Te jotka asutte kaukana kaikesta
Kommentit (17)
Osaan ajaa polkupyörällä ja kävellä.
Joudun ajaan kaupalle ilman lupaa kun eivät kuljeta kotiini. Nälkäänkö pitäisi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
En menetä, kun osaan ajaa rajoitusten mukaan ja selvinpäin.
Puolisoni, joka ajaa aina liikennesääntöjen mukaan, eikä käytä minkäänlaisia päihteitä, menetti ajoluvan sairauskohtauksen seurauksena. Ajokielto kesti onneksi vain kuukauden, mutta kyllä otti päähän, kun piti toimia hänen kuskinaan joka paikkaan.
Miten kaukana pitää asua, että on kaukana kaikesta ja missä kaikki on?
Puoliso kuskaa, ja jos hänkin menettää niin sitten taksilla. Käyn sen verran harvoin kylillä että ei paljon lisäkuluja tule omaan autoon verrattuna.
Autoilut jäisivät pelkästään puolison harteille. Vaikkakin molemmat teemme etätöitä eikä lapsia niin tokihan se toisi välillä uudenlaista järjestelyä elämään. Entistä enemmän ostaisimme ruokaa aina kerralla Prismassa asioidessamme.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menettävät ennemmin tai myöhemmin, joko tapaturman, sairauden tai iän tuomien vaivojen vuoksi.
Tai no, nuorena kuolevat saavat ajaa lopuun asti.
Meilläkin suvussa yksi ikämies joka ei varautunut asiaan ajoissa ja oli sitten ihan pulassa kun kortti lähti. Muutti lopulta vuokralle kaupunkiin, kun ei peräkylällä asumisesta muiden varassa tullut mitään.
Jos asuu kotona niin onko kaukana kaikesta? Mä en oikein tiedä tarkasti missä kaikki on mutta kyllä mä kotikulmilla pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu kotona niin onko kaukana kaikesta? Mä en oikein tiedä tarkasti missä kaikki on mutta kyllä mä kotikulmilla pärjään.
Just näin. Kotona ollessa en ole kaukana mistään, minkä lähellä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menettävät ennemmin tai myöhemmin, joko tapaturman, sairauden tai iän tuomien vaivojen vuoksi.
Tai no, nuorena kuolevat saavat ajaa lopuun asti.
Meilläkin suvussa yksi ikämies joka ei varautunut asiaan ajoissa ja oli sitten ihan pulassa kun kortti lähti. Muutti lopulta vuokralle kaupunkiin, kun ei peräkylällä asumisesta muiden varassa tullut mitään.
Tosiaan, yksi vaihtoehto olis ajaa sillä tyylillä, että ei ole pelkoa iän tuomista vaivoista.
Ei ole ajolupaa, ja jos asuisin kaukaisuudessa, kyselisin neuropolilta ja sossusta oikeudesta kuljetuspalveluihin/taksikorttiin.
Kun ihminen on nuori ja lapseton, hän voi asua missä tahansa perävit..lassa ilman palveluita niin halutessaan. Kun ihminen on keski-ikäinen ja lapsia löytyy, hänen on ensisijaisesti ajateltava lastensa hyvinvointia ja siihen kuukuvat palvelut, opiskelut, terveydenhuolto, harrastukset ym. sosiaalinen elämä. Kun ihminen on vanha ja ei tule enää itsekseen toimeen, hänen on nöyrryttävä ja joko kuoltava saappaat jalassa tai lähdettävä torpastaan asutuskeskuksiin, jos kukaan ei hänestä pidä huolta. This Is Finland.
Mitä sinä teit, että menetit suomen kielen taito?