Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, eikö tule osumia Tinderissä? Kerron miksi

Vierailija
07.02.2026 |

Joka päivä kuulemme palstalla, että naiset eivät kiinnostu kenestäkään, osumia ei tule.

Jos yritätte oikeasti saada jonkun kiinnostumaan itsestänne nopealla vilkaisulla, tässä pari perusvinkkiä:

Lueta se profiili jollakulla naisella, joka tuntee sinut ja johon luotat. Tsekatkaa myös kuvat.

Älä kerro tulotasoasi tai yritä tehdä muuten vaikutusta jollain tuollaisella. Voit kertoa käyväsi töissä tai tulevasi toimeen, se riittää.

Älä takerru pituuteesi yms. Naista kiinnostaa itsevarma mies. Jos olet poikkeuksellisen lyhyt, voit sanoa siitä, mutta ei ole mitään väliä oletko 175 vai 178 cm.

Älä laita (ainakaan ainoiksi) kuviksesi seuraavia: sinä ja kala, sinä ja auto, sinä ja kalja. Plussaa, jos kuvissa on muitakin kuin selfieitä tai peilikuvia - on plussaa jos sinulla on kaveri joka voi ottaa sinusta kuvan.

Kerro millainen olet. Ei paljonko tienaat tai paljonko nostat penkistä. Millainen olet, mikä sinua kiinnostaa, mistä innostut, mistä haaveilet.

Kerro millaisen naisen haluat. Ei minkänäköisen, minkä painoisen jne, vaan minkä luonteisen. Jos jauhat painosta tässä vaiheessa, vaikutat pinnalliselta ja myös hoikat naiset kavahtavat. Voit sitten hiljaa olla tykkäämättä profiileista, jotka eivät istu makuusi, sillä hyvä. Kerro millainen nainen saa sut haluamaan oppia hänestä lisää. Kerro haluatko kotona viihtyvän ihmisen vai seikkailunhaluisen matkustelijan. Kerro haaveiletko leffoista innostuneesta naisesta, eräretkeilijästä, keikkareissuista innostuvasta, autoporukoissa viihtyvästä, lukevasta tms naisesta. 

Ei tää ole ydinfysiikkaa, mutta tosi monella menee aivan metsään. On kuva kalja kädessä ja aurinkolasit päässä, kuvauksessa vaan että mimmin pitää olla urheilullinen ja että tarjolla on 20 cm ja käyn lenkillä joka päivä. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha turn-off on jos kuvausteksti on sellaista että

Kukaanhan ei minusta kiinnostu mutta

Vierailija
2/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnosta ja varsinkaan naisten jorinoitten perusteella ei kannata profiilia tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pärjää lähinnä naamakertoimella. Jos et nykyisellä naamalla pärjää, lopeta Tinder tai mene kauneusleikkaukseen. 

Vierailija
4/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään kiinnosta ja varsinkaan naisten jorinoitten perusteella ei kannata profiilia tehdä.

Jos ei halua naisia niin ei kannata kuunnella naisia.

Vierailija
5/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pärjää lähinnä naamakertoimella. Jos et nykyisellä naamalla pärjää, lopeta Tinder tai mene kauneusleikkaukseen. 

Ja sanon tämän komeana miehenä, joka pärjää vallan hyvin Tinderissä. Tilanne olisi aika lailla sama oli minulla bioteksti ja muuta tietoa tai ei, jos kuvat muuten ovat samat. Nuo tiedot ovat vain hyödyllisiä, koska niihin voi tarttua smalltalkin aloittamiseksi. 

Vierailija
6/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua naisia niin ei kannata kuunnella naisia.

Naisia ei kannata kuunnella missään pariutumiseen liittyvässä asiassa jos niitä naisia haluaa.

Vierailija
7/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat - tässäkö se syy onkin? 

Itse olen laittanut kalakuvia Tinderin täyteen ja munan kuvan laitan heti aina pyytämättä, ettei tule yllätyksiä deiteillä - joille en ole kylläkään vielä päässyt, kun akat on niin nirsoja.

Vierailija
8/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ikuinen neuvo: käy vain suihkussa bro ja ole oma itsesi. Hymy auttaa.

Vierailija
9/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän oikeaksi miksi. Tinderin sukupuolijakauma on 20% naisia ja 80% miehiä. Tämä ihan faktaa. Naiset eivät siis käytä tinderiä siinä määrin mitä miehet. Suosittelen tosielämässä tapaamista.

Vierailija
10/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän oikeaksi miksi. Tinderin sukupuolijakauma on 20% naisia ja 80% miehiä. Tämä ihan faktaa. Naiset eivät siis käytä tinderiä siinä määrin mitä miehet. Suosittelen tosielämässä tapaamista.

No toihan se on. Kilpailu on miehillä kovaa, siksi siihen profiiliin kannattaisi vähän panostaa.

Vierailija
11/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on tilanne, että osumia tulee nolla, niin mitä siinä häviää jos kokeilee? Saahan sen vaihdettua takaisin siihen 182 cm - 20 cm - SaiPa on rautaa! -versioon jos ei natsaa.

Vierailija
12/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliset kaverini ovat ottaneet kuvat ja ollaan yhdessä tehty bioteksti. Matcheja alle 10 monen kuukauden ajalta. Ei auttanut.

Vierailija
13/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lueta se profiili jollakulla naisella, joka tuntee sinut ja johon luotat. Tsekatkaa myös kuvat."

Tehty, ei vaikutusta. 

"Älä kerro tulotasoasi tai yritä tehdä muuten vaikutusta jollain tuollaisella. Voit kertoa käyväsi töissä tai tulevasi toimeen, se riittää."

Mainitsen työskenteleväni omalla alalla ja viihtyväni työssäni, liekö virhe. 

"Älä takerru pituuteesi yms. Naista kiinnostaa itsevarma mies. Jos olet poikkeuksellisen lyhyt, voit sanoa siitä, mutta ei ole mitään väliä oletko 175 vai 178 cm."

En takerru, olen 185cm tosin. 

"Älä laita (ainakaan ainoiksi) kuviksesi seuraavia: sinä ja kala, sinä ja auto, sinä ja kalja. Plussaa, jos kuvissa on muitakin kuin selfieitä tai peilikuvia - on plussaa jos sinulla on kaveri joka voi ottaa sinusta kuvan."

Kuvat naispuolisten kavereiden kanssa valittu, osa ammattikuvaajalla. Ei selfietä, ei peilikuvia, ei alkoholia. 

"Kerro millainen olet. Ei paljonko tienaat tai paljonko nostat penkistä. Millainen olet, mikä sinua kiinnostaa, mistä innostut, mistä haaveilet."

Kerrottu. Ei vaikutusta. 

"Kerro millaisen naisen haluat. Ei minkänäköisen, minkä painoisen jne, vaan minkä luonteisen. Jos jauhat painosta tässä vaiheessa, vaikutat pinnalliselta ja myös hoikat naiset kavahtavat. Voit sitten hiljaa olla tykkäämättä profiileista, jotka eivät istu makuusi, sillä hyvä. Kerro millainen nainen saa sut haluamaan oppia hänestä lisää. Kerro haluatko kotona viihtyvän ihmisen vai seikkailunhaluisen matkustelijan. Kerro haaveiletko leffoista innostuneesta naisesta, eräretkeilijästä, keikkareissuista innostuvasta, autoporukoissa viihtyvästä, lukevasta tms naisesta."

Tästäkin lyhyt maininta, naisen ulkonäöstä ei mainintaa. Kun nyt etsin kumppania, en mainoskasvoa. 

Ei tosiaan näillä ollut ainakaan itselle vaikutusta, mätsejä tulee 0-2 per kk. 

Toivottavasti muille auttaa. 

Vierailija
14/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yön aikana pari osumaa. Pulska iha nätti likka ja joku 50+ ritva. No ei siitä sen enempää ku muistinki aamulla et eissäättänä mähä oon jo naimisissa ja poistin koko tinrerin. Kuha kännis testasin : D

Vierailija
15/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttis, miten voisin muuttua jännikseksi?!

Vierailija
16/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran että haluan tutustua tavalliseen naiseen. Sain joku 115 osumaa vuorokaudessa. Mulla oli tavallinen kuva joka oli otettu meren rannalla illalla. Vastasin 7 naiselle ja menin viiden kanssa treffeille ja neljän kanssa oli seksiä. totesin ettei naiset halua parisuhdetta vaan läheisyyttä koska ei naiset sitten lopulta halunneet tapailla usemmmin.

Vierailija
17/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikealle swaippaamiset menee tinderissä 3% miehistä. Näillä miehillä on enemmän vaihtoehtoja mitä kauniilla naisilla. 

Tee sitä, tätä ja tuota neuvot ovat oikeasti aika alentavia ja kertoo vain kuinka pihalla neuvon antaja on. 

Vierailija
18/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain yön aikana pari osumaa. Pulska iha nätti likka ja joku 50+ ritva. No ei siitä sen enempää ku muistinki aamulla et eissäättänä mähä oon jo naimisissa ja poistin koko tinrerin. Kuha kännis testasin : D

Tämä on jotenkin elämänmakuinen viesti - pakko pitää.

Vierailija
19/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuoliset kaverini ovat ottaneet kuvat ja ollaan yhdessä tehty bioteksti. Matcheja alle 10 monen kuukauden ajalta. Ei auttanut.

Jos olet parisuhdetta hakemassa, niin sen yhden hyvän mätsin luulisi olevan se päätavoite, sen sijaan että saisi 100 "ok-ei ehkä kiinnosta" -mätsiä.

Vierailija
20/33 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet parisuhdetta hakemassa, niin sen yhden hyvän mätsin luulisi olevan se päätavoite, sen sijaan että saisi 100 "ok-ei ehkä kiinnosta" -mätsiä.

Niinhän se onkin, mutta matchista on aika pitkä matka siihen, että jutut sopii yhteen ja livenä klikkaa.