Onko Stringit ainoat alushousumallit joista ei näy rajat/saumat?
Onko nämä "persvako" alushousut ainoat mallit Teidän mielestä joista ei rajat tai alushousut näy tiukkojen housujen ja trikoiden alta? Onko muita malleja joita voisi käyttää, kun stringit on aivan Kauheet mun isolle perseen le? Tavallisetkin hipsterit/Tai XL tai 44 koko 😁 N44v
Kommentit (40)
Sloggilla on sellaisia ohuita hipstermallisia, jotka ei näy
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut valkoisten farkkujen kanssa näitä laserleikattuja ja piparkakkureunausia hipstereitä, mutta tarkkaan tiirailemalla raja näkyy. Harvempi persettä niin läheltä tiiraa, mutta käytän silti mieluummin ihonvärisiä mikrokuituisia stringejä noiden farkkujen kanssa. Nuo hipsterit toimivat useiden tummien ja tiukkojen vaatteiden kanssa kyllä.
Ja mitä väliä vaikka perse näyttäisi paljaana karmealta stringeissä, vaihtaa sitten jotain paremmin sopivaa päälle jos esittelee alusvaatteitaan muille...
Stringit on ainoat. Niin inhottavat jalassa että mieluummin olen rajat vilkkuen :)
Ei kai se maailma siihen kaadu,jos pikkusen alushousujen rajat näkyy.
Maxipöksyistä ei näy. Siis sellaisista, mitkä oikeasti peittää KOKO takapuolen, niin että jalan aukon raja on pakaran ja reiden taitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut valkoisten farkkujen kanssa näitä laserleikattuja ja piparkakkureunausia hipstereitä, mutta tarkkaan tiirailemalla raja näkyy. Harvempi persettä niin läheltä tiiraa, mutta käytän silti mieluummin ihonvärisiä mikrokuituisia stringejä noiden farkkujen kanssa. Nuo hipsterit toimivat useiden tummien ja tiukkojen vaatteiden kanssa kyllä.
Ja mitä väliä vaikka perse näyttäisi paljaana karmealta stringeissä, vaihtaa sitten jotain paremmin sopivaa päälle jos esittelee alusvaatteitaan muille...
Käytätkö niitä mikrokuituisia stringejä tiukkojen trikoiden kanssa ja vaaleiden farkkujen kanssa?? Omistatko hyvän pepun, kun mulla se on XL kokoinen ja iso :( Taidat olla iältä joku alle 30v? Ite jo 44v isoperseinen nainen, jolle string mallit tekee tuskaa pitää..... :( ap
Sportamore myi hyviä Björn Borg saumattomia stringalushousuja, joista ei näy tai jää rajoja tiukkojen housujen tai trikoiden kanssa. Ostin parit juoksutrikoiden ja jumppatrikoiden kanssa, niin todella hyvät. Suosittelen :) N 38v
https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7321463815059_001_d78b…
Tuliko stringipervo taas maisemiin? Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Sportamore myi hyviä Björn Borg saumattomia stringalushousuja, joista ei näy tai jää rajoja tiukkojen housujen tai trikoiden kanssa. Ostin parit juoksutrikoiden ja jumppatrikoiden kanssa, niin todella hyvät. Suosittelen :) N 38v
https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7321463815059_001_d78b…
https://www.sportamore.fi/tuote/100755-bjorn-borg-seamless-string-seaso…
Nyt saa paremmat kuvat alushousuista N 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valkoiset farkut on niin ohuet ja tiukat, että niistä paistaa "rajattomien" alushousujen rajat, niin kannattaisi käyttää takapuolen peittävää yläosaa. Niistä nimittäin silloin paistaa läpi stringitkin, jos ei oma iho satu olemaan täsmälleen samaa sävyä stringien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö niitä mikrokuituisia stringejä tiukkojen trikoiden kanssa ja vaaleiden farkkujen kanssa?? Omistatko hyvän pepun, kun mulla se on XL kokoinen ja iso :( Taidat olla iältä joku alle 30v? Ite jo 44v isoperseinen nainen, jolle string mallit tekee tuskaa pitää..... :( ap
Jos on iso pylly, tarvitsee isommat alushousut. Ikä ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on iso pylly, tarvitsee isommat alushousut. Ikä ei vaikuta.
Onko SULLA sitten iso perse ja käytät stringejä?????????
Kyllä Stringit on ainoat alushousut, jos haluaa ettei rajat/saumat paista housuista läpi....PISTE :D
Itse oon ostanut lindeksiltä sellaisia saumattomia ja pehmeitä. Pitää ottaa vaan tarpeeksi iso koko, ei näy rajat.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon ostanut lindeksiltä sellaisia saumattomia ja pehmeitä. Pitää ottaa vaan tarpeeksi iso koko, ei näy rajat.
Tarkoitatko siis stringejä?? Tarpeeksi iso koko niin ei jää rajat, vai????
En ymmärrä string-angstia ollenkaan. Itse olen käyttänyt ainoastaan stringejä 20 vuotta (poislukien 4 x jälkivuotoaika, kun ei voi käyttää tamponeja).
Käytän niitä lähinnä mukavuussyistä: OIKEAN KOKOISET ja hyvästä materiaalista tehdyt stringit ovat ainoa alushousut, jotka eivät TUNNU päällä miltään eivätkä myöskään näy mistään vaatteista läpi.
Kummallinen tää naisten "saumat näkyy" -ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä string-angstia ollenkaan. Itse olen käyttänyt ainoastaan stringejä 20 vuotta (poislukien 4 x jälkivuotoaika, kun ei voi käyttää tamponeja).
Käytän niitä lähinnä mukavuussyistä: OIKEAN KOKOISET ja hyvästä materiaalista tehdyt stringit ovat ainoa alushousut, jotka eivät TUNNU päällä miltään eivätkä myöskään näy mistään vaatteista läpi.
No minkäs ikäinen olet,et varmaan 44v kuin ap??
Itse inhoan stringejä ja kyllä ne näkyvät läpi esim. mekossa, myös joisdain muissa asuissa. On olemassa ns. saumattomia / näkymättömiä alushousuja, eri väreissä. Itse suosin näitä ja hyvä on päällään kantaa alus- ja päälliskerrosta. Olisinko ostanut KappAhl tai Lindex, löytyy varmasti muualtakin. ☺
Itsellä kanssasi ja leveä perse XL koko, niin ainot alushousut on tiukkojen trikoiden, ihonmyötäisen hameen ja tiukkojen housujen kanssa on kyllä Stringit. En kyllä kauhees ti tykkää niitä käyttää, mutta on melkeinpakko kun en vaan halua että alushousujen rajat näkyy selvästi housujen alta. Kommentteja muilta kanssa😀 N46v