Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut negatiivinen enkä pidä uudesta minästäni :-(

Vierailija
30.08.2016 |

Miten irti kierteestä? Takana on avioeroa, läheisen kuolemaa ja muita vaikeuksia ja huomaan valittavani lähes kaikesta nykyään ja mitä enemmän valitan sen huonommin voin. Kaipaan entistä positiivistä minääni.....vinkkejä parempaan huomiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en osaa auttaa. Itsellä samoja ongelmia :-(

Liikaa vastoinkäymisiä eikä enää osaa suhtautua elämään positiivisesti.

Vierailija
2/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, nyt paranemaan päin.

En oikeastaan osaa sanoa mikä itselläni sai suunnan paremmaksi. Kai se ajan kanssa tapahtui kun ei ollut oikein muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille molemmille! Te pystytte siihen! <3

Itsellä myös raskaat taustat takana, olin toivoton ja valoa ei näkynyt. Märehdin ja elämäni oli pirstaleina. Sängystä ei tehnyt mieli nousta. Sitten sain tarpeeksi kaikesta ja päätin muuttaa elämäni suunnan. Hankin salijäsenyyden (ennen en liikkunut lainkaan) ja purkasin kaiken energian ja pahan oloni sinne. Kävin lähes päivittäin salilla ja yhtäkkiä alkoi vartaloni muttua ja sen lisäksi HENKINEN PUOLI. Sitten alkoikin hyviä juttuja tapahtumaan, elämääni tuli sellainen mies jota en olisi ikinä voinut toivoa. Pääsin maailman hirvemmästä työpaikasta sellaisiin jotai toivoin, sitäkään en olisi voinut ikinä uskoa sillä itsetuntoni ja kaikki oli niin poljettu maahan.

Kaiken sen paskan jälkeen lopulta hyvä tuli luokseni. Olen niin kiitollinen kaikesta. Edelleen pelkään onko tämä unta ja miten voin ansaita hyvän miehen ja hyvän työpaikan.

Nyt olen onnellinen. Toivon teillekin pelkkää hyvää ja onnea! Muistakaa että aina on toivoa!

Vierailija
4/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta aiemmin olin sairaalloisen positiivinen ja nykyään enempi kriittisen negatiivinen järki-ihminen.

Olen kyllä onnellisempi nyt.

Vähemmän naurua enemmän iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi