Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄSKEN PRISMASSA järkytyin tosi pahasti!!! Itku meinas tulla silmään

Vierailija
31.08.2016 |

Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...
Onneksi mulla on sentään järkeä päässä ja ostan vain kalleinta ja laadukkainta.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ihmisillä ei ole henkistä pääomaa. Ne jotka ostavat vaaleaa leipää, lauantaimakkaraa, rasvatonta maitoa, limuja, kaljaa yms. Niiden lapsetkin oppii samat tavat. Sairaudet lisääntyy, ja niitä hoidetaan lääkkeillä. Ja sitten kansa on entistä sairaampaa sakkia!

Vierailija
42/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on tyhmin juttu missä kannattaa säästää! Se näkyy terveysmenoissa myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin vähä mitä ihmiset osti niin aina halvinta moskaa mitä on, kauheita bulkkituotteita ja vertaillaan hintoja ja otetaan halpamerkeistä halvin. Ihan järkyttävää, mitä tuollainen tekee terveydelle...

Eli olit vain katselemassa siellä Prismassa, mutta itse ostat ihan muualta?

Vierailija
44/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset ostavan Valion Arki-maitoJUOMAA. Niin paljon käsitelty tuote ettei sitä edes saa kutsua maidoksi.

Vierailija
45/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailepa ap joskus ihan huviksesi kalliin ja halvan tuotteen pakkauksia. Sisällysluettelo identtinen ja valmistajakin sama. SOK:n merkki Kotimaista on sellainen, että jotkin tuotteet jäävät minulta hyllyyn. Huomasin, että ne tekee sama firma, jonka tuotteisiin olen joutunut pettymään useamman kerran. Ei ole ollut hinta-laatusuhde kohdallaan.

Vierailija
46/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JA SÄ OLIT PRISMASSA, HUUTONAURUA TOSIAAN, PRISMA, PRISMA

Siis niinpä.. en tulis kyllä ap:na yhtään elvistelemään......  :DD

Vierailija
48/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä oikeasti järkyttää se paskan määrä mitä suurin osa ihmisistä kaupasta ostaa. Leipiä, leikkeleitä, valmiiksi marinoituja lihoja, jugurtteja, valmisruokia, beceliä ym. Hyvin harva ostaa kaupasta oikeasti RUOKAA. Moni ostaa teollisia mössöjä. Ei ihmekään että ihmiset voivat niin huonosti, kun enää ei syödä ruokaa, vaan syödään mössöjä.

Ruualla tarkoitan siis lähinnä lihoja, puhtaita marinoimattomia lihoja, vihannesosastolta tuotteita (lanttu, punajuuri, kukkakaali, parsakaali), kananmunia. Kaikkea mahdollisimman vähän prosessoitua.

Toisaalta se rehu, millä lihakarjaa nykyään kasvatetaan ja maaperä + lannoitteet, missä vihannekset kasvatetaan, ei siinä marinadit paljon tilannetta pahenna. Ruuan ravinnesisältö on ihan muuta, mitä ihmiset kuvittelevat sen olevan.

Vierailija
49/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset ostavan Valion Arki-maitoJUOMAA. Niin paljon käsitelty tuote ettei sitä edes saa kutsua maidoksi.

Valiolla on muutenkin nyt menossa joku tendenssi manipuloida maitoa mitä kummallisimmiksi tuotteiksi.

Niin kuin nyt tämä uusi lihankorvike mifu...

Vierailija
50/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä oikeasti järkyttää se paskan määrä mitä suurin osa ihmisistä kaupasta ostaa. Leipiä, leikkeleitä, valmiiksi marinoituja lihoja, jugurtteja, valmisruokia, beceliä ym. Hyvin harva ostaa kaupasta oikeasti RUOKAA. Moni ostaa teollisia mössöjä. Ei ihmekään että ihmiset voivat niin huonosti, kun enää ei syödä ruokaa, vaan syödään mössöjä.

Ruualla tarkoitan siis lähinnä lihoja, puhtaita marinoimattomia lihoja, vihannesosastolta tuotteita (lanttu, punajuuri, kukkakaali, parsakaali), kananmunia. Kaikkea mahdollisimman vähän prosessoitua.

Toisaalta se rehu, millä lihakarjaa nykyään kasvatetaan ja maaperä + lannoitteet, missä vihannekset kasvatetaan, ei siinä marinadit paljon tilannetta pahenna. Ruuan ravinnesisältö on ihan muuta, mitä ihmiset kuvittelevat sen olevan.

Joo, mutta minä en lihojani kaupasta ostakaan, vaan suoraan tilalta. Pääsee jutulle itse maajussin kanssa ja tietää mitä syö. 

Vierailija
51/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo

Mun mielestä luokaton. Ei edes pätkääkään käytetty omaa mielikuvitusta, vaan otettu vanha puhki kaluttu trollausaihe. Eipä taas yllätä, että mammat täysillä mukana.

Olen jo pitkään miettinyt, että kuinka paska ja naamaan hierottu sen trollin oikein pitää olla, ettei edes yksinkertaisin mamma siitä provosoituisi. Ilmeisesti kyseinen trolli on tällä palstalla sula mahdottomuus.

Tälle kuitenkin 0/5. Edes yhtä pojoa ei voi yrityksestä antaa, koska tässä trollissa ei kerta kaikkiaan ollut yritystä edes hyppysellisen vertaa.

Vierailija
52/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ostaa paskaa, kellä ei ole varaa laatutavaraan.

Tarkoitatko samalla, että ne ostaa kallista jotka kuvittelevat ostavansa laatua vaikka yleensä ostavat ihan sitä samaa kamaa mitä muut joita ei merkki ja imago niin paljoa kiinnosta halvemmalla?

Vierailija
53/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin. Ostin hammastahnan, broilerinsuikaleita ja 3 olutta :D

Vierailija
54/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään Pirkan valmissalaatin, koska se on halvempi, kuin Fresh-salaatti. Avasin paketin ja aloin sekoittamaan kanat, kastikkeet ja muut salaatin sekaan. Nehän on pakattu jokainen erikseen. Ja jokaisessa lukee Fresh, vaikka salaatin kannessa lukee Pirkka. Hmm.....

Vierailija
55/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ihmisillä ei ole henkistä pääomaa. Ne jotka ostavat vaaleaa leipää, lauantaimakkaraa, rasvatonta maitoa, limuja, kaljaa yms. Niiden lapsetkin oppii samat tavat. Sairaudet lisääntyy, ja niitä hoidetaan lääkkeillä. Ja sitten kansa on entistä sairaampaa sakkia!

Jenkeissähän lääkeyhtiöillä ja ruokajäteillä on samat omistajat.. Mitenköhän suomessa.. Siinä jollekin toimittajalle selvitettävää. Suomessa ainakin samat henkilöt ketkä istuu valion ja vaasaleipomoiden hallituksissa ovat päättömässä suomen valtion virallisista ruokasuosituksista, ruokaympyrästä. Siksi maitoa ja leipää tulisi vetää suositusten mukaan niin paljon vaikka se harvan vatsalle sopii.

Vierailija
56/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole äiskän ja papparazzen opit ojaan huvenneet :)

Vierailija
57/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatehtaassa työskennellessäni voin paljastaa: pakkaus vaihtuu, resepti ei.

Vierailija
58/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioioi... esim Pirkka "jaffa" keksit sikahyviä... ja fazerin valmistamia... eläköön halpa tuotteet 😊

Vierailija
59/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei ole Prismaa! Hahaa!

Vierailija
60/106 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendaze kirjoitti:

Varmaan kattelit mun viikko-ostoksia. Lainaatko vähän rahaa että voin Rainbown paskapaperin sijaan ostaa Lambia ja tavallisten kananmunien sijaan luomua? En tarvii ku puolisen tonnia kuussa, niin voin vaihtaa haluamaasi tuotteisiin.

En voisi siirtyä takaisin tavallisiin kananmuniin vaikka köyhä olenkin. Maku ratkaisee. Monia muitakaan halvimpia ruokia en voi ostaa, koska olen maistanut huomattavasti laadukkaampia hieman kalliimpia, niin takaisin ei ole tulemista. Myös kotimaisuus ratkaisee.