Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun tuki saatavat on yhteensä 2723e/kk eikä ole aikomustakaan mennä töihin

Vierailija
31.08.2016 |

elämän laatu on todella hyvä-

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ap:n summa sisältää lapsilisät, ne pitäisi miinustaa ensin pois. Me kaikki saamme lapsilisää paljan tm. tulojen päälle.

Haluaisin tietää paljonko ap saa ilman lapsilisää.

Vierailija
42/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elämän laatu on todella hyvä-

Jos työt ei kiinnosta niin kannattaisi mennä kouluun, vaikka ala-asteelle opettelemaan kirjoittamista jne. Ap on selvä wt.

Noilla tuloilla on ihan sama mitä muut ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo voi olla hyvinkin totta, mun entinen naapuri tienas kuukaudessa asumistuki, lapsilisät, kotihoidontuki ja elatusmaksut yli 3000 kk, lapsia 5 ja yksinhuoltaja, sen lisäksi kuulu lasuun ja sieltä sai harkinnanvaraisesti huonekalut, jopa petivaatteet,täkeistä lähtien,pyyhkeet, kevätjuhliin ja joulujuhliin vaaterahan, kesäisin parit retket huvipuistoon hotelliöineen ja ruokarahoineen. juu, mukava oli lähteä joka aamu 5 töihin, kun tiesi että toinen sai enemmän tekemättä mitään, mutta tänä päivänä mulla edelleen lapset ja siltä otettu huostaan, niin voi käydä jollei ota itse vastuuta omista lapsistaan, se joka viimeiseksi nauraa, nauraa parhaiten.

Vierailija
44/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisaatavat? Eli Kela on sulle velkaa tuon summan? Miten niin? Aika omituisesti kirjoitat, joko olet kännissä, tai ulkomaalainen. Ehkä jopa nyt se kuuluisa venäläinen trolli.

Ne rahat mitä saat tukea Kelasta joka kuukausi, ne ei ole saatavia, ne on tuloja, saatavat tarkoittaa velkaa.

Vierailija
45/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken trollailun keskellä vähän faktaa:

Olen työtön, saan tukia 2000e/kk, asun omistusasunnossa, ei lapsia. Eipä näillä tienesteilla kannata mennä kaupan kassalle tai vessoja siivoamaan.

Vierailija
46/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se totta olla.

Laskeskelin kelan sivuilta yms.. Yh+3 lasta, 850 € vuokra-asunto ja 30€/kk sähkö.

Työmarkkinatuki lapsikorotuksilla, minimielarit, lapsilisät ja asumistuki. 

2545,29 € sain loppusummaksi.

Vierailija
47/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää kumma palsta, toisissa ketjuissa haukutaan ja mustamaalataan niitä jotka yrittää itse tienata elämisensä ja toisissa taas ne jotka nostavat tuet kaikista mahdollisista paikoista josta saavat, kela,sossu ja liitot. eli onko mikään hyvä, kertokaa arvon naiset tai miehet, eli pitäiskö ansaita vai nostaa tukia,käyttäen muiden verorahoja elämiseen.

Vierailija
48/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se totta olla.

Laskeskelin kelan sivuilta yms.. Yh+3 lasta, 850 € vuokra-asunto ja 30€/kk sähkö.

Työmarkkinatuki lapsikorotuksilla, minimielarit, lapsilisät ja asumistuki. 

2545,29 € sain loppusummaksi.

yh saa lapsilisään 50 euron korotuksen ja elatusavut ovat 150 per lapsukainen

Vierailija
49/49 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ap:n summa sisältää lapsilisät, ne pitäisi miinustaa ensin pois. Me kaikki saamme lapsilisää paljan tm. tulojen päälle.

Haluaisin tietää paljonko ap saa ilman lapsilisää.

Tarkoitin tällä, että ap:n tulot eivät ole vertailukelpoisia, jos ne sisältävät lapsilisiä. Vai ilmoitatko itse kuukausiansioiksesi palkan + lapsilisät? Lapsilisää saavat myös ministerit ja korkeapalkkaiset yritysjohtajat. Kukaan ei heitä tästä moralisoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi