kuin magneetti. Mutta myös hyvin kiltit ihmiset ovat kiinnostuneita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen 22-vuotias, vaalea, sinisilmäinen, mekoista tykkäävä ja 174 cm pitkä nainen, jolla on laineikkaat, lapaluihin ulottuvat hiukset, epäsymmetriset hymykuopat, tylsän kokoiset/muotoiset silmät, leveät reidet, pitkät sääret, iso ja pyöreä peppu joka näyttää treenatulta housut/hame päällä mutta ilman niitä selluliitit ja muhkurat paljastuvat. Olen äänekkäästi naurava ja helposti inspiroituva ihminen, huumorini on toisinaan hieman mautonta mutta pääosin asialliseen tilannekomiikkaan painottuvaa.
Minusta ei ole koskaan oikein monet kiinnostuneet, kuulostaa typerältä mutta nuoret pojat (13-16) jotenkin tuntuvat tekevän niin, tosin siihen sen saavuttamiseen nyt ei paljoa tarvita. Sitten taas vanhemmat miehet (40-60) ovat myös osoittaneet kiinnostusta, mutta oman ikäiseni naiset ja miehet eivät minusta välitä, uskon että siihen liittyy sekin että itse viehätyn vanhemmista miehistä joten se välittyy ehkä heille jollain tapaa.