Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku meinasi tulla kuntosalilla..

Vierailija
01.09.2016 |

..kun huomasin miten plösö olenkaan. Siellä olevat peiliseinät olivat kuin isku vasten kasvoja. Muita "oho olenpas muuttunut yllättäen valaaksi" ?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et sulla on tosi hyvä peppu :)

M37

Vierailija
2/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että jatkat salilla käyntiä ja syöt terveellisesti niin ei mene kauaa kun paino putoaa ja kroppa muuttuu hoikaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alukvaiheessa kannattaa hakea se paras kuvakulma ja peilata vain siitä :)

Vierailija
4/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsempannut nyt syksyn alkaessa liikunnan suhteen ja käynyt lenkkeilemässä ja jumppaillut kotona. Jotenkin kai olen katsonut itseäni hyvin ruusuisten lasien läpi.. No eipä tässä itkut auta vaan pitää alkaa toimimaan. Ap

Vierailija
5/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi ja pituutesi?

Vierailija
6/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, Pääasia, että olet siellä salilla, etkä käsi pizzerian ovenkahvassa. Katso itseäsi siten, että "tästä lähdetään, edessä on vain parempaa". Ja salilla ei tosiaan laihdu yhtää, ruokavaliolla laihtuu.

Nimim. 105kg hölskymätöntä läskiä

- En vain saa ruokaongelmiani kuntoon, mutta käyn silti mielelläni punttiksella. Hölskyminen on loppunut ja ihmiset  väittävät minun laihtuneen ihan silmissä. En ole. Kunto vain on parempi ja fiilis hyvä.

Vierailija
7/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tsempannut nyt syksyn alkaessa liikunnan suhteen ja käynyt lenkkeilemässä ja jumppaillut kotona. Jotenkin kai olen katsonut itseäni hyvin ruusuisten lasien läpi.. No eipä tässä itkut auta vaan pitää alkaa toimimaan. Ap

Kun ne lenkkeilyt ja jumppailut ei siihen plösöyteen auta höykäsen vertaa. Mikä sun ruokavalio on, siitähän se on kiinni. 

Vierailija
8/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut kesästä 4 kiloa (?!) 162/57 nyt.. Hävettää kun ne kilot kyllä näkyy näin lyhyessä varressa. Pukeutumiseen vinkkejä ensiavuksi? Ap

Vierailija
9/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliota olen koittanut saada kuriin ruokapäiväkirjan avulla. Liian pitkät välit ruokailuissa koituvat turmiokseni ja homma kosahtaa aika äkkiä kun maha murisee ja käsi lähtee ojentumaan herkkuja kohti. Ap

Vierailija
10/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii 😀

Tajusit siis olevasi FÄTI

Don't worry .. rasvasieppareita ja konjakkipillereitä vaan niin saadaan sinustakin taas lähes ihmisen näköinen.

Tsemppiä sulle !

Peukutan jo etukäteen 👍

Vierailija
11/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihonut kesästä 4 kiloa (?!) 162/57 nyt.. Hävettää kun ne kilot kyllä näkyy näin lyhyessä varressa. Pukeutumiseen vinkkejä ensiavuksi? Ap

Siis hyi...Miten sä voit elää ittes kanssa?

Vierailija
12/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olit kuitenkin kuntosalilla? Ei muuta kuin hommiin ja rautaa nostelemaan, kyllä se siitä!

Vierailija
13/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Tämä on palstan typerintä antia. Yrittää oikeasti kannustaa ja auttaa jotakuta, joka osoittautuu typeräksi trolliksi. Mitä se sitten aiheuttaa? Vittulunhalua. Ei oikeasti kiinnosta keskustella mistään eikä olla kiva kenellekään, kun vedättäjiä on enemmän kuin oikeita ihmisiä huolineen.

Pitäköön AP tunkkinsa sitten, kun ihan oikeasti on murheellinen ja hakee apua vaikka AV:lta. Eipä tule.

Vierailija
14/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne lenkkeilyt ja jumppailut ei siihen plösöyteen auta höykäsen vertaa. Mikä sun ruokavalio on, siitähän se on kiinni. 

Auttaa, mutta ruokavalio auttaa paljon enemmän. Jos kuntoilisi kuin Usain Bolt, saisi vetää aikamoisen määrän mättöä joka päivä. Mutta se on aika perkeleesti kuntoilua se.

Vierailija
15/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa, mutta ruokavalio auttaa paljon enemmän. Jos kuntoilisi kuin Usain Bolt, saisi vetää aikamoisen määrän mättöä joka päivä. Mutta se on aika perkeleesti kuntoilua se.

Joo nyt puhutaan tavallisista ihmisistä, ei ammattiurheilijoista. Kukaan mamma ei jaksa kotona lenkkeillä ja jumppailla niin paljoa, että se laihduttaisi grammaakaan.

Vierailija
16/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Tämä on palstan typerintä antia. Yrittää oikeasti kannustaa ja auttaa jotakuta, joka osoittautuu typeräksi trolliksi. Mitä se sitten aiheuttaa? Vittulunhalua. Ei oikeasti kiinnosta keskustella mistään eikä olla kiva kenellekään, kun vedättäjiä on enemmän kuin oikeita ihmisiä huolineen.

Pitäköön AP tunkkinsa sitten, kun ihan oikeasti on murheellinen ja hakee apua vaikka AV:lta. Eipä tule.

Ikävää jos sinulla on huono päivä tänään, mutta ihan tosissani etsin jotain tsempin/vertaistuen tapaista nopeuttamaan ryhtiliikkeen tekemistä. Ap

Vierailija
17/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap nyt tolla massalla luulis olevan jo vaikeuksia kivuta portaita, saati sitoa kengän nauhoja! 2 tyypin diabeteskin on jo ovella kolkuttelemassa.. huh hyh

Vierailija
18/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole aina ole läheskään niin vaarallista kuin vaikkapa ne tv:ssäkin nähdyt kymmenien kilojen painonpudotukset väärin tehtynä. Moni on niiden ohjelmien jälkeen sairastunut pahasti mutta ei tajua sitä sairauttaan yhdistää siihen tv-dieettiin.

Vierailija
19/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamppaillut painoni kanssa koko ikäni ajan ja käyttänyt viimeiset kolme vuotta reilun 50 kilon pudotukseen. Totta hemmetissä tartun "pieneenkin" lihomiseen ettei urakkaa tarvitsisi ihan alusta aloittaa. Ap

Painonhallinta ei ole meille kaikille se maailman helpoin ja yksinkertaisin asia.

Vierailija
20/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Ikävää jos sinulla on huono päivä tänään, mutta ihan tosissani etsin jotain tsempin/vertaistuen tapaista nopeuttamaan ryhtiliikkeen tekemistä. Ap

Tuskin saat. Tulet lihomaan 5kg:n vuositahdilla tästedes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän