Työkaveri käyttää vain muutamia paitoja!
Hän tulee avokonttoriin aina jollakin niistä 5:stä paidasta jotka hänellä on! Eikö ihmisellä pitäis olla enemmän, niin että ei voi tunnistaa että "hei tuo paita on ollu aikasemminki"? Mulla ainaki on aika paljon. Toki hän pesee ne aina käyttökertojen välissä mutta hyvin kummallista silti.
Kommentit (112)
En itse ainakaan jaksa kiinnittää huomiota siihen, kuinka montaa eri paitaa joku käyttää töissä.
No, lähden paskalle tästä. Menehän sinäkin, lähtee tuollainen painolasti.
Sillä on varmaan pesukone kotona...
Viidestä. 5:stä ei ole periaatteessa väärin, mutta näyttää helvetin tyhmältä.
Miksi pitäisi olla enemmän? Miksei muut saisi huomata että samat vaatteet on olleet päällä aiemminkin?
Ei ole kummallista vaan hyvin järkevää. Esim. Facebookin perustaja käyttää aina "samaa" tai siis samanväristä paitaa työssä! Miksi? Siksi, että hänen kallista aikaansa ei kulu siihen, että miettii mitä laittaisi päälleen vaan "oikeiden" asioiden miettimiseen ja tekemiseen.
Aloitus on erinomainen esimerkki siitä, miksi suomalaiset kärsivät kaikenlaisista mielenterveysongelmista työelämässä.
Mun mies käyttää töissä ehkä 30 prosenttia vaatekaapistaan. On se ehkä vähän enemmän kuin 5 paitaa, mutta ei kovin montaa. Ei halua laittaa parhaimpiaan ikinä töihin ja käyttää aina samoja. Kuten samoja housujakin.
Että semmosta.
Mun mies käyttää kolmea lempipaitaa aina pari päivää kerrallaan yhtä. Uuden osti kesällä ja samannäköisen kuin entinen.
Just tehtiin siivous ja pino paitoja lähti kirpparille.
No siinähän on joka arkipäivälle oma paitansa. Ihan sopiva määrä
Ei ole minullakaan monia paitoja. Ne suosikit lähtee usein päälle.
Onneksi kokkina minulla on töissä työvaatteet, vaikka inhottavan tekokuituisia ovatkin.
Ehkä sillä onkin 10 paitaa! Kaksi jokaista. Minä saatan ostaa kaksi samanlaista vaatekappaletta, jos löytyy hinta-laatusuhteeltaan täydellinen tai hyvin omalle vartalolle sopiva. Löytyy myös meitä, jotka eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä työkaveri ajattelee kollegoiden pukeutumisesta.
Onks Ap:lla ollu isompia ongelmia ikinä elämässään? ...
Laadukkaita paitoja ei montaa tarvitse ostaa. Kestävät käyttöä ja pesua.
Mulla on 50 paitaa joista käytän 5-10 kpl
No 5 paitaa on ehkä jo vähän liikaa, minimalisti pärjää vähemmälläkin.
Sillä on varmaan kapselivaatekaappi. Siihen mäkin pyrin, vituttaa joka aamu kiireessä etsiä päälle pantavaa täyteen tupatusta kaapista.
Mulla oli proffa jolla oli kolme paitaa. Käyti niitä viikon kierrolla, aina kukin paita viikon päällä, seuraavan viikon toinen, kolmannen kolmas ja sitten taas alusta uudestaan. Paidoista kaksi oli vähän kulahtaneita ja kolmas tosi kulahtanut. Ap olisi varmaan joutunut lopettamaan opintonsa pelkästä henkisestä ahdistuksesta.
Mä olen käyttänyt koko kesän paria samaa paitaa, toppia ja sortseja ja yhtä mekkoa. Niin ja villatakki ollut sama koko kesän. 😃
Olen lihonut enkä viitsi ostaa läskivaatteita kuin pakollisen määrän.
En tiennytkään, että joku oikeasti kiinnittää toisten vaatteisiin niin paljon huomiota, että tietää kuinka monta paitaa joku kierrättää. 😂
Mullakin on ehkä just 5 yläosaa mitä käytän pelkästään, ja jos se jollekkin on ongelma niin kyseinen henkilö saa olla tyytyväinen ettei hänen elämässään ole sen isompia murheita. Mulla on pesukone ja kuivausrumpukin niin voin laittaa vaikka joka päivä saman paidan.
No, mitä sitten? Fiksu ihminen.