Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä tiedän kannattaako sinua lähestyä kassajonossa tai kuntosalilla?

Vierailija
31.08.2016 |

Moni sinkkunainen valittaa, että kukaan mies ei tule juttelemaan arjessa.
Yhtä moni sinkkunainen valittaa, että miehet tulevat iskemään vaikka ei haluaisi.
->
Mistä voin miehenä tietää, haluaako nainen juttuseuraa vai ei?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut, että se ei niinkään riipu paikasta eikä edes naisesta vaan miehestä. Lyhyesti oppimani: Jos olet ruma, älä lähesty missään. Jos olet hyvännäköinen, likimain kaikkialla voi lähestyä

Näin on. Jos nuori, hyvännäköinen ja raamikas mies lähestyy, se on flirttiä. Jos vanha lihava mies tekee saman, se on ahdistelua.

Kuvitteleeko joku että naisilla olisi velvollisuus kohdella kaikkia lähestyviä miehiä tasavertaisina? Ei tietenkään ole!

Ahdistelu on juuri tasan sitä. Lähestyminen, joka on kohteen mielestä ei-toivottua. Ja yleensä se lähestymisen vastenmielisyys johtuu siitä lähestyjästä.

Vierailija
22/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ole läsnä hetkessä. Motivoidu siitä, että saat vaihtaa pari sanaa ja saada yhteyden toiseen ihmiseen.

Älä ajattele iskeväsi naisia. Ota tavaksi jutella kaikille mummoista perheenäiteihin. Näin sinusta tulee  luonteva.

Kun sitten joku kiva nainen haluaakin jutella kanssasi enemmän, suhtaudu siihen mukavana bonuksena.

Jos et oikeasti pidä jutuniskemisestä vieraiden kanssa, unohda koko juttu.

Tässä se on! Älä ajattele iskeväsi, ota tavaksi jutella kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hieno periaate. Eli ulkonäön perusteella toinen ei ansaitse tasa-arvoista kohtelua?

Vierailija
24/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi mukavaa, jos joku (komea) mies tulisi tekemään tuttavuutta salilla tai kaupassa. Valitettavasti mun perusilme eli resting bitch face varmasti suojelee mua näiltä yrityksiltä :D

Vierailija
25/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ole läsnä hetkessä. Motivoidu siitä, että saat vaihtaa pari sanaa ja saada yhteyden toiseen ihmiseen.

Älä ajattele iskeväsi naisia. Ota tavaksi jutella kaikille mummoista perheenäiteihin. Näin sinusta tulee  luonteva.

Kun sitten joku kiva nainen haluaakin jutella kanssasi enemmän, suhtaudu siihen mukavana bonuksena.

Tämä.

Ole ihminen, jonka kanssa on helppo jutella. Seurallinen, sosiaalinen, avoin. Mutta lue myös sitä elekieltä. Jos joku treenaa korvalaput korvilla tai muuten keskittyneesti eikä vilkaisekaan sinuun, älä lähesty. Sama kassajonossa. Mutta jos saat hymyn tai katseen, joka viestittää, että sinut on huomattu positiivisessa mielessä, heitä tilaisuuden tullen juttua. Huumori on älyttömän tärkeää.

Älä pyri pöksyihin äläkä edes vonkaa välittömästi kahville. Kahville kysytään sitten, jos juttu lentää mutta sitä ei pysty siinä tilanteessa enää jatkamaan ("hei jatkettaisko juttua jossain myöhemmin?"). Jos et keksi mitään sanottavaa siinä tilanteessa, kun lähestyt ensimmäisen kerran, niin ei sitä ole siellä kahvillakaan.

Muista aina, että nainen voi olla parisuhteessa. Tee siis vain sellaisia lähestymisiä, että ei ole kiusallista moikkailla häntä jatkossakaan. Muista myös, että hänen poika- tai tyttöystävänsä saattaa olla häntä vastassa salin tai kaupan ulkopuolella. Siinä tapauksessa tervehdit häntäkin ja toivotat molemmille mukavaa päivänjatkoa tms.

Vierailija
26/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, hieno periaate. Eli ulkonäön perusteella toinen ei ansaitse tasa-arvoista kohtelua?

Ei jos kyse on pariutumisesta. Siinä myös ulkonäöllä on merkitystä. Tykkäät siitä sitten tai et.

Vierailija
27/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sinkkunainen valittaa, että kukaan mies ei tule juttelemaan arjessa.

Yhtä moni sinkkunainen valittaa, että miehet tulevat iskemään vaikka ei haluaisi.

->

Mistä voin miehenä tietää, haluaako nainen juttuseuraa vai ei?

Näin miehenä en ainakaan pitäisi, että minua lähestyttäisiin kassajonossa. Todella ikävä paikka lähestyä, kun pitää kortteja kaivaa ja ostokset maksaa. Mieluummin sitten siinä vaiheessa, kun on menty kassan ohi. Kuntosalikaan ei ole kovin ideaali paikka, mutta jos jossain vaiheessa, niin silloin, kun tekee kevyitä lämmittellyjä tai jäähdyttelyjä esimerkiksi kuminauhalla. Ei missään tapauksessa kesken varsinaisen treenin.

Vierailija
28/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jätkät olette noin avuttomia aina. Jos saat aina tylyä palautetta naisilta niin voit olla varma että yrität aivan liian hyvännäköisiä.

Vierailija
29/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sinun periaatteesi on? Pakko mennä naimisiin ensimmäisen lähestyjän kanssa että ei vain kohtele ihmisiä epätasa-arvoisesti? Olet sekaisin.

Vierailija
30/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi mukavaa, jos joku (komea) mies tulisi tekemään tuttavuutta salilla tai kaupassa. Valitettavasti mun perusilme eli resting bitch face varmasti suojelee mua näiltä yrityksiltä :D

Minulla on samanlainen ilme, mikä taitaa olla hyvä kaikkien kannalta. Tuollainen lähestyminen saisi minulta konseptit ihan sekaisin. Hyvä jos muistaisin nimeni jos sitä kysyttäisiin. Tällaisen sosiaalisesti täysin taidottoman ja avuttoman ihmisen pitää tietää selvästi mistä on kyse että osaa käyttäytyä siinä tilanteessa. Nettideittailu on ollut pelastus. Siinä on selvää mitä tehdään ja saa miettiä etukäteen, miten tilanne menee.

Eli pyydän tässä anteeksi miehiltä, joille olen ollut tyly kun minua on pari kolme kertaa lähestytty kivasti (minä EN!!! tarkoita teitä, palstan "kilttimiehet"!!!"), se ei johtunut teistä. Halusin vain pian pois tilanteesta, jossa en tunne oloani mukavaksi ja jossa tiedän että tekisin itsestäni idiootin.

Vierailija
31/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Kyllä minulle saa tulla juttelemaan vaikka se juttelu ei olisikaan luontevaa. Ja saa ihan rehellisesti olla niitä treffejä havittelemassa ja saa olla kömpelö. Olen itsekin rento kuin rautakanki kaikissa sosiaalisissa tilanteissa. Minuun vetoaa paremminkin sellainen vähän kömpelö lähestyminen kuin hirveän sulava. Silloin tunnen olevani kaltaiseni seurassa.

Vierailija
32/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen on tietysti ei mistään.

Lähtökohtaisesti naisia ei kannata kaupungilla lähestyä. Jos odottelee naiselta jotain elettä, hymyä ym. saakin sitten odotella.

Naisia ei tässä(-kään) asiassa kannata kuunnella. Tietysti sinkkunaiset haluaisivat, että miehet lähestyisivät, koska naiset haluaa päästä mahdollisimman helpolla, mutta osalle naisista sellainen on hyvin häiritsevää. Naisten on helppo vähätellä aloitteen tekemisen vaikeutta, koska se on heille pelkkää teoriaa. Käytännössä, jos minä menen tekemään tuttavuutta, ja saan naisen vaivaantumaan, saan hänelle tukalan olon, kyllä se pahalta itsestä tuntuu, ei siitä yli pääse olankohautuksella, siinä on päivä pilalla.

