Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko joku muu Hiljainen todistaja( Silent Witness) -sarjaa?

Vierailija
04.05.2026 |

Olen ihan koukussa siihen. Sääli, että tulee niin myöhään. Eilenkin oli todella jännittävä, mutta piti keskeyttää katsominen, koska piti herätä aamulla töihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko se sarja? En ole katsonut, mutta ihmetellyt kun joka ikinen päivä teeveeohjelmissa on sekä hiljainen todistaja että wallander elokuva? Miten helvetin monta jaksoa tuollaisia on kuvattu? Ja rekka-autolasteinako YLE niitä ostaa? 

Vierailija
2/12 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat saaneet näyttää sarjan alusta. Nämä uudemmat jaksot on surkeita, kukaan ei osaa näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Vois tosiaan tulla alusta. 

Vierailija
4/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pari ekaa tuotantokautta mutta sitten meni tosiaan niin teennäiseksi ettei pystynyt katsomaan enää

Vierailija
5/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on boksilla, mulla on pari sataa true crime -ohjelmaa (lähinnä Fri-kanavalta) odottamassa katselua, pari päivässä katson. Olen ihan koukussa niihin! 

Vierailija
6/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos ei muuta tule. 

Vierailija
7/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut useiden vuosien ajan. Toisin kuin monissa muissa sarjoissa, näyttelijöiden vaihtuminen  ei ole haitannut.  Pääosan esittäjä on käsittääkseni pysynyt samana, roolitus on onnistunut aina  kaikkien näyttelijöiden osalta.  Rujoa patologista nähtävää vaikka tietääkin elimet keinotekoisiksi.  Pidän sarjaa laadukkaana, englantilaiset osaavat. 

Vierailija
8/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku näytelty draama/rikossarja? Luulin rikosdokkarisarjaksi.

Vierailija
9/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulisivat alusta saakka, uudempien juonet lähteneet välillä pahasti lapasesta. Kausia 1-8 en ole koskaan nähnyt mutta ovat tiettävästi paljon parempia?

Vierailija
10/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin jos pääsisi näkemään alusta.

Vierailija
11/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mutta vain koska mitään muuta ei tule enää ja tottunut pitämään tv päällä kunnes menen sänkyyn. Sängyssä saatan katsoa muuta esim areenasta. Nuo vanhat on parempia kuin uudet mitä tuli ylellä talvella.

Vierailija
12/12 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut useiden vuosien ajan. Toisin kuin monissa muissa sarjoissa, näyttelijöiden vaihtuminen  ei ole haitannut.  Pääosan esittäjä on käsittääkseni pysynyt samana, roolitus on onnistunut aina  kaikkien näyttelijöiden osalta.  Rujoa patologista nähtävää vaikka tietääkin elimet keinotekoisiksi.  Pidän sarjaa laadukkaana, englantilaiset osaavat. 

Alkuperäisessä naispääosassa oli Sam Ryan, jota esitti Amanda Burton. Tykkäsin niistä jaksoista kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi