Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun kestävä tiukka 700 kcal/vrk- dieetti. Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
31.08.2016 |

Aion olla tiukalla 700 kcal/vrk-dieetillä syyskuun. Onko mukaan lähtijöitä? Punnitsen itseni huomenaamuna, ja kirjoitan tänne illalla painoni ja päivän syömiseni. Sama tulee toistumaan joka ilta syyskuun ajan. Kuka lähtee mukaan haasteeseen?

Pituuteni on 163 cm, ja painoa on tällä hetkellä 65-66 kg. Tavoitteenani on päästä syyskuun loppuun mennessä vitosella alkavaan painoon.

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja aikoo olla dieetillä kuukauden. Kuukaudessa ei saa terveydelle aiheutettua pysyvää vahinkoa, jos nyt ei ihan pelkästään veden varassa aio olla.

Vierailija
22/215 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana oon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/215 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve olis pudottaa ainakin 10kg, mutta olen tosi huono näissä ruokavaliojutuissa. Eli antakaas konkreettisia esimerkkejä mitä kannattais sitten syödä jos on tuommosella 700-1200 kalorin dietillä? Siis jotta olis ravitsevaakin eikä tulisi niin nälkäkuuria.

Vierailija
24/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti lähtee mukaan näännytysdiettiin.

Tapatte vain aineenvaihduntanne ja menetätte lihaskudokoet sen halutun rasvan sijaan.

Ja sen "dietin" päätyttyä lihotte todella helposti takaisin vanhoihin mittoihinne.

Sitten olettekin helposti tilanteessa, jossa näytätte lihavammalta kuin mitä dieetin alussa.

Koska ette ole menettäneet mitään muuta kuin lihaskudosta ja keho on hätätilassa ja varastoi kaiken mahdollisen välittömästi rasvaksi.

Myyttiä myytin perään.

Jos olisit lukenut viestit, niin olisit huomannut, että olen jo yli 20 kg laihtunut, ja pysynyt uudessa painossani yli 8 kk. 

Ap

Vierailija
25/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on varma tie lihomiseen. Muistakaapa tämä lause parin vuoden päästä.

Vierailija
26/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kokeilla, mutta tuo on aika pieni määrä. Aiemmin olen laihduttanut noin 1200 kcalilla per päivä, välillä toki mennyt vähemmän, välillä vähän enemmän.

Vaikuttaakohan tuo huonosti aineenvaihduntaan? Onko jatkossa vielä hankalampi laihtua ns. normaaleilla energiamäärillä? Tosin tuo kuuri kestäisi vain kuukauden.

Saa tulla mukaan suuremmillakin kalorimäärillä. :)

Ap

Vierailija
27/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti lähtee mukaan näännytysdiettiin.

Tapatte vain aineenvaihduntanne ja menetätte lihaskudokoet sen halutun rasvan sijaan.

Ja sen "dietin" päätyttyä lihotte todella helposti takaisin vanhoihin mittoihinne.

Sitten olettekin helposti tilanteessa, jossa näytätte lihavammalta kuin mitä dieetin alussa.

Koska ette ole menettäneet mitään muuta kuin lihaskudosta ja keho on hätätilassa ja varastoi kaiken mahdollisen välittömästi rasvaksi.

Myyttiä myytin perään.

Jos olisit lukenut viestit, niin olisit huomannut, että olen jo yli 20 kg laihtunut, ja pysynyt uudessa painossani yli 8 kk. 

Ap

8kk ei ole mitään. Mikäli pärjäät yli 5 vuotta, onnea!

Vierailija
28/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että sun perus aineenvaihduta eli koomakulutus jo yksissään tarvitsee 1582 kcal. On silkkaa hulluutta syödä noin niukalla kalorimäärällä.

Perustele? Onko silkkaa hulluutta, että olen laihtunut yli 20 kg, jaksan lasten kanssa paremmin, voin paremmin, näytän paremmalta, ja elämänlaatuni on parempi? Jos se on hulluutta, niin olkoot.

Ap

Vierailija
29/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Muistakaa tulla sitten jokainen diettaaja tammikuun ekana päivänä kertomaan kuinka hyvin paino on pysynyt alhaalla.

Idiooteille on turha puhua järkeä.

Voi kuule, näin teinkin, kun olin laihtunut yli 20 kg, mutta turha puhua järkeä ja näyttää näille kateellisille "kriitikoille" yhtään mitään. :)

Ap

Vierailija
30/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. paitsi, että aloitin jo 2.5 vkoa sitten 1000-1200ckal dietiin + hurjasti liikuntaa =). Nyt -6kg. 

Vierailija
31/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onpa pieni kalorimäärä. Mulla PT:n laatima ruokavalio, jossa noin 1800 kaloria per päivä + treeniohjeet. Tällä tippunut jo 8 kiloa parissa kuukaudessa. Liikuntaa on kyllä paljon, samoin syötävääkin. Ideana on, että lihasta tulisi jopa lisää vaikka paino tippuu ja kehonkoostumus muuttuisi edullisempaan (rasvattomampaan) suuntaan. Painoa tällä hetkellä n. 70 kiloa, tavoitteena vielä muutama kilo nipistää. Kovin pienellä energiamäärällä ei kovin taida jaksaa punttia tai lenkkiä vääntää.

Vierailija
32/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manti kirjoitti:

Tarve olis pudottaa ainakin 10kg, mutta olen tosi huono näissä ruokavaliojutuissa. Eli antakaas konkreettisia esimerkkejä mitä kannattais sitten syödä jos on tuommosella 700-1200 kalorin dietillä? Siis jotta olis ravitsevaakin eikä tulisi niin nälkäkuuria.

Itse aion syödä kolme kertaa päivässä: lounas, päivällinen ja iltapala. Jokainen ateria on noin 200 kcal. Näiden lisäksi juon kahvia kevytmaidolla (josta tulee se viimeinen 100 kcal) aamupalaksi sekä aterioiden välillä. Juon myös paljon vettä ja light-limuja. 

Ruokavalioni on dieetin aikana täysin sokeriton, ei siis ollenkaan lisättyä sokeria, ja ne harvat hiilihydraatit tulevat lähinnä vihanneksista sekä maidon ja maitorahkan laktoosista ja satunnaisesta hapankorpusta tai marjoista. Hedelmiä en dieettini aikana syö. 

Tässä esimerkki päivän syömisistä:

Lounas: salaatti, jossa jäävuorisalaattia, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kurkkua sekä broilerin rintafilettä ja hieman fetajuustoa

Päivällinen: kanawokki

Iltapala: teetä ja 200 g (rasvaista) maitorahkaa

Niin, ja vielä haluaisin lisätä, että ihan hyfin liikuntaa harrastavat/muuten aktiivisemmat/fyysistätyötä tekevät voivat syödä vaikka 1000-1200 kcal/vrk tai enemmänkin saavuttaakseen saman tuloksen. Itse kuitenkaan en juuri liikuntaa harrasta, minulla on toimistotyö jne., joten tämä tapa sopii minulle.

Ap

Vierailija
33/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan, mutta isommalla kalorimäärällä :) Pyrin 1200 kcal päiviin.

Onko netissä enää mitään pätevää kaloriseurantaohjelmaa kun kiloklubikin muuttui maksulliseksi?

Vierailija
34/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Muistakaa tulla sitten jokainen diettaaja tammikuun ekana päivänä kertomaan kuinka hyvin paino on pysynyt alhaalla.

Voi kuule, näin teinkin, kun olin laihtunut yli 20 kg, mutta turha puhua järkeä ja näyttää näille kateellisille "kriitikoille" yhtään mitään. :)

Ap

Miksi uskot, että joku voisi olla sinulle kateellinen? Ei kai typeryyttä kukaan kadehdi?

Vierailija
35/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Ap

Hep! Sana kateellinen mainittu! Paljastit juuri totaalisen typeryytesi. 

Vierailija
36/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manti kirjoitti:

Itse aion syödä kolme kertaa päivässä: lounas, päivällinen ja iltapala. Jokainen ateria on noin 200 kcal. Näiden lisäksi juon kahvia kevytmaidolla (josta tulee se viimeinen 100 kcal) aamupalaksi sekä aterioiden välillä. Juon myös paljon vettä ja light-limuja. 

Ruokavalioni on dieetin aikana täysin sokeriton, ei siis ollenkaan lisättyä sokeria, ja ne harvat hiilihydraatit tulevat lähinnä vihanneksista sekä maidon ja maitorahkan laktoosista ja satunnaisesta hapankorpusta tai marjoista. Hedelmiä en dieettini aikana syö. 

Tässä esimerkki päivän syömisistä:

Lounas: salaatti, jossa jäävuorisalaattia, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kurkkua sekä broilerin rintafilettä ja hieman fetajuustoa

Päivällinen: kanawokki

Iltapala: teetä ja 200 g (rasvaista) maitorahkaa

Niin, ja vielä haluaisin lisätä, että ihan hyfin liikuntaa harrastavat/muuten aktiivisemmat/fyysistätyötä tekevät voivat syödä vaikka 1000-1200 kcal/vrk tai enemmänkin saavuttaakseen saman tuloksen. Itse kuitenkaan en juuri liikuntaa harrasta, minulla on toimistotyö jne., joten tämä tapa sopii minulle.

Ap

Voi pyhä isä sentään. Ehkä lyhyitä koiran kusetuslenkkejä  kadun toiseen päähän jaksaa tehdä, jos syö 1200kcal päivässä, mutta raskasta treeniä ei voi tehdä.

Vierailija
37/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja aikoo olla dieetillä kuukauden. Kuukaudessa ei saa terveydelle aiheutettua pysyvää vahinkoa, jos nyt ei ihan pelkästään veden varassa aio olla.

Ennen vanhaan ihmisiä laihdutettiin sairaalassa vesipaastolla. Paaston pituudesta ei ole muistikuvia.

Vierailija
38/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspaino 84,8 kg. Ihan noin tiukalla dieetillä en kuitenkaan ole, ajattelin lähinnä 1200 kcal.

Viimeksi kävin puntarilla heinäkuun puolivälissä ja silloin painoin 78,2 kg. Painoa on tullut siis puolentoista kuukauden aikana 6,6 kg, josta suurin osa on onneksi vain turvotusta. Kesällä tuli herkuteltua: oli syntymäpäiviä, tupaantuliaisia, piknikkejä, leffailtoja, grilliruokaa, alkoholia, yms. Oli kyllä ihana kesä, mutta on myös mukava palata taas arkeen. :)

Vierailija
39/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Ap

Hep! Sana kateellinen mainittu! Paljastit juuri totaalisen typeryytesi. 

Ja toisten haukkuminen typeryksiksi nettikeskusteluissa onkin viisauden huipentuma...

Vierailija
40/215 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana ollaan, mutta isommalla kalorimäärällä :) Pyrin 1200 kcal päiviin.

Onko netissä enää mitään pätevää kaloriseurantaohjelmaa kun kiloklubikin muuttui maksulliseksi?

fatsecret.fi on ihan kätevä!

-39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme