ÄSKEN PRISMASSA järkytyin tosi pahasti!!! Itku meinas tulla silmään
Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...
Onneksi mulla on sentään järkeä päässä ja ostan vain kalleinta ja laadukkainta.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...
Onneksi mulla on sentään järkeä päässä ja ostan vain kalleinta ja laadukkainta.Kalleinta ja laadukkainta? Ok. Mutta mitä teit Prismassa?
Varmaan ei ollut rahaa ostaa mitään.
Ap, laita tänne kolmen päivän ruokalistasi, niin katsotaan putoaako arvostelultasi pohja pois.
kyllä sun ap olis vaan pitänyt aukaista ne padot siinä Prisman maitohyllyn luona. Olisit itkenyt kaiken sen tuskan pois, minkä ihmisten halvat ostokset sinussa aikaansaa. Olisit eheytynyt ja puhdistunut. Mutta ensi kerralla sitten.
Mun mielestä kotimaista- merkillä on paljon hyviä tuotteita. Samaten rainbow:lla. Mm. vessapaperi ja talouspaperi (ne valkoiset) on ihan hyvää tavaraa. Kotimaista maidot on hyviä ja rainbown hajusteettomat pyykinpesuaineet.
Sitten toki on juttuja mistä en tingi. Kuten lapselle ostan muumivaippoja koska ne on kotimaisia. Ja leivänpäälle laitetaan aina oivariinia, ei mitkään halpismargariinit kyllä uppoa meille ollenkaan...
Vieläkö sinua nytkin itkettää? Vaikka tästä tapauksesta on kulunut puoli vuotta!
Kuka idiootti ostaa marinadimössöä?
Ei tuu mieleen miettiä enempää?