Ei ikävistä tunteista sormia napsauttamalla pääse, luulisi teidän naisten ainakin sen verran ymmärtävän.

Vierailija
33/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jätkät olette noin avuttomia aina. Jos saat aina tylyä palautetta naisilta niin voit olla varma että yrität aivan liian hyvännäköisiä.

Tylyt pakit on ihan oikeutetut kun ulkonäkö ei miellytä? Voi sen ei sanoa ihan kohteliaastikin.

Miten ihmeessä sitten esimerkiksi lihavat ämmät kehtaavat uhriutua heihin kohdistuvasta vartalon arvostelusta kun kerran naisten oma mielipide on se ettei ulkonäön perusteella voi vaatia tasa-arvoista kohtelua.

No ei kai siinä. Täytyykin muistaa nämä seuraavan kerran kun se epätoivoinen valas tulee hinkkaamaan selluliittipersettään yökerhon tanssilattialla.

Vierailija
34/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hyvännäköinen ja ihan taviskin nainen on oppinut sen että kohteliaat pakit ei riitä. Jos et ole tyly, se tarkoittaa ihan liian monen miehen mielestä sitä että jee, tässähän on potentiaalia, nyt vain inttämään niin kyllä se vielä suostuu. 

Vierailija
35/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvännäköinen nainen antaisi tylyä palautetta? Kyse on lähinnä luonteesta. Itse olen mennyt juttelemaan muutamalle nätille naiselle ja kaikilta olen saanut hyvän vastaanoton. Sen sijaan koitin ihan ohimennen vain jutella yhdelle naiselle, josta en ollut yhtään kiinnostunut ja tämä vain tylysti ei kommentoinut tai reagoinut mitenkään.

Vierailija
36/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttää tylyt pakit, niin kannattaa aina luoda katsekontakti ennen lähestymistä. Jos nainen hymyilee ja katsoo takaisin, niin tällöin voit lähestyä. Jos hän toistuvasti välttelee katsettasi, niin kannattaa ottaa uusi kohde.

Vierailija
37/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perheeäiti ostoksilla, niin sinä siinä tormaat juttelemaan. Tollo.

Vierailija
38/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hyvännäköinen ja ihan taviskin nainen on oppinut sen että kohteliaat pakit ei riitä. Jos et ole tyly, se tarkoittaa ihan liian monen miehen mielestä sitä että jee, tässähän on potentiaalia, nyt vain inttämään niin kyllä se vielä suostuu. 

Ensin kohteliaat pakit, ja jos mies jää inttämään, niin vasta sitten tylyt pakit. Problem solved.

39/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Kyllä minulle saa tulla juttelemaan vaikka se juttelu ei olisikaan luontevaa. Ja saa ihan rehellisesti olla niitä treffejä havittelemassa ja saa olla kömpelö. Olen itsekin rento kuin rautakanki kaikissa sosiaalisissa tilanteissa. Minuun vetoaa paremminkin sellainen vähän kömpelö lähestyminen kuin hirveän sulava. Silloin tunnen olevani kaltaiseni seurassa.

Kyllä kysyjä onkin aluksi rautakanki, älä siitä huoli. Vaan kun kysyjä ei myöskään tiedä yhtään, miten suhtaudut lähestymiseen. Jos hän ei koskaan lähesty ketään, hän ei todennäköisesti uskalla lähestyä sinuakaan. Jos taas hänellä on tapana jutella vähän kaikille, olla avoin, hänen on helpompi jutella sinullekin.

En antanut ohjeitani niinkään lähestyttävän kuin lähestyjän olon helpottamiseksi.

Vierailija
40/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä paikkoja pyrkiä lähestymään. Jos yrität, niin mäjäytän sinua sateenvarjolla tai käsilaukulla, hyvä etten käsipainolla päähän. Et sinä kyllä yritäkään, sillä otan noissa paikoissa aina niin yrmyn ilmeen, että juokset kiireesti karkuun huonot housuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä