Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksutrikoot Naisilla

Vierailija
25.03.2015 |

Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:23"]

Kunhan alushousut ei ole liian pienet, että trikooista näkyy painaumat takapuolessa.

[/quote]

Hyvin sanottu. :) Aivan hirveen näköistä, kun alushousut on liian pienet ja malliset esim. boxer/maxi malliset niin niistä näkyy painaumat takapuolessa selvästi :( Eilen just tuli sellainen naislenkkeilijä vastaan juoksulenkillä, niin näky ei ollut kovin mukava :(

Vierailija
2/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, juoksutrikoopervo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:49"]

Siis kyllähän naisella pitää kunnon peppu olla.Tänäänkin näin todella sexyn blondin jolla oli vähän isompi muodokas peppu trikoissa.Mun mielestä todella seksikäs.Eikä siinä ole mitään pervoa jos mies kehuu naista,ihme touhua.

[/quote]

Olen kanssa ihmetellyt mitä nämä av naiset täällä keskustelusta aukoo jotain PERVO juttua, mun mielestä olisi naisten mielestä hyvä ja kunnioittavaa, kun miehet kehuu peppuja. En kyllä ymmärrä kaikkia av naisia?! Heillä on varmaan ylikiloja ja perse iso/leveä :D

Vierailija
4/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:49"]

Siis kyllähän naisella pitää kunnon peppu olla.Tänäänkin näin todella sexyn blondin jolla oli vähän isompi muodokas peppu trikoissa.Mun mielestä todella seksikäs.Eikä siinä ole mitään pervoa jos mies kehuu naista,ihme touhua.

[/quote]

Olen kanssa ihmetellyt mitä nämä av naiset täällä keskustelusta aukoo jotain PERVO juttua, mun mielestä olisi naisten mielestä hyvä ja kunnioittavaa, kun miehet kehuu peppuja. En kyllä ymmärrä kaikkia av naisia?! Heillä on varmaan ylikiloja ja perse iso/leveä :D

[/quote]

Se johtuu ihan siitä, että sä teet useita aloituksia ja nostelet niitä, ja vielä yrität kömpelösti esiintyä eri henkilöinä. Se pistää silmään.

Vierailija
5/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on oikeasti juuri juoksemiseen hemmetin mukavat. Ehkä pikkuhousuttomuusefekti syntyy siitä, että naiset käyttävät mieluummin stringejä trikoiden kanssa, ne kun eivät jätä noloja pikkuhousurajoja takamuksiin kireiden trikoiden alla. Tiedän itsekin käyttäväni vain niitä, jopa kovemmilla pakkasilla. Kovemmilla pakkasilla laitan alle kyllä vielä mikroshortsit pakaroita erikseen lämmittämään. :) Ei kai kukaan oikeasti kireiden housujen alla jätä pikkuhousuja kokonaan pois?? Siitähän tulee älyttömästi pyykkiäkin, jos joka juoksun jälkeen täytyy vaihtaa ja pestä trikootkin. Olen käyttänyt jo useita vuosia juoksutrikoita lenkillä. En osaa muita edes enään käyttää, eipä tulisi mieleenkään laittaa jalkaan joitakin verkkareita tai tuulihousuja. Talvella käytän pitkiä trikoita ja kesällä lämpösillä keleillä 3/4 pituisia polven alapuolelle yltäviä trikoita ja syksyllä/kylmillä keleillä pitkiä. Mitä alushousuihin tulee niin yleensä käytän kesäsin string teknisiä alushousuja tai sitten vaan "kommandona", eipä ainakaan jää alushousujen rajoja, eikä hankaa/kiristä paikkoja verille :)

Vierailija
6/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän juoksutrikoita :) Hih :) Sitten mulla on alla stringit :) Hih :) SIis mikrokuitustringit :) Tai oikeasti olen kyllä mies, mutta musta on kiva kuvitella kaikkia erilaisia juoksutrikooskenaarioita :) Tää on mun harrastus :) Tai elämäntapa, miten sen nyt ottaa :)

Vierailija
7/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä sovi kenellekkään vaikka olisi kuinka treenattu. ällöttävät ja rumat, ei kuulu muualle, kun jonnekkin metsälenkille.

Vierailija
8/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lenkillä addicted collareita missä on hampunlehden kuva samaan tyyliin, kun adidaksissa. Hyi vittu jotku juoksutrikoot!

Vierailija
9/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin (joo, olen nainen) eilen ennen jumppaa takarivistä jumpparien vaatetusta... Kaikilla muilla oli muodin mukaiset tiukat trikoot päällä. Ja vain harvalle ne oikeasti sopivat. Kamalaa lättäpeppua sekä isoa muhkuraa oli tarjolla. Sen sijaan, että olisin paheksunut havaintojani, mietin, että olisinpa tuollainen itsekin. Ei mitään väliä, miltä muiden mielestä näytän, pääasia, että tuntuu mukavalle :).

Itselleni trikoot eivät sovi, kun on niin epäsuhdat jalat. Siksi käytän epämuodikkaita lököhousuja.

Vierailija
10/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Stockmannin Hulluilta Päiviltä Nike Tech Tight-juoksutrikoot. Olivat tosi hyvät päällä ja mukavat näköiset. Suosittelen lämpimästi. https://stockmann.com/web/ProductDisplay?categoryId3=23716&categoryId2=12205&urlRequestType=Base&catalogId=10101&catalogIdForEntries=10102&categoryId=23716&productId=1059177&urlLangId=-11&langId=-11&storeId=10202&nosto=pdp-3

Vierailija
11/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
12/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:39"]

Rikoo on riskillä ruma.

[/quote]

Ootko sitten itse riski ja ruma? :D

Vierailija
13/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ihmetellyt miten naiset tarkenevat talvella ilman pitkiä alushousuja.Ovatko ne niin epämukavia ettei niitä voi käyttää vai mistä johtuu.

Vierailija
14/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:22"]

olen aina ihmetellyt miten naiset tarkenevat talvella ilman pitkiä alushousuja.Ovatko ne niin epämukavia ettei niitä voi käyttää vai mistä johtuu.

[/quote]

Siis tarkoitatko pitkiä kalsareita? Miten niin niitä "ei voi käyttää"? Kyllä mä käytän aina.

Vierailija
15/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:22"]

[/quote]

Siis tarkoitatko pitkiä kalsareita? Miten niin niitä "ei voi käyttää"? Kyllä mä käytän aina.

[/quote]

joo pitkät kalsarit oli mielessä.No kiva kun jotkut käyttää,niin eipähän tarvitse palella.

Vierailija
16/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172/74, pyöreähkö vatsan ja reisien seudulta. Pidän juoksutrikoita muutenkin kuin juostessa tai salilla: himassa ja lähi kauppaan mennessä, ystävällä kahvitellessa. Ovat niin mukavat, paljon paremmat kuin jotkut collarit! Ja aina ei vaan jaksa ahtautua epämukaviin farkkuihin.

Se on mun perustelu pitää noita, mukavuudenvaluisuus. Itse on muutenkin kasvanut ulos tuosta muiden ihmisten tuijottelusta ja arvostelusta. Antaa kaikkie kukkie kukkia ja sitä rataa. :)
N24

Vierailija
17/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo juoksutrikoomies, mutta olen tässä muutaman vuoden sisällä havainnoinut suurimman osan naisista käyttävän juoksulenkillä noita trikoita.

Ja olen joskus kavereille todennutkin, että kyseisten pöksyjen keksijälle (jonka täytyy eittämättä olla mies) täytyisi pystyttää patsas. On nimittäin niin mukavaa katsoa mimmien kirmailua tiukoissa trikoissa, ettei enää yhtään jää ikävä jotain lököverkkari-aikoja.

Ja kiva jos ne trikoot teitä naislenkkeilijöitäkin miellyttävät!

Vierailija
18/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, minä käytän juoksutrikoita lähinnä, öööh, juostessa. Enpä ole tajunnut, etten ison takapuoleni takia niitä saisi käyttää :'D 

Vierailija
19/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:12"]Minä ainakin pidän läskiperseestä. [/quote] Minä kans!

[/quote]

Samoin, isompi peppu on aina parempi kuin pieni :)

Vierailija
20/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens pervo :D