Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
161/422 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen julkaissut kaksi romaania, joiden juonirunkoja olen vienyt eteenpäin leikkimällä tapahtumia shakkinappuloilla. Leikkiminen on ehdottoman kehittävää toimintaa, josta olisi hyötyä ihan jokaiselle. Jos joku pitää sitä outona tai lapsellisena, ei kyllä ymmärrä, kuinka valtava mielikuvituksen voima onkaan. Hyviä leikkihetkiä teille, ja muutenkin kaikkea hyvää elämäänne :)

-Kirjailijan alku

Vierailija
162/422 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ainakin ulkomailla jotkut vlogaajat kuvaa ihan leikkivideoita mitä ihmiset katsoo? Ehkä oottekii uuden muotiharrastuksen edelläkävijöitä ;)

olis kyllä hauskaa kattoa suomalaisia leikkivideoita :) Ap alkaa kuvaamaan? ;)

Haha :D Multa katoais kyl ihan kokonaa se leikkimisen ilo jos pitäis samalla miettii kameraa. Leikin vaa itteäni varten :)

-ap

höh. ootte varmasti söpöjä :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä se on kun ei ole enää paineita kasvaa aikuiseksi. 20vuotiaatkin on nykyään leikki ikäisen lapsen tasolla :c

Vierailija
164/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä se on kun ei ole enää paineita kasvaa aikuiseksi. 20vuotiaatkin on nykyään leikki ikäisen lapsen tasolla :c

Mua taas kyrpii kun aikuisilla ei ole enää paineita opetella yhdyssanoja :( Leikkiminen on hyväksi mielelle, joten keep playing

Vierailija
165/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa mun seuraavalta tyttöystävältä ;)

Vierailija
166/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eipäs vaa mun!

Vierailija
167/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päiväkodissa aloittaja käy?

Vierailija
168/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä se vaan jaksat...

Vierailija
169/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin huolestuttavalta, leiki vaan jos siltä tuntuu. Eihän siinä ketään vahingoita. Ja osta toki leluja itselles jos vaan talous antaa myötän :) Itse olen kolkytjotain barbie-keräilijä, rakennan niille jopa taloja ja puen niitä. Roolileikkejä en tosin enää osaa leikkiä mutta hauskaa tää on näinkin. Leluosastot on parhaita, kierrän ne aina. Ei kannata hävetä! Puolet kansakunnasta rentoutuu alkoholilla, enemmän häpeämistä siinä on :)

Vierailija
170/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsgsdg kirjoitti:

Ei kuulosta kovin huolestuttavalta, leiki vaan jos siltä tuntuu. Eihän siinä ketään vahingoita. Ja osta toki leluja itselles jos vaan talous antaa myötän :) Itse olen kolkytjotain barbie-keräilijä, rakennan niille jopa taloja ja puen niitä. Roolileikkejä en tosin enää osaa leikkiä mutta hauskaa tää on näinkin. Leluosastot on parhaita, kierrän ne aina. Ei kannata hävetä! Puolet kansakunnasta rentoutuu alkoholilla, enemmän häpeämistä siinä on :)

Hih, kiitos :) barbie-keräilijöitä onkin ilmottautunut jonkin verran, suositumpi harrastus kuin kuvittelinkan. Ja varmaan tulee ostettua lisää leluja lähiaikoina, jostain kirppikseltä sais varmasti kivoja leluja hyvinkin edullisesti :)

-ap

Vierailija
171/422 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku kuuma nettijulkkis ilmoittaa leikkivänsä, ja tuosta tulee jokaisen yläkoulun muotiharrastus :D sanokaa mun sanoneen

Vierailija
172/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulos kun kakarat hemmotelslaan piloille lapsina. ei ne kasva koskaan aikuisiksi. minä tein töitä jo 14v:nä eikä ois tullu enää mieleenkää alkaa leikkiä jollain helvetin pokemoneilla!

Inhottaa tämmönen vittuilu. Kyllä minäkin oon töitä tehnyt ja opiskellut ahkerasti. Lomaa en ole pitänyt neljään vuoteen paria viikkoa enempää eli en ole mikään kermaperse. Ja tuskin sekään on ihan ennenkuulumatonta et aikuiseksi kasvaminen ahdistaa joskus 20-vuotiasta. Löysin tosiaan tuon leikkimisen ihan vahingossa ja toivoin siitä asiallisia mielipiteitä. Mistä sinäkään voit tietää kuinka lapsellinen/aikuismainen mä muuten olen. Omasta mielestäni oon iha perus.

-ap

viestiesi ja harrastuksesi perusteella vaikutat olevan ihan perus 5v pikkulapsi.

Vierailija
173/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista :D jotkut nuoret miehet kuolaa aloittajan perään vaikka tietää siitä vain että se leikkii. nyt hei oikeesti

jotkut myös haukkuu aloittajaa vain tuon saman seikan takia...

Vierailija
174/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapan aina välillä aikaa leikkimällä sotaa klemmareilla, nastoilla ja muilla pikkutavaroilla. Kyllä ihmiselle tekee hyvää paeta tätä harmaata todellisuutta välillä edes pieneksi hetkeksi, leikkiminen on loistava tapa siihen. Söpöä että oot saanut kaverin leikkimään sun kanssa :)

Vierailija
175/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapan aina välillä aikaa leikkimällä sotaa klemmareilla, nastoilla ja muilla pikkutavaroilla. Kyllä ihmiselle tekee hyvää paeta tätä harmaata todellisuutta välillä edes pieneksi hetkeksi, leikkiminen on loistava tapa siihen. Söpöä että oot saanut kaverin leikkimään sun kanssa :)

mä tein ennen samaa töissä mutta nyt ei oo enää töitä :DD

Vierailija
176/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä aloittajaa pitää ymmärtää. aikuistuminen on niin rankkaa ja pelottavaa, että ihan hyvin voi vielä käyttäytyä kuin lapsi. nyt vaan aloittaja äkkiä päiväkodin tädin syliin leikkimään ettei kotona vaan satu mitään. jos vielä siinäkin ahdistaa niin voit pyytää tutin suuhusi. saat myös vaipat, koska aikuisten vessa on sinusta varmaan ihan tyhmä ja haluat pissata vaippaan niinkuin pikkuvauvat. enää kenenkään ei tarvitse aikuistua, maailma on helppo ja pehmeä paikka

Vierailija
177/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä tein ennen samaa töissä mutta nyt ei oo enää töitä :DD

Ihme...

Vierailija
178/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku kuuma nettijulkkis ilmoittaa leikkivänsä, ja tuosta tulee jokaisen yläkoulun muotiharrastus :D sanokaa mun sanoneen

Varmaan osa näistä ap:n dissaajistakin leikkisi jos siitä tulisi muotia. Onneksi ap vaikuttaa tytöltä, joka ei välitä muiden mielipiteistä vaan tekee niinkuin itseä huvittaa :3

Vierailija
179/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipäs vaa mun!

haluatte kumpikin päästä vaihtamaan tyttöystävänne vaippoja??

Vierailija
180/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut salaa että ostaisin vauvan vaatteita ja pukisin niitä pehmoleluille.

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi