Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri käyttää vain muutamia paitoja!

Vierailija
06.09.2016 |

Hän tulee avokonttoriin aina jollakin niistä 5:stä paidasta jotka hänellä on! Eikö ihmisellä pitäis olla enemmän, niin että ei voi tunnistaa että "hei tuo paita on ollu aikasemminki"? Mulla ainaki on aika paljon. Toki hän pesee ne aina käyttökertojen välissä mutta hyvin kummallista silti.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sitten? Fiksu ihminen.

Vierailija
2/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan jaksa kiinnittää huomiota siihen, kuinka montaa eri paitaa joku käyttää töissä.

No, lähden paskalle tästä. Menehän sinäkin, lähtee tuollainen painolasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan pesukone kotona...

Vierailija
4/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä. 5:stä ei ole periaatteessa väärin, mutta näyttää helvetin tyhmältä.

Vierailija
5/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla enemmän? Miksei muut saisi huomata että samat vaatteet on olleet päällä aiemminkin?

Vierailija
6/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummallista vaan hyvin järkevää. Esim. Facebookin perustaja käyttää aina "samaa" tai siis samanväristä paitaa työssä! Miksi? Siksi, että hänen kallista aikaansa ei kulu siihen, että miettii mitä laittaisi päälleen vaan "oikeiden" asioiden miettimiseen ja tekemiseen.

Vierailija
7/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on erinomainen esimerkki siitä, miksi suomalaiset kärsivät kaikenlaisista mielenterveysongelmista työelämässä.

Vierailija
8/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää töissä ehkä 30 prosenttia vaatekaapistaan. On se ehkä vähän enemmän kuin 5 paitaa, mutta ei kovin montaa. Ei halua laittaa parhaimpiaan ikinä töihin ja käyttää aina samoja. Kuten samoja housujakin.

Että semmosta.

Vierailija
9/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää kolmea lempipaitaa aina pari päivää kerrallaan yhtä. Uuden osti kesällä ja samannäköisen kuin entinen.

Just tehtiin siivous ja pino paitoja lähti kirpparille.

Vierailija
10/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän on joka arkipäivälle oma paitansa. Ihan sopiva määrä

Vierailija
11/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan monia paitoja. Ne suosikit lähtee usein päälle.

Onneksi kokkina minulla on töissä työvaatteet, vaikka inhottavan tekokuituisia ovatkin.

Vierailija
12/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä onkin 10 paitaa! Kaksi jokaista. Minä saatan ostaa kaksi samanlaista vaatekappaletta, jos löytyy hinta-laatusuhteeltaan täydellinen tai hyvin omalle vartalolle sopiva. Löytyy myös meitä, jotka eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä työkaveri ajattelee kollegoiden pukeutumisesta.

Vierailija
13/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Ap:lla ollu isompia ongelmia ikinä elämässään? ...

Vierailija
14/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita paitoja ei montaa tarvitse ostaa. Kestävät käyttöä ja pesua.

Vierailija
15/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 50 paitaa joista käytän 5-10 kpl

Vierailija
16/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 5 paitaa on ehkä jo vähän liikaa, minimalisti pärjää vähemmälläkin.

Vierailija
17/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan kapselivaatekaappi. Siihen mäkin pyrin, vituttaa joka aamu kiireessä etsiä päälle pantavaa täyteen tupatusta kaapista.

Vierailija
18/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli proffa jolla oli kolme paitaa. Käyti niitä viikon kierrolla, aina kukin paita viikon päällä, seuraavan viikon toinen, kolmannen kolmas ja sitten taas alusta uudestaan. Paidoista kaksi oli vähän kulahtaneita ja kolmas tosi kulahtanut. Ap olisi varmaan joutunut lopettamaan opintonsa pelkästä henkisestä ahdistuksesta.

Vierailija
19/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt koko kesän paria samaa paitaa, toppia ja sortseja ja yhtä mekkoa. Niin ja villatakki ollut sama koko kesän. 😃

Olen lihonut enkä viitsi ostaa läskivaatteita kuin pakollisen määrän.

En tiennytkään, että joku oikeasti kiinnittää toisten vaatteisiin niin paljon huomiota, että tietää kuinka monta paitaa joku kierrättää. 😂

Vierailija
20/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ehkä just 5 yläosaa mitä käytän pelkästään, ja jos se jollekkin on ongelma niin kyseinen henkilö saa olla tyytyväinen ettei hänen elämässään ole sen isompia murheita. Mulla on pesukone ja kuivausrumpukin niin voin laittaa vaikka joka päivä saman paidan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme