Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tarhassa hoitajat sano rumasti mun lapsests!!!

Vierailija
06.09.2016 |

Tuli taas helvetin paha mieli. Tällä kertaa oli muka liian vähän päällä ja vääränlaista. Eilen hain lapsen vähän myöhässä, kun olin poliisitalolla selvittään kaverin asioita. Viime viikolla olin sit muka tuonut kuumeisena tarhaan (mitä en ite ees tiennyt). Ja kokoajan kysellään kotioloista ja miten paljon laps nukkuu ym ym.

Ei oo huono äiti, vaikkei alkekirjota kaikkia yhteiskunnan normeja. Mut silti sataa paskaa niskaan kun joku hoitaja ottaa silmätikukseen.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa jos tää ei olekaan provo....

Vierailija
2/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei ole tarhoja... Vaatteet ovat tosi tärkeä asia säällä kuin säällä ja tehtäväsi on hoitaa varahakija lapselle, jos et ehdi päiväkotiin sen sulkemisaikaan mennessä. Opi olemaan vastuullinen aikuinen niin kysymykset päiväkodin puolelta vähenevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsella sitten oli päällä ja mitä olisi pitänyt olla? Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
4/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne ihan turhasta taida olla huolissaan. Kun

Vierailija
5/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on selvästi huoli herännyt teidän kotioloista. Lasua varmaan pukkaa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvetta perhetyöntekijälle!

Vierailija
7/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että näillä tarkoitetaan ihan vain hyvää.

Enkä halua olla nyt ilkeä, mutta tulee mieleen, että jotain olisi oikeastikin vähä vialla teillä kerta tuolla tavalla otat itseesi aivan hyväntahtoista toimintaa. Enkä siis ajattelekaan, että olisit heti huono äiti, mutta ehkäpä päiväkodissa ollaan havaittu, että olet väsyneen oloinen yms ja haluavat vain olla kartalla ja mahdollisesti puuttua asiaan ajoissa eikä vasta sitten kun kaikki on perusteellisesti päin persettä.

Vierailija
8/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään ei ole tarhoja... Vaatteet ovat tosi tärkeä asia säällä kuin säällä ja tehtäväsi on hoitaa varahakija lapselle, jos et ehdi päiväkotiin sen sulkemisaikaan mennessä. Opi olemaan vastuullinen aikuinen niin kysymykset päiväkodin puolelta vähenevät.

Tarhoiks niitä meillä on aina sanottu. Oli mun lapsel vaatteet mut kuulemma vääränlaiset eikä vaihtareita mukana. En muistanut kun oli kiire/ei ollut puhtaita. Ap

Vierailija
9/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko ap vielä tarkemmin kertoa niistä vaatteista? Siis mimmoiset vaatteet lapsellasi oli?

Minut vietiin joskus 80-luvulla tarhaan lyhyessä mekossa ja oli retkipäivä. Äidin piti lähteä hakemaan housuja mulle...

Vierailija
10/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin mun mutsin varahakijaksi listaan mut eivätpä antaneet hänelle lasta vaan jouduin ite tulla hakeen kun uhkasivat lastensuojelutoimenpiteillä. Tää oli vuos sitten. Ap

Vierailija
11/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilla on velvollisuus ennaltaehkäisevään työhön. :) Vointeja ja kotikuulumisia ei kysellä lasun vireillepanoa varten, vaan että osataan tarvittaessa auttaa perhettä ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
12/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Kirjoitusasusta päätellen teiniäiti, jolla on elämänhallinnassa ja arjessa selviytymisessä haasteita.

Vierailija
13/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se täti sitten rumasti sun lapsesta sanonut? Antoi vain sulle palautetta. Se on niiden työtä.

Nyt älä keskity ottamaan itseesi, kyllä siellä kaikki saa palautetta harvase päivä, kun lasta hakee. Itse olen hoitanut lapseni aina parhaani mukaan, ja silti ohjeita tulee. Päiväkoti on mulle uutta, enkä kaikkea tietenkään tajua ilman sanomista. Ei se ole negatiivistä :) jos lapsella oli liian vähän päällä, niin laitat tottakai huomenna enemmän. Ja vaikka varavaatteet vielä reppuun lisäksi. Myöhästyminen ei tietenkään käy, hoitajilla päättyy työpäivä eikä lapsi ole enää heidän velvollisuus. Hae mieluummin vähän ajoissa.

En puhuisi tämän perusteella vielä silmätikuksi ottamisesta. Tietenkin saattaa olla, että joku olemuksessasi (tai käytöksessä) on huolestuttavaa, jos kotioloista kyselee. Mutta unirytmin kysyminen toisaalta kuuluu asiaan jokaisen lapsen kohdalla.

Vierailija
14/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsella sitten oli päällä ja mitä olisi pitänyt olla? Minkä ikäinen lapsi?

Huppari, pitkähihainen paita, legginsit. Ei kuulemma ollut päällysvaatteita eikä ulkoiluvaatteita eikä vaihtovaatteita eikä mitään. Lapsi on 3v.

Ap

Vierailija
15/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sentään korjasit noi epäkohdat palautteen saatuasi.

Vierailija
16/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäppä nyt skarpata,lasu jo suunnitteilla.

Päiväkodin tädit tekevät vaan työtään,ja heillä on velvollisuus tehdä lasu jos tulee huoli.

Vierailija
17/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä ollutkaan ulkovaatteita!! Minne sulla kiire? Töihin? Kouluun?

Vierailija
18/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin viedään yleensä reilusti erilaisia varavaatteita. Mikäli olet äitisi tiedot antanut varahakijaksi he kyllä antavat lapsesi äidillesi.

Mitä muuta onkaan sitten tapahtunut, kun lastensuojelu on vedetty mukaan...? Itsetutkiskelu ehkä auttaisi.

Eläimet asuvat tarhoissa ja lapset käyvät päiväkodissa!

Vierailija
19/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotäti joka viettää päivän lapsesi kanssa, kuulee lapsen suusta totuuden.  Koska sinä itse viimeksi olit lapsesi kanssa ulkona leikkimässä-huomasitko, että lämmintä ylle tarvitaan.  Koska viimeksi teit lapsellesi ruokaa ja söit hänen kanssaan?  Kaikilla lapsilla on isä-missä on sinun lapsesi isä.

Lopeta kapinointi ja ota asiat todellisina vastaan-sinulla on lapsi.

Vierailija
20/152 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut saa lapsia ja toiset eivät? Ap elämänhallinta ei ole ok. Jokainen voi tekstistä lukea, että ap hengaa rikollisten kanssa. Koulu on suoritettu ,miten on suoritettu. Kapinallinen  mukamas aikuinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi