Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3821/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat naiset ärsyttävät palstalaisia, se on tässäkin keskustelussa huomattu. Naisen pitää olla hiljainen, myöntyväinen, eikä missään nimessä saa sanoa omia mielipiteitään mistään asioista tai haastaa riitaa. Ja nauraminen, se on myös ehdottomasti kielletty. Tietenkin mammapalstalla anonyymisti voi laukoa mitä ihmeellisempiä analyysejä tuntemattomista ihmisistä. Way  to go! 

Vierailija
3822/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaan mitään rasittavampaa kuin se, jos joku tyyppi alkaa kiven kovaa väittämään että sä olet suuttunut, sä olet negatiivinen, sä olet sitä ja tätä, kyllä mä tiedän! Ja itse et tunnista noita piirteitä itsestäsi lainkaan, ja tiedät ettet ole yhtään sellainen mitä toinen väittää. Kyllä siinä alkaa otsasuoni pullistella.

Harmittaa kimmon puolesta.. eivät todellakaan ole millan kanssa hyvä mach.

Alan jo minäkin olemaan sitä mieltä, että jos Milla ei löydä itseään, heidän suhteellaan ei ole kovin pitkää tulevaisuutta.

Toinen ongelma heillä näyttää olevan fyysisellä puolella. Milla odottaa, että Kimmo tekisi aloitteen, mutta Kimmolla ei riitä rohkeus. Osittain Millan kiukuttelu voi olla tästä johtuvaa turhautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei osaa puhua sellaisista asioista, jotka kokee tärkeäksi, koska "ne voivat loukata Kimmon tunteita", eli oman tilan ottaminen. Sitten kuitenkin puhuu erittäin syyttävään ja mielestäni loukkaavaankin sävyyn Kimmon negatiivisuudesta ja oletetusta huonosta tuulesta. Eli Milla ikään kuin tekee jonkun negatiivisen oletuksen Kimmosta, jotta voi oikeuttaa sillä oman pahan olonsa purkamisen.

Milla ei osaa analysoida itseään ja omia tuntemuksiaan eikä puhua niistä. Tästä seuraa määrittelemätön paha olo, jonka purkaa kiukuttelemalla Kimmolle. Vaikka Kimmollakin on tilannetajun kanssa vähän petrattavaa, ei hänen silti ole mitenkään mahdollista seurata Millan mielialanvaihteluja, koska ne johtuvat jostain ihan muusta kuin mitä Milla antaa aina kulloinkin ymmärtää. Millalla on ongelmia oman pään sisällä ja hänen pitäisi nyt ensisijaisesti osata pukea ne sanoiksi ja purkaa ne, tai saamme jatkossakin seurata tällaista äksyilyä.

Onko Millalla takana ollenkaan pitkiä suhteita? Kuulostaa siltä, että ei. Kaverin kanssa puhuessa tuli kuva juuri siitä, että on koettu pari sellaista lyhyttä mutta intensiivistä, seksin ja mustasukkaisuuden täyteistä suhdetta, mutta ei yhtään sellaista, jossa olisi joutunut oikeasti istumaan alas ja puhumaan asioista. Tuo taito ainakin näyttää puuttuvan.

Vierailija
3824/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset ärsyttävät palstalaisia, se on tässäkin keskustelussa huomattu. Naisen pitää olla hiljainen, myöntyväinen, eikä missään nimessä saa sanoa omia mielipiteitään mistään asioista tai haastaa riitaa. Ja nauraminen, se on myös ehdottomasti kielletty. Tietenkin mammapalstalla anonyymisti voi laukoa mitä ihmeellisempiä analyysejä tuntemattomista ihmisistä. Way  to go! 

Riidan haastaminen on kyllä kaikkea muuta kuin vahvan ihmisen merkki.

Vierailija
3825/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan haastaminen on kyllä kaikkea muuta kuin vahvan ihmisen merkki.

Minkä kukakin tulkitsee riidan haastamiseksi. Joku voi pitää vääränlaisista/värisistä sukista huomauttamista riidan haastamisena, toinen voi tulkita sen huolenpitona.

Vierailija
3826/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvan naisen harha. Siksi nimitän sitä, että vahvuudeksi nimitetään puhtaasti huonoa käytöstä. "Mä olen niin vahva ihminen" -fraasilla oikeutetaan se, ettei pätkääkään tarkastella omaa käytöstä ja ollaan itsekeskeisiä, töksäyttäviä ("mä oon niin suora") ja tahdittomia. Vahvuutta olisi oikeasti tarkastella omaa käytöstään ja karsia siitä huonoja puolia pois toisen elämää helpottaakseen!

Vierailija
3827/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä siitä että Milla selvästi oli itse pahalla tuulella ja vyörytti syyn ikään kuin Kimmon niskoille väittämällä että Kimmo on tosi huonolla tuulella. Ilmapiiri jos on huono niin vika voi olla myös itsessä. Mua kauhistutti että Milla on noin sokea itselleen.

Vierailija
3828/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ja kaverinsa näyttivät baaripöydässä ihan hyeenoilta.

Vierailija
3829/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä uusimmassa jaksossa pisti silmään Millan ja Kimmon tilanne. Milla pohti ystävänsä kanssa, että mistä tietää toisen olevan se oikea ja mikä on rakkautta. Minusta tuollaisissa pohdinnoissa usein itsessään on jo se vastaus. Toinen voi olla vaikka miten hieno tyyppi, mutta joku pohjimmainen vire ja kemia puuttuu. Lopulta aika yksinkertainen asia. Jonkun ihmisen seuraan hakeudut uudestaan ja uudestaan, odotat näkemistä.

Milla käyttäytyy kyllä kypsymättömästi, mutta ei Kimmokaan ole lainkaan kartalla. Hän tuntuu ajattelevan, että kun avioliitto on solmittu niin sitten vaan eletään ja homma on paketissa. Ja varmasti Millan äksyilyn takia ei tee sitäkään vähää aloitteita fyysiseen läheisyyteen. 

Heidistä ja Mikosta vielä. Heidi pelkää selvästi Mikkoa. Mikolle näyttää olevan ihan luontevaa vähätellä toista ja sanoa ivallisesti jos vähänkään on aihetta. 

Vierailija
3830/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu paria kirjoitti:

Huomasitteko, kuinka ylpeänä Heidi kertoi koonneensa suihkukaapin yhdessä isänsä kanssa? Mikko ampui alas Heidin mukavan muiston mukamas leikin varjolla jollakin todella vähättelevällä kommentilla, kun olisi pitänyt ihailla ja kehua vaimoa. Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole!

No jaa, minun rakas mieheni voisi ihan hyvin heittää samantyylistä läppää. Pariskunnat ovat erilaisia, meillä ainakin naljailu kuuluu vahvasti arkeen, se on yhteistä huumoria, johon molemmat tietävät kyllä rajat. Esimerkiksi tuollaisesta suihkukaappikommentista en todellakaan olisi pahastunut, vaan nauranut tai heittänyt jotain takaisin. Ja jos toinen huomaa ylittäneensä rajan, niin anteeksi kyllä pyydetään välittömästi.

Minä olen huomannut piikittelyä ihan molemmilta puolin. Kyllähän Heidikin heittelee sovinisti-Mikkoa ja ällö-Mikkoa eikä Mikko pistä pahakseen. Tosin ällö-Mikon takana oli kyllä niin selkeä totuus, että Mikon olisi kannattanut ottaa tosissaan. :D

Mut ylipäätään, huumoria on erilaista ja minusta näyttää siltä, ettei kumpikaan ole tosissaan pahastunut toistensa naljailuista. Ja jos jommalla kummalla olisi aihetta pahastua, niin ehkä jopa ennemmin Mikolla, sillä Heidi kyllä jakelee mielipiteitään tuon piikittelyn varjolla, siinä missä Mikko nyt tuskin tosissaan olisi pelännyt mennä suihkuun Heidin kokoamaan suihkukaappiin.

Vierailija
3831/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Tiina tykkää heittäytyä hoivattavaksi ja Samuel tykkää suojella ja huolehtia. Molemmat saavat mitä haluavat. Itse en tuollaista suhdetta haluaisi, mutta kiva jos heille toimii.

Vierailija
3832/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Tiina on liian ikisinkkumainen suhteeseen. Hän olettaa että hänen elämänsä voi säilyä ennallaan ja mies vaan tulee siihen mukaan. Minun Tiksini, minun Prismani, minun työni, minun harrastukseni.

Vierailija
3833/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa jaksossa Samuel kertoi Elinan vastaanotolla, että hän tarkoituksella ottaa Tiinan halatessa turvalliseen syliin. Nyt Samuel järjesti Tiinan tilanteeseen, jossa sai hänet vapisemaan pelosta ja olemaan riippuvainen Samuelin antamasta turvasta. Samuel tiesi, miten yläilmoissa tulee käymään. Tiinahan oli kertonut pelkäävänsä.

Minusta oli Samuelilta paskamainen temppu järjestää Tiina tuollaiseen tilanteeseen, jossa Tiina saatiin näyttämään heikolta ja jossa Samuel vahvisti omaa erinomaisuuttaan. Tilanteen jälkeen Tiina uikutti jotain että kiva kun Samuel ei jättänyt häntä. "No en tietenkään mä sua jättäis."

Mitä ihmeen valta-asetelmaa tuossa ollaan rakentamassa?

Vantaa-Helsinki-keskustelussakin Samuel mollasi Tiinaa, maalaiseksi. Samuel tietää, mikä Tiinalle "tekisi hyvää".

Vierailija
3834/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ne Tiksin Prisman kassat sitten oikein, jos niiden takia lähtisi keskustasta sinne asti kauppaan?

Vierailija
3835/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmassa jaksossa Samuel kertoi Elinan vastaanotolla, että hän tarkoituksella ottaa Tiinan halatessa turvalliseen syliin. Nyt Samuel järjesti Tiinan tilanteeseen, jossa sai hänet vapisemaan pelosta ja olemaan riippuvainen Samuelin antamasta turvasta. Samuel tiesi, miten yläilmoissa tulee käymään. Tiinahan oli kertonut pelkäävänsä.

Minusta oli Samuelilta paskamainen temppu järjestää Tiina tuollaiseen tilanteeseen, jossa Tiina saatiin näyttämään heikolta ja jossa Samuel vahvisti omaa erinomaisuuttaan. Tilanteen jälkeen Tiina uikutti jotain että kiva kun Samuel ei jättänyt häntä. "No en tietenkään mä sua jättäis."

Mitä ihmeen valta-asetelmaa tuossa ollaan rakentamassa?

Vantaa-Helsinki-keskustelussakin Samuel mollasi Tiinaa, maalaiseksi. Samuel tietää, mikä Tiinalle "tekisi hyvää".

Mitä ihmettä? Tiina saa todellakin olla kiitollinen Samuelille, ettei tämä ole jättänyt häntä. Luuletko, että noin vahvalle justiinalle on jokin heikkouden osoitus sanoa, että kiitos, ettet jättänyt mua? Se on pikemminkin vahvuuden merkki. Tiina halusi osoittaa arvostavansa Samuelin kaikkia puolia, kuten nyt tätäkin, että he yhä porskuttavat, vaikka Tiina tietää olevansa tosi hankala kumppani.

Vierailija
3836/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Tiina että Samuem varmaan nauttivat tavallaan kuumailmapalloilusta. Samuel sai suojella ja kokea itsensä tarpeelliseksi, ja Tiinalla oli tosiaan hyvä syy (fobia) heittäytyä huolehdittavaksi. Katsojallehan tuo oli hivenen vaivaannuttavaa seurattavaa.

(Sain kuitenkin tuosta kipinän alkaa selvittää, missä pääsisin itse lentelemään. Rakastan korkeita paikkoja :)

Vierailija
3837/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuumailmapallo oli typerä juttu Samuelin puolelta, vaikka hänestä muuten pidänkin. Itselläni kun on myös korkeanpaikan kammo, niin tiedän miten peloissaan Tiina on ollut. :/ Milla selvästi on ahdistunut olostaan Kimmon vaimona. Oli melko huono valinta ohjelmaan. Heidistä ja Mikosta tulee myös vähän ahdistava fiilis kattoa niiden naljailua.

Vierailija
3838/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole kommentoinut Heidin vanhempien hienoa mökkiä? Ihmiset on menneet huonommillakin syillä naimisiin :-)

Hienoa? Aika kaamee mun mielestä.

Vierailija
3839/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku sanoo, että pelkää korkeita paikkoja, voi todella tarkoittaa ihan mitä vaan. Mä luulen, että aika moni "pelkää" korkeita paikkoja ja moni sanoo sen ääneen, mutta kuitenkin uskaltaa mennä korkeisiin paikkoihin. Monet sanoo sen niinku läpällä ja kun vähän huimaa, mutta oikea pelko on eri asia. Siksi Samuel ei millään voinut tietää tätä, varsinkin kun Tiina tuntuu välillä liioittelevan muutenkin eri asioissa.

Itsekin olen sanonut, että "pelkään" korkeita paikkoja, mutta ei se estä mua menemästä sellaisiin paikkoihin, joku toinen taas pelkää ihan oikeasti, ettei edes menisi niihin.

Vierailija
3840/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kausi, en pidä yhdestäkään parista. Seuraaminen on jotenkin vaivaannuttavaa. Aiheuttaa jopa myötähäpeää. Onko nyt tullut valittua ihmisiä jotka eivät osaa olla luontevia kameroiden edessä?

Heidi ja Mikko. Aikaisemmilta kausilta juuri ne, joilla on mennyt alusta asti hyvin, ovat myös pysyneet pisimpään yhdessä  - ja saaneet jo perheenlisäystäkin. Tämäkin pari näytti aluksi lupaavalta, mutta mutta...

Joku tässä parissa ärsyttää... jatkuva pusuttelu, Mikon epäselvä mumiseminen, iso pituusero, aitouden puute, aidon arvostuksen puute? Toinen haaveilee kiinteistösijoitusyhtiön toimitusjohtajuudesta, toisella on lähinnä taiteellisia ambitioita. Ollaanko sittenkin liian kaukana toisistaan? Ennuste: Jatkavat ohjelman jälkeenkin, mutta eivät kauan.

Samuel ja Tiina. Kuka oikeasti jaksaa Tiinaa? Samuelilla on hermoja ja huumorintajua ja on varmasti paras mies Tiinalle, mutta onko Tiina paras nainen Samuelille? Silti on aistittavissa, että kameroiden takana menee yllättävänkin hyvin. Jos Tiina suostuu aikuistumaan, ehkä yllättäen annan tälle parille parhaan ennusteen. Tämä pari kuitenkin puhuu, molemmilta löytyy huumoria ja he tuntuvat viihtyvän yhdessä ja pohjimmiltaan arvostavat toisen erilaisuutta.

Milla ja Kimmo. Ei lähde. Jo nähtyäni pelkät kuvat ajattelin ettei mihinkään, sisko ja sen velipuoli. Toisin kun muut, tämä pari ei juuri spontaanisti halaile tai koskettele toisiaan - ainakaan kun kamerat on paikalla. Suhteen alussa ja jos toinen oikeasti kiinnostaa, sitä oikein haluaa rientää töistä kotiin nähdäkseen toisen ja viettää aikaa yhdessä. Nyt Milla harmittelee sitä, että mies on aina kotona, hän haluaisi olla yksin.

Vain jos molemmat ihan oikeasti haluavat kasvaa ihmisinä tässä voi olla tulevaisuutta. Todennäköisempää kuitenkin on, että Milla ilmoittaa viimeisessä jaksossa että tämä oli tässä. Kimmo ei päätä mitään. Jos kipinää ei ole, sitä ei ole. Pelkkä ystävyys ei riitä. Jokaisen parin on mietittävä, ollaanko tässä yhdessä sen takia että halutaan vai siksi, että ohjelma ikään kuin velvoittaa.

Niin ja jokainen ohjelmaan osallistunut on rohkea yksilö ja omana itsenään varmasti mukava persoona. Vaikeuskerroin on vaan tässä formaatissa melkoinen.

Ketju on lukittu.