Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
381/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ääliöt takasin sinne missä olittekin ja jättäkää tää keskustelu rauhaan. teidän juttuja ei täällä kaivata

Vierailija
382/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut sitä mieltä, et naiset on aikuisia lapsia.

Tää on ihan totta. Prinsessamekkoja, leluja, satuja ja vaippoja... ei luoja :DD ja sit nää vielä valittaa miks miehet saa kaikki vaativat työpaikat. Leikkikää te vain kotona pokemonia tutit suussa ja mekot päällä, miehet pyörittää sillä aikaa tätä maata.

Mielikuvituksettomat hei,perustakaa oma ketju "Olen tosikko ja ylpeä siitä!" sen sijaan,että nillitätte toisten hyvän mielen ketjussa.

Onko linjoilla muuten muita täysi-ikäisiä Disney-faneja? On ollut raskas viikko,ajattelin että hemmottelen itseäni Disney-piirretyillä heti kun pääsen kotiin ^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan fanista tiedä, mutta useimmat disney-elokuvat kolahtaa kyllä ihan kunnolla :) Useimmiten tulee katsottua Leijonakuningas, muita suosikkeja on Mulan ja tietysti Frozen <3

Vierailija
384/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan fanista tiedä, mutta useimmat disney-elokuvat kolahtaa kyllä ihan kunnolla :) Useimmiten tulee katsottua Leijonakuningas, muita suosikkeja on Mulan ja tietysti Frozen <3

Sulla on samat lempparit ku mulla :3 Pieni merenneito ja Aristokatit lisään vielä tuohon listaan :)

Ilkeilijöitä taitaa harmittaa kun ois viikonloppu tulossa eikä oo omaa elämää.

-ap

Vierailija
385/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on samat lempparit ku mulla :3 Pieni merenneito ja Aristokatit lisään vielä tuohon listaan :)

-ap

Pieni Merenneito on mun ehdoton suosikki(olen siis tuo joka kysyi),Aristokatit lainasin juuri eilen kirjastosta,voisinkin katsella sen tänään(ehkä saan kissoistani  leffaseuraa!).

Joo,ihan selvästi nyt on enemmän ilkeilijöitä linjoilla kuin alkuviikosta,onneksi he ovat kuitenkin vähemmistönä :)

Vierailija
386/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pieni Merenneito on mun ehdoton suosikki(olen siis tuo joka kysyi),Aristokatit lainasin juuri eilen kirjastosta,voisinkin katsella sen tänään(ehkä saan kissoistani  leffaseuraa!).

Joo,ihan selvästi nyt on enemmän ilkeilijöitä linjoilla kuin alkuviikosta,onneksi he ovat kuitenkin vähemmistönä :)

Kissat on ihania, mullaki oli lapsuudenkodissa kissoja aikanaan

-ap

Vierailija
387/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tänään fuksiaisissa monta prinsessaa ja pari aikuisvauvaakin. kyllä suomessa pitäis olla paljon enemmän tapahtumia missä pukeuduttais hauskasti ja erikoisesti xD

Vierailija
388/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bongasin tänään fuksiaisissa monta prinsessaa ja pari aikuisvauvaakin. kyllä suomessa pitäis olla paljon enemmän tapahtumia missä pukeuduttais hauskasti ja erikoisesti xD

Meillä ois yliopiston naamiaisjuhlat loppusyksystä mut en kyl tiiä uskallanko mennä vauvana sinne :D

-ap

Vierailija
389/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ois yliopiston naamiaisjuhlat loppusyksystä mut en kyl tiiä uskallanko mennä vauvana sinne :D

-ap

jos se ei sodi pahasti juhlien teemaa vastaan niin mene ihmeessä :) kun kerran teet itse puvun niin kannattaa sitä käyttääkin, etenkin kun tuommosia tilaisuuksia ei oo kauhean paljon. kaikki naamiaiset on ihan huippuja, harmi, että sellaisiin tulee kutsuja aniharvoin

Vierailija
390/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon edelleen sitä mieltä ettei tuo lapsen rooliin asettuminen ole hyväksi mielenterveydelle. Ensin ap leikki leluilla, nyt puhuu jo bodysta ja vaipoista. tuossa voi käydä vielä huonosti, mutta onpahan varoitettu

käyttäydy aloittaja niinkuin 20v naisen kuuluu, et ole enää pikkutyttö saatika vauva

Vierailija
391/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon edelleen sitä mieltä ettei tuo lapsen rooliin asettuminen ole hyväksi mielenterveydelle. Ensin ap leikki leluilla, nyt puhuu jo bodysta ja vaipoista. tuossa voi käydä vielä huonosti, mutta onpahan varoitettu

käyttäydy aloittaja niinkuin 20v naisen kuuluu, et ole enää pikkutyttö saatika vauva

ja sekin että mitä jos se vauvailukin tuntuu yhtä koukuttavalta kuin leikkiminen? aika vaarallisilla vesillä seilaat

Vierailija
392/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, ap meinaa vain pukeutua vauvateemalla halloweenina. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
393/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ap meinaa vain pukeutua vauvateemalla halloweenina. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Ahdasmielisten "varoittelijoiden" pieniin mieliin ei nyt vain mahdu,että täysipäinen aikuinen voi hassutella.Mustavalkoisessa maailmassa on vain ääripäitä:Vakavasti Otettavat Aikuiset Jotka Eivät Harrasta Lasten Juttuja.Ja sitten mielenterveysongelmaiset,kuten ihmiset jotka vaikkapa pukeutuvat hassusti naamiaisiin tai muuta yhtä hullua.On se kuitenkinkin hyvä,että on varoitettu vauvailun vaaroista! :D

Itse ainakin olisin paljon huolestuneempi,jos olisin muuttumassa näiden kaiken epäsovinnaisen käytöksen tuomitsevien tyyppien kaltaiseksi.

Vierailija
394/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut osaa olla negatiivisia. Leikkikää vain jos nautitte siitä. Varmasti suloinen näky kun parikymppiset naiset leikkii :)

Vierailija
395/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asuhan kuulostaa loistavalta opiskelijabileisiin. Ei tarvii juosta vessassakaan vaikka ottais vähän juhlajuomaa ;p

Vierailija
396/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi hyvänmielen ketju muuten, mutta on surullista huomata miten vähän jotkut kykenee hyväksymään erilaisuutta :c

Vierailija
397/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi hyvänmielen ketju muuten, mutta on surullista huomata miten vähän jotkut kykenee hyväksymään erilaisuutta :c

Totta :( ei uskois että ketään voi haitata se jos joku tahtoo lukea satuja, keräillä barbeja tai pukeutua bodyyn. elämästä tulee aika rankkaa jos tällaisistakin asioista vetää herneen nenään

Mutta nostan hattua teille kaikille jotka ootte kertoneet omista lapsenmielisistä harrastuksistanne :) uskon että te tuutte elämään keskimäärin tavallista onnellisemman elämän kun sisäinen lapsi on vielä tallella :)

Vierailija
398/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pysyyköhän aloittajalla vielä sänky kuivana yöllä? pyydä kaveriasi hankkimaan nopeasti ne vaipat niin on sitten valmiina kun taannut ihan pikkuiseksi

Kyllä pysyy, paitsi joskus läikytän vähän vettä kun on paha tapa syödä iltapala välillä sängyssä ;)

Tunnen muuten yhden yökastelijan, eikä tuo vaiva ole todellakaan mikään dissauksen aihe.

-ap

Vierailija
399/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pysyyköhän aloittajalla vielä sänky kuivana yöllä? pyydä kaveriasi hankkimaan nopeasti ne vaipat niin on sitten valmiina kun taannut ihan pikkuiseksi

Kyllä pysyy, paitsi joskus läikytän vähän vettä kun on paha tapa syödä iltapala välillä sängyssä ;)

Tunnen muuten yhden yökastelijan, eikä tuo vaiva ole todellakaan mikään dissauksen aihe.

-ap

Hienoa että täällä osataan laittaa ilkeilijöille jauhot suuhun napakasti mutta kuitenkin asiallisesti

Vierailija
400/422 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

siinä onki hyvät kaverukset, yökastelija ja wannabe-vauva :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi