Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun tuki saatavat on yhteensä 2723e/kk eikä ole aikomustakaan mennä töihin

Vierailija
31.08.2016 |

elämän laatu on todella hyvä-

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jonkun kokoomuslaisen surkea trollaus.

EK:n Häkämies varmaan asialla.

Tai Sauli Niinistö. Hänhän joskus heitti jonku esimerkkin paljonko perhe tienaa sosiaalitulla ja kun asiaa vähän pengottiin, niin koko PK-seudulta löytyi kaksi esimerkin ääritapausperhettä.

Vierailija
22/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan itse 500€ miinus verot.. Ja siitä opintolaina 115/k pois..

Asun sähköttömässä asunnossa (ex miehen, ja säälistä saan olla täälä) ja on välillä nälkä.. Tukia en saa. 200 on elettävä seuraavat 2kk..

Alkaa olla voimat lopu.. :(

Ei töitä hausta huolimatta. Mä en oikein jaksa enää elää..

Jaa,mulla jää joka kuu säästöön n200-300eur. Asun luksus elämää

Ap

Hieno homma! Mun mummi joskus sano että ahneella on paska loppu.. Mä uskon siihen

T: arvaa mikä sormi mulla on täälä pystyssä ❤️

Peukalo? No se ahne elää mukavasti ja nauttii elämästä. Kaikille meille tulee se loppu jossain vaiheessa. Eikö ole kivempi elää ennen loppua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä trolleilla saadaan ihmiset luulemaan kaikkea lukemaansa todeksi. Näin toimi natsi-Saksakin lietsoen kansalaisiaan toisiaan vasten syyttäen juutalaisia kaikesta mikä oli silloin pielessä.  Helppo hallita sekasortoista ja toisilleen vihamielistä kansaa. Ei mitään uutta auringon alla, aina tehdään samat tyhmyydet toisten ahneuden, toisten typeryyden vuoksi.

Vierailija
24/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatavat? Eli sinä olet velkaa sossuun tuon verran? Jäit kiinni jostain huijauksesta?

Vierailija
25/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tuosta 2000 niin lähempänä todellisuutta.

Vierailija
26/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta karsitaan tukia kunnolla ja nämä pentutehtailijat joutuu tosi koville, alkaa lapset menemään sijoitukseen kun ei pysty itse niitä ruokkimaan ja vaatettamaan. Joutuvat asumaan vuokralla pienissä omakotitalojen yläkerroissa yms. Sitten loppuu kehuminen.

Vierailija
27/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo on oikeasti mahdollista?

Tää järjestelmä on perseestä!!!!

Heh, kateellisen huutelua.

No totta helvetissä oon kateellinen, että saat saman verran rahaa,kun mä ja vaan mulla menee päivät töissä..

Tämä luultavasti trolli, mutta älä turhaan ole kateellinen. Ajattele niin että sä kuitenkin keräät itsellesi eläkettä ja voit katsoa aamuisin itseäsi peiliin. Tämä ap- tukiluuseri huomaa vielä ettei ehkä kannattanut. Jos tuo ois totta, sillä on hirveä pentulauma elätettävänä.

Vierailija
28/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ap:n kaltaiset tekee kun Suomi menee konkurssiin? Kilistelee varmaan shampanjalaseja Porvoon terassillaan.

Vierailija
29/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa loppuelämäsi tuollaisia tukia saat (mistä ne nyt sitte koostuvatkaan), joten miten ap ajatteli tulevaisuudessa pärjätä? Monen vuoden aukko cv:ssä ja vanhentunut koulutus ei näytä hyvältä, joten töihin menosta on turha haaveilla jatkossakaan.

Vierailija
30/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ilmiselvä trolli, kohta se väittää olevansa turvapaikanhakija, niin johan taas räjähtää...

Vierailija
31/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan itse 500€ miinus verot.. Ja siitä opintolaina 115/k pois..

Asun sähköttömässä asunnossa (ex miehen, ja säälistä saan olla täälä) ja on välillä nälkä.. Tukia en saa. 200 on elettävä seuraavat 2kk..

Alkaa olla voimat lopu.. :(

Ei töitä hausta huolimatta. Mä en oikein jaksa enää elää..

Miksi ihmeessä tuossa tilanteessa lyhennät opintolainaa 115euroa/kuukausi?

Eihän tuossa ole mitään järkeä!

Ja mikä ihme 500 euroa miinus verot!? Sinulle pitää asumiskulujen jälkeen jäädä käteen n.485euroa kuukaudessa.

Vierailija
32/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on helppoa

Ap

Vierailija
34/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen siellä?

Vierailija
35/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli saa työkyvyttömyyseläkettä tai kuntoutustukea, siihen hoitotuki, lapsilisät, vanheimpainraha, kotihoidontuki, lapsilisät, asumistuki ja -lisät, kaikki harkinnanvarainen toimeentulotuki (huonekalut, kodinkoneet, älypuhelimet, tietokone, liittymät, kirjat ym ym) ja kaikki palvelu-, taksi-, hoiva- ja kuntoutussetelit, niin uskoisin kolmella lapsella alle 7 vuotta päästävän noin 3000 € / kk netto.

Vierailija
36/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa paljonko sun eläke tulee olemaan ? H-vetin paljon pienempi kuin nuo tuet. Kannattais mennä töihin.

Vierailija
37/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloloo

Vierailija
38/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki saatavat ja elämän laatu-

Noh, enpä sanokaan mitään.

Vierailija
39/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä on ennenkin osoitettu että yksinhuoltaja saa. 2400€ yhellä pennulla per kk.

Vierailija
40/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työt ei kiinnosta niin kannattaisi mennä kouluun, vaikka ala-asteelle opettelemaan kirjoittamista jne. Ap on selvä wt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme