Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄSKEN PRISMASSA järkytyin tosi pahasti!!! Itku meinas tulla silmään

Vierailija
31.08.2016 |

Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...
Onneksi mulla on sentään järkeä päässä ja ostan vain kalleinta ja laadukkainta.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/106 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa? Minä ostan ruoat Stockmannilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli juuri mieleen että mikä on oikeasti se laadukkain kanatuote? Kariniemen ja jonkun muun kanan sisäfileen välillä ollu yli kymmenen senttiä eroa kilohinnassa. Vaihdoin heti kalliimpaan.

Ap

Vierailija
84/106 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein ei aina oo paras. Otetaan esimerkiksi meetwurst, mikä on paheeni, jota harvoin harrastan. En siis syö paljon kestomakkaroita, vaikka ne hyvältä maistuvatkin. Lähikaupassani S-marketissa "Kotimaista"-halpis meetwurstiin oli ainakin käytetty eniten lihaa vertailemistani meetwursteista ja siinä ei ollut soijaa. Makukin oli hyvä. Yleensäkin kannattaa katsoa mitä sillä rahalla saa. Joku ostaa 5 miljoonan timanttisormuksen, joku toinen tekee samalla rahalla kerrostalon... joku ostaa jotain sijoitustuotteita, jotka ei oo kohta minkään arvoisia ja neljäs käyttää sen huumeisiin ja kuolee... valintojen maailma. Valitkaa viisaasti.

Vierailija
85/106 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/106 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
88/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ;) Onneksi käyn Herkussa niin en tuollaista pääse näkemään.

Vierailija
89/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendaze kirjoitti:

Varmaan kattelit mun viikko-ostoksia. Lainaatko vähän rahaa että voin Rainbown paskapaperin sijaan ostaa Lambia ja tavallisten kananmunien sijaan luomua? En tarvii ku puolisen tonnia kuussa, niin voin vaihtaa haluamaasi tuotteisiin.

Mihin tarvitsen puoli tonnia? Minä ostan kaikki luomuna mitä myydään ja ruuat teen alusta asti itse. Ruokalasku 450e/kk (4hlö) tähän kuuluu jälkkärit ym. Täytyy vain olla kyvykäs tekemään raaka-aineista itse ruuat ym.

Vierailija
90/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

Varmaan kattelit mun viikko-ostoksia. Lainaatko vähän rahaa että voin Rainbown paskapaperin sijaan ostaa Lambia ja tavallisten kananmunien sijaan luomua? En tarvii ku puolisen tonnia kuussa, niin voin vaihtaa haluamaasi tuotteisiin.

Kananmuna

Mikä on kananmuna?

https://www.google.com/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1…

Vierailija
91/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan muita halpistuotteita, mutta en K-Menun tuotteita. Kerran erehdyin ostamaan K-Menun siskonmakkaroita, ja soppa jäi syömättä.

Vierailija
92/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...

Mikset sitten jakanut siellä kaupassa satasen seteleitä niille, joiden vuoksi sinulta ihan itku meinasi tulla?

Vierailija
93/106 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendaze kirjoitti:

Tämä ihmetyttää aina, kun säästetään noinkin paljon viihtyvyyteen vaikuttavassa asiassa se 50 senttiä 2 kuukaudessa. Sitten illalla baariin ainakin kolmekymppiä.

Vierailija
94/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulkki? Kerrotko mitä tarkoittaa?

Vierailija
96/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalleinta ja laadukkainta? Ok. Mutta mitä teit Prismassa?

Vierailija
97/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

Tämä ihmetyttää aina, kun säästetään noinkin paljon viihtyvyyteen vaikuttavassa asiassa se 50 senttiä 2 kuukaudessa. Sitten illalla baariin ainakin kolmekymppiä.

Viihtyvyys ja paskapaperi OK!

Jokainen meistä saa viihdykettä erilaisista asioista.

Vierailija
98/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan muita halpistuotteita, mutta en K-Menun tuotteita. Kerran erehdyin ostamaan K-Menun siskonmakkaroita, ja soppa jäi syömättä.

Olisitko tehnyt Korpelan siskonmakkarasta (Korpela valmistaa molempia, ovat vierekkäin siellä tiskissä mutta Korpelan omalla nimellä hinta on kaksinkertainen)?

Kun K-Menu lanseerattiin, odotin, että vihdoin olisi tehty merkki, joka takaa tuotteen suomalaisuuden. Mutta ei. Samaa Pirkkaa ja Rainbow'ta ne ovat, saa tihrustaa valmistusmaata.

Vierailija
99/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä oikeasti järkyttää se paskan määrä mitä suurin osa ihmisistä kaupasta ostaa. Leipiä, leikkeleitä, valmiiksi marinoituja lihoja, jugurtteja, valmisruokia, beceliä ym. Hyvin harva ostaa kaupasta oikeasti RUOKAA. Moni ostaa teollisia mössöjä. Ei ihmekään että ihmiset voivat niin huonosti, kun enää ei syödä ruokaa, vaan syödään mössöjä.

Ruualla tarkoitan siis lähinnä lihoja, puhtaita marinoimattomia lihoja, vihannesosastolta tuotteita (lanttu, punajuuri, kukkakaali, parsakaali), kananmunia. Kaikkea mahdollisimman vähän prosessoitua.

Toisaalta se rehu, millä lihakarjaa nykyään kasvatetaan ja maaperä + lannoitteet, missä vihannekset kasvatetaan, ei siinä marinadit paljon tilannetta pahenna. Ruuan ravinnesisältö on ihan muuta, mitä ihmiset kuvittelevat sen olevan.

Eikös marinadi saa lihan säilymään paremmin, eikös ole hyvä asia jos lihaa menee vähemmän roskiin?

Nuo vihannekset, olen ymmärtänyt ettei siellä Espanjassa pahemmin tarvitse multaakaan, ja maaperä pilaantuu tehokkaasti myrkyistä ja suolapitoisuuden kasvamisesta johtuen, pohjavesi loppuu...

Vierailija
100/106 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapris kirjoitti:

Porvoossa ei ole Prismaa! Hahaa!

Leikisti on :D