Vaimo vaan jatkaa paisumistaan, mikä avuksi ?
Apuva 39v ja painoa about 140kg ja ruoka maistuu.
Vaimoni on paikkakunnan suurin nainen & nälkäinen 24/7 365
Eikä tämä ole vitsi tai provo, valitettavasti ?
Olo on kuin elokuvasta : Hal ja iso rakkaus
Kommentit (71)
Ei, se ei ole geeneissä kirjoitti:
Kaupan keksi- tai karkkihyllyllä näkee noita läskejä, jotka mielipuolinen kiilto silmissään pakonomaisin liikkein lastaavat kärryynsä makeisia, vaikka painoa on törkeästi liikaa jo muutenkin.
Tekisi mieleni huutaa: "SINÄ ET TODELLAKAAN TARVITSE ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN HERKKUJA!"
Eilen näin juuri esimerkkitapauksen S-Marketissa. Ensin se valas jätti autonsa invapaikalle ja marssi miehensä ja poikansa kanssa suoraan keksihyllylle.
Lapatessaan koriin kolmatta suklaakeksirasiaa sanoi miehelleen: "Mä vien nää töihin, ei nää mulle tuu".Valehteli, saatana. Tunkee napaansa joka ikisen murusen ja sen kyllä huomasi naisen perseen leveydestä.
Eikö ihmisillä jumalauta ole minkäänlaista itsekunnioitusta - eikä kunnioitusta kanssaihmisiään kohtaan?
Johan tuossa aviomies ja lapsi saavat hävetä itsehillintäkyvyttömän äitinsä ruokottoman ison perseen edelleen kasvattamista?On todella visuaalisen hygienian vastaista lyllertää ympäriinsä luokattoman läskinä ja vielä vaatia lonkka- ja muita leikkauksia yhteiskunnalta!
Kiitos ja LOPETA SE SAATANAN SYÖMINEN!
Itse en ole tonnikeiju, mutta ei se herkuttelun ja ruokailutottumusten muuttaminen ole helppoa. Se on aika saatanan vaikeaa.
Kattokaa Katsomosta Jamie's sugar rush. Tosi hyvä! Ja vaikka en ole kovin ylipainoinen, kammoni diabetesta kohtaan vain kasvoi tuon jälkeen.
Selitä sille, että syöminen on tarkoitettu ravinnon hankintaan. Käske etsiä nautintoa jostain muualta. Melkein mistä vaan. Ei se itsekään läskinä hyvin voi :(
Sano, että lopettaa sen blogin pitämisen ja kukkamekkojen & laukkujen ostelun ja keskittyy elämiseen. Painokin alkaa pudota.
Vierailija kirjoitti:
Apuva 39v ja painoa about 140kg ja ruoka maistuu.
Vaimoni on paikkakunnan suurin nainen & nälkäinen 24/7 365
Eikä tämä ole vitsi tai provo, valitettavasti ?
Olo on kuin elokuvasta : Hal ja iso rakkaus
Joka ilta lenkille, ja herkut pois. Kyllä se siitä alkaa kevemään.
Siinä vaiheessa kun alkaa kuulumaan stereot kun nainen istuu naaman päällä, aletaan olemaan jo voiton puolella.
Vierailija kirjoitti:
Olisko eron paikka?
Luuletko, että 140kg 39-vuotias nainen oikeasti muuttuu yhtäkkiä 60kg treenariksi?
Onhan lukemattomia esimerkkejä että on muuttunut treenariksi entinen läski (tosin läskisyys ei tarkoita ettei liiku). Mutta väkisellä ei onnistu.
Minusta pitää hyväksyä vaimo sellaisena kuin hän on tai erota. Väkisellä laihduttamisesta ei ole apua, mulla ainakin nousee heti vastarinta jos joku kehottaa laihtumaan.
Voiko Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaan vielä jättää hakemuksia ?
Vierailija kirjoitti:
Ala tehdä terveellistä, kevyttä mutta täyttävää ruokaa, mikäli vaimosi ei muuten syö terveellisesti ja sinua huolestuttaa. Jos oikein kovasti haluat hänen laihtuvan, tee ruokaa joka päivä äläkä anna mahdollisuutta ylimääräisiin herkutteluihin - käy vaikka itse joka kerta kaupassa yksin.
Anteeksi nyt mutta millaisessa utopiassa elää ihminen, joka kuvittelee, että aikuista ihmistä voisi jotenkin estää syömästä herkkuja, jos tämä niitä syödä haluaa?
Vaikka mies kuinka kävisi kaupassa, niin kyllähän se vaimo voi siellä itsekin käydä herkkunsa hakemassa.
Hommaa sille koira. Mun mies laihtui puolella kun sen pitikin yhtäkkiä alkaa käymään lenkillä 3kertaa päivässä :D
Kaupan keksi- tai karkkihyllyllä näkee noita läskejä, jotka mielipuolinen kiilto silmissään pakonomaisin liikkein lastaavat kärryynsä makeisia, vaikka painoa on törkeästi liikaa jo muutenkin.
Tekisi mieleni huutaa: "SINÄ ET TODELLAKAAN TARVITSE ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN HERKKUJA!"
Eilen näin juuri esimerkkitapauksen S-Marketissa. Ensin se valas jätti autonsa invapaikalle ja marssi miehensä ja poikansa kanssa suoraan keksihyllylle.
Lapatessaan koriin kolmatta suklaakeksirasiaa sanoi miehelleen: "Mä vien nää töihin, ei nää mulle tuu".
Valehteli, saatana. Tunkee napaansa joka ikisen murusen ja sen kyllä huomasi naisen perseen leveydestä.
Eikö ihmisillä jumalauta ole minkäänlaista itsekunnioitusta - eikä kunnioitusta kanssaihmisiään kohtaan?
Johan tuossa aviomies ja lapsi saavat hävetä itsehillintäkyvyttömän äitinsä ruokottoman ison perseen edelleen kasvattamista?
On todella visuaalisen hygienian vastaista lyllertää ympäriinsä luokattoman läskinä ja vielä vaatia lonkka- ja muita leikkauksia yhteiskunnalta!
Kiitos ja LOPETA SE SAATANAN SYÖMINEN!