Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri käyttää vain muutamia paitoja!

Vierailija
06.09.2016 |

Hän tulee avokonttoriin aina jollakin niistä 5:stä paidasta jotka hänellä on! Eikö ihmisellä pitäis olla enemmän, niin että ei voi tunnistaa että "hei tuo paita on ollu aikasemminki"? Mulla ainaki on aika paljon. Toki hän pesee ne aina käyttökertojen välissä mutta hyvin kummallista silti.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen just tuollaisesta tilanteesta, että olisi vähän, mutta laadukkaita vaatteita. 5 yläosaa ja 5 alaosaa + pari mekkoa, joista saisi yhdisteltyä joka päivälle asun. Vituttaa nykyinen pursuileva vaatekaappi täynnä ketjuliikkeiden huonolaatuisia vaatteita, jotka istuvat huonosti, eivät sovi keskenään yhteen ja kestää ikuisuus löytää päällepantavaa sieltä aamuisin. Käytän n. 10% vaatekaappini vaatteista. Jotain tarttis tehdä, kun vain sais aikaiseksi...

Vierailija
42/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kaappi täynnä tummansinisiä ja -harmaita kauluspaitoja. Ostaa useamman samanlaisen silloin kun löytää juuri oikean sävyisiä. Ilmankos hänellä riittääkin aivokapasiteettia vaativaan asiantuntijatyöhön, palkkakin riittää mukavasti kun kaappi ei ole vain vaihtelun vuoksi täynnä erilaisia vaatteita joissa ei kuitenkaan viihtyisi. Minulla taas on kapselivaatekaappi. Helppoa, kätevää ja omasta mielestäni tyylikästä. Miksi pitäisi näyttää joka päivä erilaiselta kun hyvältä voi näyttää helpomminkin?

Tiesitkö että halpojen rytkyjen kerskakulutus alkaa olla todella kulunutta? Kenellä tahansa on varaa isoon vaatekasaan, vaikka kierrätyskeskuksen ilmaishuoneesta haalimalla. Tyylitajun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele. Mä käytin kesätöissä kahta paitaa ja housut oli joka päivä samat.

Vierailija
44/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä firman mainospaitoja. Eli minulla on JOKAPÄIVÄ samanlainen paita päällä, toki niitä on noin 20 samanlaista, joita vaihtelen päivittäin.

Vierailija
45/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo konttoritöissä. No meillä on kyllä postinlajittelussakin näitä HM:n käveleviä vaatetelineitä. Välillä mietin, häiritseekö mun musta t-paita ×3 näitä ihmisiä.

Vierailija
46/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaista. Minulla on yhden työpäivän aikana mukana aina vähintään kymmenen eri asukokonaisuutta ja viimeisellä kahvitunnilla pidän työkavereille muotinäytöksen ja jaan nimikirjoituksia.

Vierailija
47/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako paitaa ihmisellä pitää olla? Haluaisin tietää tarkan lukumäärän, että voisin välttää tällaiset pukeutumisvirheet.

Vierailija
48/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju minusta? Minulla on viisi kauluspaitaa, joka työpäivälle oma. Kotona ja vapaa-ajalla sitten muuta päälle, sillä työpaidat on erikseen.

Vierailija
49/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän töissä tosi pientä osaa omistamistani vaatteista. "Työvaatteiksi" lasken kaapistani ne tietyt siistit ja käytännölliset vaatteet, joita voin töissä käyttää ilman, että minä tai kukaan muu keskittyy vaatteisiini töiden sijaan. Tämä luonnollisesti aiheuttaa sen, että minulla on melkein aina "samat" tai ainakin samantapaiset vaatteet töissä.

Vapaa-aika on sitten se, missä oikeasti mietin mikä olisi nättiä, mitä en ole käyttänyt vähään aikaan jne.

Vierailija
50/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari lempparivaatetta joita käytän töissä. Olen kai sitten aika tylsä minimalisti vaikka monen mielestä pukeudun kivasti. Pari yksityiskohtaa hämää kokonaisuutta.

Jos löydän hyvät mustat tiukat housut Zarasta, niin ostankin niitä sitten vuoden sisällä jopa kolmet. Tai kiva kotelomekko Mangosta, niin niitä sitten kolmessa eri värissä. Hameita on pari, joita käytän. Sukkahousuja ostan jatkuvasti H&M:stä. Talvisukkikset ovat kalliimmat, ne ovat Falken merinovillaiset.

Joskus rakastun johonkin vaatteeseen ja käytän sitä hieman liian usein. Kirppareilta ja ulkomailta tekee näitä yllätyslöytöjä.

Netistä en oikein osta enää mitään, sillä haluan kokeilla ja olen laiska palauttamaan vääränlaiset.

Pienen lapsen kiireisenä töissäkäyvänä äitinä olen oppinut ostamaan hyviksi koettuja vaatteita jopa useamman. Joskus harmittaa kun on löytänyt itselleen täydellisen mekon eikä sitä enää sitten enempää ole, koska muutkin ovat sen varmaan hiffanneet.

Kaikkien korujen ei tarvitse olla aitoja eikä vaatteiden kalliita. H&M:stä löytää nipun kiiltäviä "kultaisia" rannekoruja ja kaulakoruja edullisesti jotka voi heittää roskiin kun väri haalenee. Pari aitoa korua, korvikset tai sormukset toimivat lisänä.

Vaatteet näyttävät hyvältä kun ihminen itse pitää niistä ja kantaa ne hyvin ja ryhdillä.

Sitten mulla on sellainen neuroosi, että pesen uudet lempivaatteeni aina ensin käsin. ;-D

Minä taas olen pienten lasten kiireisenä työssäkäyvänä äitinä alkanut ostaa laadukkaampia vaatteita. Menee siinäkin aikaa, kun käy kolme kertaa vuoden aikana hakemassa ne täydelliset housut.

Vierailija
51/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kapselipukeutuja tämä työkaveri. Olen itsekin kokeillut esim. project333:a, todella kätevää kun ei tosiaan tarvitse miettiä jokaista omistamaansa vaatekappaletta, vaan vaatteet on melkein mietittävä sunnuntai-iltana, että huomaa ajoissa jos pyykkiä pitää pestä että saa vaatetta päällensä.

Vierailija
52/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ollenkaan epäile, että tämä olisi provo ...

Taas sitä ihmettelee, että kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin töissä! En nyt tarkoita häntä, joka pitää kotonaan hyvinkin rentoja vaatteita ja siksi on erikseen "työgarderobi", tai muusta syystä on ne 5 työpaitaa.

Tarkoitan aloittajaa, jolle tärkeämpää ovat työkaverin vaatteet kuin työntekeminen.

Olisi varmaan hänelle aivan kaameaa olla sellaisessa työpaikassa, jossa olisi kaikilla samanlainen työasu, vaikka leikkaussalissa tai lentokoneessa. Ammatinvalintakysymys tämäkin .

Vierailija
53/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavin työpaikka mitä olla voi; avokonttori!!! Siel olette kuin koe-eläin rotat omissa looseissanne matalat seinät vain erottamassa rottien reviirit.

Vierailija
54/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa noin 20-30 paitaa, mutta käytän niistä just suosikkeina 5-7 paitaa. Ne kun menee kerran viikossa pesuun, niin siitä pinkasta onkin kätevä ottaa työpaita. Eli samalla tavalla menee pitkälti samat paidat töissä. Problems? Tunnistaapa työkaverin jo kaukaa pelkästä paidasta. 

Vierailija
55/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari lempparivaatetta joita käytän töissä. Olen kai sitten aika tylsä minimalisti vaikka monen mielestä pukeudun kivasti. Pari yksityiskohtaa hämää kokonaisuutta.

Jos löydän hyvät mustat tiukat housut Zarasta, niin ostankin niitä sitten vuoden sisällä jopa kolmet. Tai kiva kotelomekko Mangosta, niin niitä sitten kolmessa eri värissä. Hameita on pari, joita käytän. Sukkahousuja ostan jatkuvasti H&M:stä. Talvisukkikset ovat kalliimmat, ne ovat Falken merinovillaiset.

Joskus rakastun johonkin vaatteeseen ja käytän sitä hieman liian usein. Kirppareilta ja ulkomailta tekee näitä yllätyslöytöjä.

Netistä en oikein osta enää mitään, sillä haluan kokeilla ja olen laiska palauttamaan vääränlaiset.

Pienen lapsen kiireisenä töissäkäyvänä äitinä olen oppinut ostamaan hyviksi koettuja vaatteita jopa useamman. Joskus harmittaa kun on löytänyt itselleen täydellisen mekon eikä sitä enää sitten enempää ole, koska muutkin ovat sen varmaan hiffanneet.

Kaikkien korujen ei tarvitse olla aitoja eikä vaatteiden kalliita. H&M:stä löytää nipun kiiltäviä "kultaisia" rannekoruja ja kaulakoruja edullisesti jotka voi heittää roskiin kun väri haalenee. Pari aitoa korua, korvikset tai sormukset toimivat lisänä.

Vaatteet näyttävät hyvältä kun ihminen itse pitää niistä ja kantaa ne hyvin ja ryhdillä.

Sitten mulla on sellainen neuroosi, että pesen uudet lempivaatteeni aina ensin käsin. ;-D

Minä taas olen pienten lasten kiireisenä työssäkäyvänä äitinä alkanut ostaa laadukkaampia vaatteita. Menee siinäkin aikaa, kun käy kolme kertaa vuoden aikana hakemassa ne täydelliset housut.

Nuo housut ovat poikkeus. Mustat pysyvät pikimustina vain tietyn ajan vaikka väripesisi. Aikaa siinä ei mene kun tietää koon ja mallin eikä hintakaan päätä huimaa.

En tiedä meinasitko sinä laadukkailla ostoillasi sitä että ansaitset enemmän? Itseasiassa jopa Xeniat ynnä muut bloggarit harrastavat samaa: farkut h&m:stä ja veska on sitten laadukkaampi.

Mulle merkki ei meinaa mitään: ihan sekalainen yhdistelmä olen aitoja koruja, feikkikoruja, Gantin farkkuja, tekonahkahametta, merkkiveskaa, ei-merkkiveskaa, zaraa, hm:ää, kirppistä yms.

J

Vierailija
56/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Sinä olet ap aika kummallinen ihminen ja tarkoitan tätä ihan oikeasti.

Vierailija
57/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap siihen sanot, että itselläni on 3-4 tpaitaa ja 2 hupparia.

Vierailija
58/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lukea tästä täällä. Olen siis asperger-henkilö ja mulla on oma paita joka päivälle koska niin nyt vaan kuuluu olla. En yksinkertaisesti kykene lähtemään töihin ellei mulla ole tiettynä päivänä tietty paita päällä. Ja luultavasti jos pystyisinkin niin en kykenisi ajattelemaan muuta kuin sitä, että mulla on väärä paita.

Vierailija
59/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina päällä siniset housut ja valkea paita, kirkossa käytän kuitenkin sinistä pukua. Työskentelen ydinvoimalassa ja pidän donitseista.

t. Homer

Vierailija
60/112 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on usein sama puku. Siis vaikka paitaa vaihtaa, kyllä se pukukin pitäisi ajoittain pestä.

Itse pidän parina päivänä samaa paitaa, joskus opin näin ja jotkut tietyntyyppiset ihmiset tekee kans näin. Söpöä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi