Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hyväksytkö että miehellä on karvoja ja hyväksytkö myös isot kädet?

Vierailija
29.11.2023 |

Olen aika epävarma koska en kuulu nykymuottiin.

Saako miehellä olla rintakarvat,kainalokarvat tai entäpä säärikarvat? Tuntuu siltä että kenelläkään ei enää karvoja ole kun tv:tä katsoo.

Tai saako miehellä olla isot kädet ja leveät hartiat? Tunnen oloni isoksi ja ei mahdu M koon paidat koska ne puristaa hartioista, pitää ostaa L tai XL kokoa.

Kun katsoo esim temppareita niin miehet on siroja ja karvattomia melkein kaikki. 

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on ratkaisu, älä katso temppareita. Kuulostat normaalilta, tempsut eivät välttämättä ole.

Vierailija
2/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuvailet mun unelmamiestä 😃 Todellakin miehellä pitää olla isot kädet ja karvoja kaikkialla minne niitä kasvaa! Ja saa olla iso kunhan nyt ei ole ihan hillittömän lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap oranki ?

Vierailija
4/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla tai itse asiassa pitää olla karvoja, isot kädet ja hartiat. Mulla on seksisuhde erään rakennusmiehen kanssa ja on ihanaa kun harteikas mies pitää kiinni ja panee kunnolla. :D

Vierastan sellaista miehen vartaloa joka on sheivattu karvattomaksi. Sileät sääret miehellä on turn off. Eihän sille mitään mahda jos ei kasva rintakarvoja, mutta jos ne pitää erikseen ajaa pois niin huh huh. 

N43

Vierailija
5/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäköpaineista puhutaan liian vähän. Karvat on asia mistä monet miehet ahdistuu koska ne ei näytä hyvälle. Myös iso kokoisuus ahdistaa monia vaikka ei ole lihava.

Kaljuuntuminen myös ahdistaa koska tukkaa pitää olla mintissä ja hyvin.

Miehenä toivon että asioista puhuttaisi enemmän!

Vierailija
6/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä, kun naisillahin saa olla nuo kaikki, ainakin karvat. Mitä enemä karvaa, sitä vähemä tatskaa, jynou..mieti mikä etu!

Vierailija
7/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla tai itse asiassa pitää olla karvoja, isot kädet ja hartiat. Mulla on seksisuhde erään rakennusmiehen kanssa ja on ihanaa kun harteikas mies pitää kiinni ja panee kunnolla. :D

Vierastan sellaista miehen vartaloa joka on sheivattu karvattomaksi. Sileät sääret miehellä on turn off. Eihän sille mitään mahda jos ei kasva rintakarvoja, mutta jos ne pitää erikseen ajaa pois niin huh huh. 

N43

Taidat oikeasti olla joku pissis 16v koska ei 43v nainen noin kirjoita.

Vierailija
8/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Mä olen vuoden vanhempi, ja kirjoittaisin juuri noin. Parikymppisellä tyttärellä lienee vaikutusta.

Vierailija
9/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki

L tai XL mies , sulle sopii saman kokoinen nainen.. eli iso..

miksi kyttäät S kokoista? 

s naisen ei kannata jättien kans lisääntyä, ei kestä paikat..tulee 5 kg isopäälapsia.

pieni pienelle iso isolle vanha vanhalle ja nuori nuorelle

Vierailija
10/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Huoh. TAAS tätä, että ei uskota kirjoittajaa. Mä olen 43v. nainen joka ärsyttää suunnattomasti palstan tollot jotka väittää kaikkia valehtelijoiksi. Missä ihmeen tynnyrissä te jotkut elätte?!?

N43

Vierailija
11/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja mikä tärkeintä on niin tuuheat hiukset.

Vierailija
12/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen löytyy yhtä paljon vastauksia kuin on naisia. Yksi hyväksyy, toinen ei, kolmannelle on ihan sama. Älä ota TV-ohjelmista mallia, ne ruokkii vain viihteen nälkää. Tosielämässä vähän syvemmät asiat on tärkeitä

Vierailija
13/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja mikä tärkeintä on niin tuuheat hiukset.

Ei kaikille naisille ole tärkeää. Voi olla myös ohentuneet hiukset tai kalju. Ei väliä.

N43

Vierailija
14/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempaa ikäluokkaa ja minusta on aivan outo ajatus, että miehen pitäisi olla karvaton.  Ei nyt gorilla tarvitse olla, mutta säärikarvat, käsikarvat, kainalokarvat,  rintakarvat - seksikästä ja miehekästä.

Vierailija
15/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän makuja ole monia. Itselleni ei karvaiset miehet iske, mieluiten sitä karvaa vain hiuksissa (kalju taas on yyyyyhh..), kulmakarvoissa ja ripsissä, muuten karvaton miellyttää. Ihan yhtä lailla on kuitenkin ihmisiä, joita viehättää miehen karvaisuus.

Viehätyn myös siroista käsistä ja hoikista sormista miehellä, mutta taas tämä on vain oma mielipiteeni. Joku toinen taas tykkää isoista kourista. 

Eihän kaikki miehetkään viehäty samannäköisistä naisista.

Vierailija
16/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on isot kädet ja jalat, on myös rotevan puoleinen.

Karvaakin kasvaa kaikkialla, paitsi päälaella. Partakin löytyy. Ja se karva ja parta on tummaa ja tiheää.

On mielestäni seksikäs ja miehekäs, aina on silmääni miellyttänyt.

Lisäisin vielä, että pelkkä ulkonäkö ei pitempään suhteeseen riitä. Mieheni on kaikinpuolin ihanin mies, hyvä puoliso ja hyvä isä lapsillemme.

Vierailija
17/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette siitä että mies maalaa kynnet? Olen huomannut että sekin on yleistynyt.

Ap

Vierailija
18/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette siitä että mies maalaa kynnet? Olen huomannut että sekin on yleistynyt.

Ap

Jos arjessa, niin ei kiitos. Osana esim. Halloween-asua menisi. 

N43

Vierailija
19/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään myös me miehet sheivaamme. Kaikki ne paikat, missä karvaa on enemmän: niska, selkä, rinta, munat, kainalot

Vierailija
20/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mistä tää tulee ettei miehellä saisi olla karvoja? Todellakin saa, mun mielestä pitääkin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi