Työkaveri käyttää vain muutamia paitoja!
Hän tulee avokonttoriin aina jollakin niistä 5:stä paidasta jotka hänellä on! Eikö ihmisellä pitäis olla enemmän, niin että ei voi tunnistaa että "hei tuo paita on ollu aikasemminki"? Mulla ainaki on aika paljon. Toki hän pesee ne aina käyttökertojen välissä mutta hyvin kummallista silti.
Kommentit (112)
Kun ostan paitoja, niin ostan aina kaikki samanväriset ja samankokoiset jotka löydän. Saatan siis vaihtaa paitaa päivittäin, mutta se näyttää samalta.
Mulla taitaa olla 4 tai 5 työ-/arkikäyttöpaitaa. En tarvitse enempää, aina on puhdasta päälle pantavaa. Eikä kyllä kaappiinkaan mahtuisi enempää, kun siellä on vaatteita muihinkin käyttötarkoituksiin. Enkä ymmärrä kauheaa vaatehamstrausta ja aina ihan tarpeeseenkin ostaessa on vaikea löytää mieleisiä vaatteita.
Luin jostain, että maapallon kantokyky kestää just ja just 6 vaatehankintaa vuodessa per ihminen. Tekstiiliteollisuus on kolmanneksi suurin maapallon saastuttaja.
Työkaverisi on siis tolkun ihminen tässä asiassa.
Ap:n työpäivä menee toisten vaatteita kyttiessä.
Leipäjonon yhteydessä voisi olla myös joku vaatepiste, ettei tarvitsisi sitä kautta kokea sosiaalista leimaa.
Juuri luin, että maapallo ei kestä kuin 7 vaatekappaletta vuodessa. Ehkä hän on ekologinen.
Riittää, että työkaverilla on vaatteet päällä.
Oon tehnyt ison poikkeuksen. Tänä vuonna oon ostanut jo 3 vaatetta ja 2 laukkua.
Vaatteet kestävät vuosia ja laukut vuosikymmeniä.
Kun on 5 samanlaista paitaa ja housua, voi käyttää niitä joka päivä. Outoa, jos jotakin kiinnostaa näin paljon jonkun pukeutuminen. Pääasia, että on puhdas ja hajuton.
Ap on pikamuodin ystävä eikä tajua paljonko ympäristövaikutuksia pikamuodilla on. Työkaveri taas minimoi järkevästi kulutustaan.