Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset:Mitkä alushousut juoksutrikoiden alle?

Vierailija
01.10.2014 |

Olisin kysynyt Teiltä naiset,että millaisia alushousuja käytätte juoksulenkillä/ juoksukilpailuissa juoksutrikoiden alla?!Onko mitään erityismallia mitä suositte ja miksi juuri suositte kyseisiä malleja?

Terv. Juoksijanainen Terhi72

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakat stringit.

Vierailija
2/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tällekin asialle perustaa uusi ketju joka viikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilualushousut.

Äläkä usko tota stringi-ihmistä. Yrittää vaan saada sulle paikat kipeiksi.

Vierailija
4/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina stringejä, myös juostessa. Mulla ei ole lörppä häpyhuulia tai peräpukamia, joihin stringit hankaisivat.

T. 2

Vierailija
5/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pääsääntöisesti stringejä,koska ne on parhaimmat siksi,ettei niitä tarvitse korjailla/ vedellä peppuvaosta kesken juksun,kun ne on sielä jo valmiiksi ja jukseminen tuntuu mukavalle,niinkun ei olisi alkkareita ollenkaan,eikä jää ikäviä alushousujen rajoja,mut joskus on kans hipsterit jalassa,mut aika harvoin

Jonna78

Vierailija
6/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän stringejä.

Vierailija
7/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellsiet lahkeelliset trikoo alushousut, nk. pyöräilyhousut, ostan urheiluliikkeistä. Hiki ei jää niihin ja pysyvät paikallaan. Ikinä ei stringejä minulle kiitos.

Käytän noita myös kun on oikeen kuuma, tavallisten shortsien alla. 

Vierailija
8/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:13"]

Mulla on sellsiet lahkeelliset trikoo alushousut, nk. pyöräilyhousut, ostan urheiluliikkeistä. Hiki ei jää niihin ja pysyvät paikallaan. Ikinä ei stringejä minulle kiitos.

Käytän noita myös kun on oikeen kuuma, tavallisten shortsien alla. 

[/quote]

siis tuon tyyliset.

http://www.roadrunnersports.com/rrs/products/RRL1127/womens-rgear-undercover-seamless-boy-short/

Vierailija
9/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ei kiinnosta pätkääkään, mitkä alushousut on juoksutrikoiden alla. On just, mitkä on. Juoksemaan mä menen.

Vierailija
10/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tätä onglemaksi. Käytän muutenkin vain ja ainoastaan ohuita hipster-mallisia alushousuja, ja ne toimivat ongelmitta myös juoksutrikoiden alla. Pitää toki olla itselle sopiva malli ja sellainen, missa ei ole yhtään painavia saumoja (siis tasosaumat ja mahdollisimman saumaton). En ole erikseen viitsinyt mitään juoksualkkareita ostella.

En nyt tosin juoksekaan niin tosissani, että olisi ihan sekuntipeliä, mutta kyllä 10 km juoksukilpailuissa ovat toimineet ainakin vielä hyvin — eli olleet täysin huomaamattomat.

Vierailija
11/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:41"]

Olisin kysynyt Teiltä naiset,että millaisia alushousuja käytätte juoksulenkillä/ juoksukilpailuissa juoksutrikoiden alla?!Onko mitään erityismallia mitä suositte ja miksi juuri suositte kyseisiä malleja?

Terv. Juoksijanainen Terhi72

[/quote]

Terhi72 vai Jorma54?

Vierailija
12/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko loppuun hämäyksenä oikein muka korostaen, että olet nainen tuon JuoksijaNAINEN TERHI72?

Kaikesta ihmiset saa kiksinsä. Yhdellä palstalla oli kerran sellainen, joka aina esitti naista ja kyseli spagaattivenytysohjeita.

Vierailija
14/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Terhi se jaksaa juoksennella vaikka ikää on jo 72. Hienoa!

Vierailija
15/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mielestä ainakin Stringit on parhaimmat alushousut tiukkojen juoksutrikoiden kanssa,niin esteettisesti että käytön myötä:) Ei tarvitse hävetä alkkareiden rajoja lenkkipolulla,eikä niitä tarvi vedellä/nyppiä kesken juoksun,niin kuin muita alkkareira.Niitä kun on kuitenkin olemassaan aivan kunnollisia urheiluun suuniteltuja teknisiä alushousuja naisille. Jos jotakuta niin häirittee tai kuvittelee että ihmiset vahtaa jotta näkyykö alushousujen sauma juoksuhousujen läpi, niin ehkä ihan ensimmäisenä kannattaisi päivittää omaa arvomailmaa.

Vierailija
16/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juokset esim metsäpolulla niin stringit mutta jos käytät muuten vaan (kuten nykynuoret) niin älä laita stringejä sillä ne juoksutrikoot on sitten niin sun persposkien välissä.

Vierailija
17/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkareina käytän säännöllisesti Stringejä ja Boxer mallisia koska ne sopivat mun pepun malliin parhaiten ja ovat kesällä parhammat jalassa eivät hankaa yhtälailla kuin normaali alushousumallit,et käyttäkää stringejä ja Boxer alkkareita enemmän,koska ne on hyvät juoksussa :) Ja mitä alushousuihin vielä tulee niin käyttäkää mitä itse pidätte parhaimpana ja älkää uskoko kaikkea tämän foorumin juttuihin.Itse olen ihastunu String ja Boxer mallisiin alushousuihin,joita pidän yhtäpaljon tiukkojen juoksutrikoiden kanssa,et en näistä malleista voi kertoa kummat mallit ovat parhaimmat.Yleensä käytän Stringejä lyhyillä lenkeillä ja juoksussa ja Bokser mallisia vähän pidemmillä matkolla esim. 1/2 maraton ja pidemmillä matkoilla. Tämä keskustelu on ollut mukava ja lisäksi lukijoita on ollut paljon ja vastaukset ovat olleet yleensä asianmukaisia muutamia vastauksia lukuunottamatta :)

Miia vm.70

Vierailija
18/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä näitä trollivastauksia....
Mitä sitten jos stringit ovat so last season, lenkillä ei olla tyrkyllä vaan tärkein tekijä on ehdottomasti mukavuus. Jos pikkarit hankaa tai ahdistaa niin kyllä juoksusta tulee epämiellyttävää.
Maratonit menee aina niin että stringit alin kerros, ilman että hankaisivat, joten ne sopivat minulle!

Vierailija
19/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan pikkareita.

Vierailija
20/166 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:25"]

En käytä ollenkaan pikkareita.

[/quote]