Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on hyvä iho ja/tai hiukset, miten teette sen?

Vierailija
07.09.2016 |

Kertokaa kaikki vinkkinne, miten hoidatte hiuksianne/ihoanne?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaytin aiemmin koko repertuaarin kasvojen hoitoon. Nyt olen ehka jo pari vuotta vain putsannut  Garnierin misellivedella, ensin silmameikit yhdella lapulla ja sitten pari lappua kasvojen ja kaulan puhdistukseen. Vain silmanymparysvoidetta iltaisin ja kaikki muut hoitoaineet jaavat kayttamatta. Ja iho voi loistavasti!

Toki valtan aurinkoa, juon paljon vetta, en kayta alkoholia, mutta tupakoin. Ihoni on kuulemma yli 10 vuotta todellista ikaa nuorempi!

Lopetin Garnier Micellar-veden käytön tämän luettuani:

http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loy…

Ai? Tuon veden rinnalla olen suosinut joskus noita muita vaarallisiksi luokiteltuja. Toisaalta minähän tupakoin...kertonee jotain suhteestani syöpävaarallisiksi luokiteltuihin. Kuolo korjaa kuitenkin. Ihon kunnon suhteen unohdin vielä kertoa, että nukun todella pitkät yöunet, minimi 9 h, toisinaan 11 h. Luulen, että sekin vaikuttaa.

Vierailija
42/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit varmaan ensisijassa. Mulla on rumat ja huonot hampaat mutta iho ja hiukseet ob hyvät. Ikää 43 eikä ryppyjä saati veltostumaa. Nyt parin viimeisen vuoden aikana olen alkanut käyttää Avitcid-voidetta (reseptillä), puhdistan sitä ennen hyvin ja käytän kasvovetenä cliniquen mild clarifying lotionia. Avitcidia sen jälkeen ja sitten hyvä kosteutus (öljyä ja vesipitoista kosteusvoidetta). Hiuksia pesen normaalisti enkä suuremmin ärjää tai suoristele.

Miksi käytät Avitcidia, jos ihosi on hyvä? Vai käytetäänkö sitä johonkin muuhunkin kuin aknen hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä korealaista kosmetiikkaa saa tilattua?

Yleisimmät paikat varmaan roserosehop, w2beauty, jolse jne.

Testerkoreasta saa kaikkea mahdollista, kannattaa katsoa sieltä myös testerit esim the whoon, bentonin, faceshopin. Bentonin etana-ampiais linja on sellainen ns ihmeitä tekevä ja tosi halpa.

Japanilaiset tuotteet niin kuin hada labot ja rosette geeli kannattaa tilata ebaysta.

Tärkeää tuossa on myös metodit, eli iho pestään aina "vastakarvaan", toka puhdistus pehmeällä meikkiharjalla ja kasvoja ei kuivata pyyhkellä.

Naamioista suosittelen bentonin ja toosowongin propolista.

Höh kerkesin jo tilaamaan missha merkkisiä netistä kun innostuin! Onko kokemusta niistä että onko hyviä? :)

Vierailija
44/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidossa veden juonti ja vitamiinien (etenkin omega3 ja d-vitamiini) saanti on oleellisessa asemassa.

Tukka luonnostaan pitkä ja paksu. Ollut lapsesta saakka.

Vierailija
45/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma hyvä iho: useamman kerran mulle on ihmetelty ettenkö tosiaan käytä meikkivoidetta ollenkaan. Ihon salaisuus: tosiaan, en siis käytä meikkivoidetta koskaan. Ainoastaan peitevoidetta laitan tummille silmänalusille ja nenänpieliin, kun ne punoittavat ja lisäksi kivipuuterilla kasvot kevyesti läpi.

En käytä päivittäin ihonpuhdistustuotteita. Pesen yleensä kasvot vain vedellä, ellen ole käyttänyt myös ripsiväriä. Kasvovettä en ole koskaan käyttänyt ja voidettakin laitan naamaan vain talvisin, kun muuten kuivuu.

Työkseni myyn hius- ihonhoito- ja meikkituotteita. Hieman huvittavaa kehua tuotteita hyviksi kun en itse käytä. :D

Hiukseni ovat myös paksut ja suht hyväkuntoiset. Talvisin menevät kyllä takkuun, koska pidän liian usein hiuksia ponnarilla ja sitten menevät ponnarin kohdalta huonoon kuntoon. En käytä hiuksiinkaan mitään sen kummempaa, shampoo ja hoitoaine sekä talvella lisäksi suihkutettava hoitoaine. Hiuslakkaakin käytän muutaman kerran viikossa.

Ikäni on 23, jos jotakin kiinnostaa.

Vierailija
46/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä 50-vuotiaita rypyttömiä kaunottaria, missä? Ei ole vielä tullut vastaan.

Jos et ole voittanut geeniarpajaisissa, sehän ei tarkoita, ettei joku muu ole. Terveisin viisikymppinen, jota luullaan nelikymppiseksi.

Vierailija
47/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho on aina ollut hyvä, enkä tee sille oikeastaan mitään. Meikkaan joka päivä, pesen iltaisin miedolla pesuaineella, laitan kosteusvoidetta ja siinä se. Ikää on 50 vuotta ja ihon perusteella vois luulla 10 vuotta nuoremmaksi. Hyvää tuuria geenilotossa. On mulla kyllä hyvät elämäntavat, syön terveellisesti ja liikun paljon, en käytä alkoholia enkä tupakoi.

Juu, ja juokset maratonin alle 3 h, menestyisit fitness-kisoissa, jos vaan kiinnostais, teet huippupalkattua työtä kahden taviksen edestä...geenilotto?

Vierailija
48/65 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös edellä mainitut käytössä eli syön terveellisesti, liikun paljon, vältän auringon ottoa, en tupakoi ja käytän alkoholia kohtuudella. Toki omaan myös hyvät geenit. Yksi asia kuitenkin myös vaikuttaa ulkonäköön: stressin määrä elämässä. Muutamia kuukausia sitten olin hyvin stressaavassa tilanteessa omassa elämässäni ja huomasin, kuinka myös ulkonäköni rapistui silmissä. Hiukset olivat huonossa kunnossa ja iho myös.

Vierailija
49/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset kahdesti viikossa tavallisella markettishampoolla ja käytän vähän hoitoainetta silloin tällöin, ei joka kerta. Silmämeikin pesen illalla saippualla, joten siitä saattaa mennä naamalle vähän saippuaa, muutoin pesen naaman pelkällä vedellä. Aamuisin pesen naamani kylmällä vedellä. Käytän meikkivoidetta vain silloin kun on aivan pakko, eli muutamia kertoja vuodessa. Sen pesen pois saippualla (tai shampoolla jos pesen samalla hiukset).

Minkäänlaisia rasvoja en käytä naamassa tai muualla iholla. Ihoni on todella hyvässä kunnossa. Geeneihin en usko, koska veljelläni oli nuorena todella paha akne, samoin äidilläni on ollut.

Eräällä ystävälläni oli todella huono iho ja opetin hänelle saman vesi-saippua pesun ja rasvojen unohtamisen. Puolessa vuodessa hänen ihonsa oli selvästi parantunut ja vuoden jälkeen hän on hehkeä kuin nuori tyttö.Jos kokeilette niin älkää hämmästykö, alkuun ihon pinta kuivuu hirveästi ja kiristää ja tuntuu kamalalta ja hetkellisesti ihon ongelmat voivat jopa pahentua. Jatkakaa vain sitkeästi, niin parin viikon kuluttua ihon oma mekanismi alkaa tuottaa rasvaa sisältä ulospäin, mikä puhdistaa ihon ja rasvaa sen luonnollisesti. 

T: N44v

Vierailija
51/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melko vähän meikkiä (iho pysyy hyvänä, ei tarvitse peitellä finnejä.. syntyy positiivinen kierre), syön terveellisesti ja juon paljon vettä. Käytän ihonhoidossa ainoastaanii vettä, perus kosteusvoidetta ja meikit poistan garnerin perus puhdistusaineella. Mulla lienee siis helppo iho. Hiuksiini sen sijaan joudun panostamaan, sillä hiuslaatuni on kihartuva ja melko karhea (=näyttää pörröiseltä, jos ei hoida hyvin), pesen hiukset vain kahdesti viikossa hyvällä shampoolla ja käytän itselle hyväksi todettua hoitoainetta, annan hiusten aina kuivua vapaasti, vältän lämpökäsittelyä (ehdottomasti lämpösuoja, jos esim kiharran) ja huuhtele hiukset aina viileällä vedellä, kun ne pesen +käytän hiusöljyä ja pidän hiuksia paljon auki/letilllä! :) sillä tavalla pysyvät oikeinkin sileinä ja haaroittumattomina.

Vierailija
52/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit varmaan ensisijassa. Mulla on rumat ja huonot hampaat mutta iho ja hiukseet ob hyvät. Ikää 43 eikä ryppyjä saati veltostumaa. Nyt parin viimeisen vuoden aikana olen alkanut käyttää Avitcid-voidetta (reseptillä), puhdistan sitä ennen hyvin ja käytän kasvovetenä cliniquen mild clarifying lotionia. Avitcidia sen jälkeen ja sitten hyvä kosteutus (öljyä ja vesipitoista kosteusvoidetta). Hiuksia pesen normaalisti enkä suuremmin ärjää tai suoristele.

Miksi käytät Avitcidia, jos ihosi on hyvä? Vai käytetäänkö sitä johonkin muuhunkin kuin aknen hoitoon?

sain lääkäriltä musapäihin joita on nenässä. ja kyllähän tässä iässä jo ryppyvoidetta voi alkaa käyttää vaikka iho hyvä onkin. Vai mitä?

Vierailija
53/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. En syö erikoisen terveellisesti ja viinikin maistuu.

Ikää 45 vuotta, ei ryppyjä. Ei ole 65-vuotiaalla äidillänikään, ja hän sentään on polttanut ja dokaillut aika suvereenisti.

Ja joo, ennen kuin tulette ilkkumaan, tiedostan sen, että edessä on todnäk. sitten sellainen kertarysäysikääntyminen :-)

Mutta ei se haittaa. Mun ei enää tartte olla päätöikseni hyvännäköinen.

Vierailija
54/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhdista ihoa muuten, kuin suihkussa käydessä, ja teen sen suihkusaippualla. En käytä silmämeikin ja huulipunan lisäksi muita meikkejä eli ihoni saa hengittää vapaasti. 

Hiuksia värjään, mutta pysyvät kunnossa käyttämäni hiusöljyn ansiosta.

Vierailija
55/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin yksi vinkki: Hiero hoitoainetta runsaasti kuivaan tukkaan ennen pesua. Anna vaikuttaa 10min. Pese hoitoaine pois shampoolla. Tehoaa minun tukkaani ainakin todella hyvin.

Vierailija
56/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio näkyy minulla ihossa ja hiuksissa. Kun vältän sokeria ja turhia hiilareita niin ihoni kirkastuu ja on sileä. Heti kun repsahdan niin ihosta tulee tunkkaisempi ja ryppyisempi. Myös hiusten kunto paranee kun vältän sokeria.

Vierailija
57/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä on suurin vaikutus. Hiukseni kasvavat todella pitkiksi. Värjään niitä ainoastaan Elumenilla. En käytä muotoilulaitteita, annan hiusten kuivua auki enkä käsittele märkää tukkaa. Pesen myös hiukseni melko pesevällä shampoolla, jotta päänahka pysyy kunnossa.

Vierailija
58/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä korealaista kosmetiikkaa saa tilattua?

Yleisimmät paikat varmaan roserosehop, w2beauty, jolse jne.

Testerkoreasta saa kaikkea mahdollista, kannattaa katsoa sieltä myös testerit esim the whoon, bentonin, faceshopin. Bentonin etana-ampiais linja on sellainen ns ihmeitä tekevä ja tosi halpa.

Japanilaiset tuotteet niin kuin hada labot ja rosette geeli kannattaa tilata ebaysta.

Tärkeää tuossa on myös metodit, eli iho pestään aina "vastakarvaan", toka puhdistus pehmeällä meikkiharjalla ja kasvoja ei kuivata pyyhkellä.

Naamioista suosittelen bentonin ja toosowongin propolista.

Höh kerkesin jo tilaamaan missha merkkisiä netistä kun innostuin! Onko kokemusta niistä että onko hyviä? :)

Misshat on tosi hyviä, ykkösenä on mun mielestä se niiden time revolution first essence.

Ainoa mulle huono tuote, mitä olen kokeillut misshalta, on ollut se puhdistaja super aqua cleanser, se on sellaisessa sinisessä purkissa. Se oli ihan liian raju, mun mielestä täällä lännessä ei myydä edes niin tehokkaita puhdistajia.

Sokoglamista voi muuten lukea arvosteluja eri tuotteista, ja siellä on englanniksi ne sisällöt myös.

Vierailija
59/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä tähän vinkin korealaisesta hiustenhoidosta, koreassa ja japanissa käytetään sellaista kuin scalp scaler, se tavallaan syväpuhdistaa/syövyttää kevyesti hiuspohjan, ja se oikeasti toimii, siis nopeuttaa hiusten kasvua.

Mun mielestä innisfreen scalp scaler on hyvä.

Ja hiusten pesuun käytetään tällaista harjaa-

http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/hc999/cabinet/02712904/490…

Noita löytyy scalp brush sanalla ebaysta halvalla.

Vierailija
60/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on paksut ja vahvat hiukset ja ne vaan on. En tiedä, miksi ne ovat niin hyväkuntoiset. En syö aina proteiinia riittävästi, en harrasta liikuntaa kovin paljon ja olen alipainoinen. Silti ei oo hiukset alkaneet harveta. Että alan mä kallistua niiden kuuluisien geenien puoleen tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi