Onko Stringit ainoat oikeat alushousut tiukkojen trikoiden kanssa?
Mitä mieltä olette AV naiset asiasta. Onko Stringit mielestäsi ainoat oikeat alushousut tiukkojen trikoiden kanssa. Jos sinulle ei ole väljä vaikka rajat tai alushousut näkyy niin millaisia sitten käytät. Onko esteettisyys kanssa tärkeä asia käytössä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2631064/g_saako_myyjilla_olla_tiukat_tri…
Tää äijä kirjoittaa yleensä isolla Stringit, Tiukat ja Trikoot. Onhan näitä fetissihulluja. Hevostalli.net -foorumilla on se mies joka kysyy vuodesta toiseen, ratsastavatko naiset nahkahousuissa ja pyytää kuvis nahkaisista ratsastussaappaista.
En vain ymmärrä mitä iloa nämä perverssit saavat foorumikirjoituksista. Internet on täynnä kuva- ja videomateriaalia laidasta laitaan ja ihan oikeassa elämässäkin vaikkapa maksullinen nainen rahaa vastaan toteuttaa mitä monituisimpia fantasioita.
Joo. On mullakin fetissi, mutta en mieti siihen liittyviä asioita kuin ehkä kerran vuodessa. Eli se ei hallitse elämääni.
Kaipa tuo tarvitsee niin monenlaista ärsykettä, kuvat eivät riitä. Ikävää kyllä, miten voimakas tällä äijällä on tämä fetissi, ihan selvästi on päässä naksahtanut.
Mä olen Pertti 69 ja käytän myös itse STRINGEJÄ tekijöiden alla ja myös avopuoliso käyttää STRINGEJÄ trikoiden kanssa.....haistelen hänen märkiä ja pilluntuoksusia STRINGEJÄ kun on ollut naisten kanssa juoksemassa, niin hyvät tuoksut sen jälkeen 😁
Joko on stringihullun sadas aloitus samasta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Joko on stringihullun sadas aloitus samasta aiheesta?
Jos oikein muistan niin olis 99 aloitus😁 t: Pertti69 StringPervoFetissi
No nyt niitä string kommentteja kehiin.
Onko stringit edes mitkään alushoust? Eihän niissä juuri ole kangastakaan, pelkkä naru vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat? Olet tehnyt stringit ja tiukat trikoot -aloituksia jo vuosia! Ja vastaat aina itsellesi monella eri keksityllä naisen nimellä tyyliin,: "kyllä, stringit ovat kaikkein parhaat tiukkojen trikoiden kanssa. T: Riitta"
"Samaa mieltä. T: Laura"Sulla on mennyt fetissin kanssa jo liian pitkälle. Mietitkö ikinä mitään muuta?
Parhaiten tunnistaa siitä että kirjoittaa Stringit aina isolla.
Näinpä:) Mä olin tulossa kirjottamaan samaa, ehdit ensin. Tyyppi myös närkästyy, jos näistä sen stringi-jankutuksista huomautetaan, ja vastailee itselleen tyyliin, "itse käytän hipstereitä, t. Päivikki".
Eikö tää urheilu kalsari buumi ole jo so last season ja naiset saa käyttää mitä vaatteita haluaa,kun treeni bloggaajat tukehtui pirtelöönsä tai ovat terapiassa.
Ruoka ei saa ohjata ihmisen elämää.
Nyt on kovaa tykitystä, Kalervo 57!