Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Stringit ainoat oikeat alushousut tiukkojen trikoiden kanssa?

Vierailija
08.09.2016 |

Mitä mieltä olette AV naiset asiasta. Onko Stringit mielestäsi ainoat oikeat alushousut tiukkojen trikoiden kanssa. Jos sinulle ei ole väljä vaikka rajat tai alushousut näkyy niin millaisia sitten käytät. Onko esteettisyys kanssa tärkeä asia käytössä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin invesible pantsit on kans aika jees. Tosi ohutta liukasta matskua ilman saumoja, ei näy rajat housujen läpi

Vierailija
2/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserleikatut käyvät ihan hyvin. Kaikki mallit. Itse käytän trikoiden alla laserleikattuja hipstereitä tai boksereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat? Olet tehnyt stringit ja tiukat trikoot -aloituksia jo vuosia! Ja vastaat aina itsellesi monella eri keksityllä naisen nimellä tyyliin,: "kyllä, stringit ovat kaikkein parhaat tiukkojen trikoiden kanssa. T: Riitta"

"Samaa mieltä. T: Laura"

Sulla on mennyt fetissin kanssa jo liian pitkälle. Mietitkö ikinä mitään muuta?

Vierailija
4/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat? Olet tehnyt stringit ja tiukat trikoot -aloituksia jo vuosia! Ja vastaat aina itsellesi monella eri keksityllä naisen nimellä tyyliin,: "kyllä, stringit ovat kaikkein parhaat tiukkojen trikoiden kanssa. T: Riitta"

Jep. Se varmaan laukeaa stringeihinsä kun lukee kalu kovana näitä vastauksia. Yrittää saada keskustelua noilla feikkivastauksillaan. Mikähän olisi se paras vastaus, mitä hän toivoo, jos sen saisi hetkeksi lopettamaan. Varmaan tämmöinen: "joo, nytkin olen täällä alapää sheivattuna ja stringit olen vetänyt niin syvälle vakoon että ihan pakottaa, ja pyöreät pakarani kiristävät ohuiden tiukkojen trikoiden kankaan äärimmilleen. Kumpi hajoaa ensin, stringit vai trikoo. Täällä jumppaan ja stringit oikein porautuu vakoon ja trikoo vinkuu, ooooh, aaah ooohhhh!"

Vierailija
5/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten tunnistaa siitä että kirjoittaa Stringit aina isolla.

Vierailija
6/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat vittuilla ja aikaista semmoisen ketjun joka sua ei kiinnosta. Voitko lopettaa heti ja foorumilla on sellaisia jota tämä voi kiinnostaa. Käytän itse hipster malleja ja saumattomia.

Vierailija
7/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Rauno siellä taas kyselee.

Vierailija
8/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat vittuilla ja aikaista semmoisen ketjun joka sua ei kiinnosta. Voitko lopettaa heti ja foorumilla on sellaisia jota tämä voi kiinnostaa. Käytän itse hipster malleja ja saumattomia.

Eipä nyt pilata ketjua, kun Pentti suuttuu. Hipster ja saumaton my ass, siellä istut pallit turvoksissa äitisi aamutakissa ja mietit trikoojuttuja. Hanki elämä.

Vierailija
9/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet kysynyt samaa jo vuosia, ja aina olet siellä hipstereissä itse. Nää sun viestit toistaa itseään aika lailla 100%. Nyt vaan odotellaan niitä vastauksia: "stringit on parhaat. T:Leena 19 v."

Vierailija
12/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2631064/g_saako_myyjilla_olla_tiukat_tri…

Tää äijä kirjoittaa yleensä isolla Stringit, Tiukat ja Trikoot. Onhan näitä fetissihulluja. Hevostalli.net -foorumilla on se mies joka kysyy vuodesta toiseen, ratsastavatko naiset nahkahousuissa ja pyytää kuvis nahkaisista ratsastussaappaista.

Vierailija
15/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina stringejä. Leopardikuvioiset ovat parhaita, katse keskittyy printtiin ja pakaroiden muotoon, ei niinkään karvaisuuteen

Seppo 72,Lappi

Vierailija
17/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tuo vitun jankkaaminen jostain saatanan alushousuista! Ketään ei kiinnosta. Oikeastaan voisit vetää itsesi kattoon niillä saumattomilla stringeilläsi ja kaikilla ois kivaa.

Vierailija
18/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2631064/g_saako_myyjilla_olla_tiukat_tri…

Tää äijä kirjoittaa yleensä isolla Stringit, Tiukat ja Trikoot. Onhan näitä fetissihulluja. Hevostalli.net -foorumilla on se mies joka kysyy vuodesta toiseen, ratsastavatko naiset nahkahousuissa ja pyytää kuvis nahkaisista ratsastussaappaista.

En vain ymmärrä mitä iloa nämä perverssit saavat foorumikirjoituksista. Internet on täynnä kuva- ja videomateriaalia laidasta laitaan ja ihan oikeassa elämässäkin vaikkapa maksullinen nainen rahaa vastaan toteuttaa mitä monituisimpia fantasioita.

Vierailija
19/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että Stringit ovat parhaat Trikoiden kanssa. Oikeastaan ei olen housuja, joiden kanssa Stringit eivät sovi. Toki on niitäkin ihmisiä, joille ei ole väljää esteettisyydellä tai rajoilla. T. NuoriStringiNainen

Vierailija
20/32 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina stringejä. Leopardikuvioiset ovat parhaita, katse keskittyy printtiin ja pakaroiden muotoon, ei niinkään karvaisuuteen

Seppo 72,Lappi

Minä käytän stringejä ja tiukkoja trikoita, vedän ne syvälle vakoon kun istun poikaystäväni kasvoille. T: Yessica-Marya 19 v.

Tätähän sä aloittaja oikeasti kysyit.