Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet joutunut viemään lemmikkisi lopetettavaksi, onko se osoittanut toiminnallaan, että on tajunnut mitä tulee tapahtumaan, että nyt on viimeinen matka menossa?

Vierailija
01.09.2016 |

Onko lemmikkisi laittanut tassun kädellesi viimeisellä matkalla kuin jättäen hyvästit? Vai onko lemmikkisi kyynelehtinyt ennen piikkiä? Tms?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa vielä: en ole kokenut eläimen mitenkään tietävän tai vastustelevan lähtöä eläinlääkärille viimeiselle matkalle, vaan enemmän se on ollut sitä, että ovat pyytäneet apua olonsa helpottamiseen. Ovat hyvin alistuneita siinä vaiheessa ja turvaavat omistajaansa. Ihanat pienet enkelit.

Vierailija
22/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi paha olla kun vein mun veljen lopetettavaksi. Jotenkin se katteli mua anovasti. Mutta siis lemmikkihän on perheenjäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kissa tiesi kuolevansa ihan pian. Eläimethän vetäytyvät sairaina piiloon kuolemaan rauhassa ja kissa oli jo tekemässä sitä. Mutta ei se varmastikaan tiennyt, että tämän matkan päässä on eläinlääkäri, joka lopettaa, vaan vaan mietti, että pitikö tämäkin raskas matka tähän nyt vielä tulla kun millään ei jaksaisi enää...

Vierailija
25/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin koira jouduttiin lopettamaan, oli niin vanha jo. Koko matkan lääkäriin koira makasi mun sylissä tyynen rauhallisena ja nautti viimeisistä rapsutuksista. Yleensä ei osannut olla autossa yhtään vaan oli ihan levoton ja peloissaan. Nosti loppumatkasta päätään ja katsoi mua syvälle silmiin aivan kuin hyvästiksi. Meinasi kyllä itku päästä :(

Vierailija
26/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa oli hyvin rauhallinen kantokopassa, tassu minun oviritilän rei'istä laittamieni sormieni päällä. Rauhoittavan piikin saatuaan hyppäsi syliini ja puski naamaani, antoi ns. pusuja kunnes rauhoittavan vaikutus alkoi. Viimeiseen asti piti minusta tassuillaan (ei kynsillään) kiinni.

Ikinä ennen ei eläinlääkärissä ole tuolla tavalla käyttäytynyt. Eikä liioin ollut hiljaa kantokopassaan. Kyllä mä väittäisin kissan jotain aistinneen ja käyttäytyneen sen mukaan.

Vierailija
27/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa käyttäytyi normaalisti, eli pelkäsi ja kiukkusi, mutta tuossa tapauksessa lopetus tuli itsellenikin yllätyksenä, kun suolistosta löytyi kasvain.

Vierailija
28/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira tavalliseen tapaansa laukkasi täyttä vauhtia autoon, kun lähdettiin viemään sitä viimeiselle matkalleen. Sillä oli syöpä edennyt sellaiseen vaiheeseen, että tuosta energiapuuskasta huolimatta mitään muuta ei enää ollut tehtävissä.

Vierailija
29/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Fru Hörselsdöttir thöörd islanninhevonen laittoi kenkänsä siististi pinoon seinän viereen ja kertoi kenelle luovuttaa vanhan hyvin palvelleen satulansa.

Lopulta toivoi vielä tulevansa lautasillemme. Fiksu hevonen kaikinpuolin, ei voi muuta sanoa;(

Vierailija
32/32 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Fru Hörselsdöttir thöörd islanninhevonen laittoi kenkänsä siististi pinoon seinän viereen ja kertoi kenelle luovuttaa vanhan hyvin palvelleen satulansa.

Lopulta toivoi vielä tulevansa lautasillemme. Fiksu hevonen kaikinpuolin, ei voi muuta sanoa;(

No kyllä täällä joku muu rupesi kuin minä vitsailemaan vakavalla asialla. Itse esitin mielestäni ihan asiallisen kysymyksen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme